ریپورتاژ آگهی
مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز از مراكز خرید بزرگ و مدرن تبریز است كه در منطقه نصف راه بنا شده، این مكان هم از لحاظ جغرافیایی در مركزی ترین نقطه قرار دارد
  • 1401/01/09
  • استان : آذربايجان شرقي
  • شهر : تبريز
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : ضلع شرقی میدان جهاد
تلفن : 66059000-021

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز از مراكز خرید بزرگ و مدرن تبریز است كه در منطقه نصف راه بنا شده، این مكان هم از لحاظ جغرافیایی در مركزی ترین نقطه قرار دارد و هم از نظر تراكم جمعیتی در پر جمعیت ترین بخش شهر واقع شده است. مركز خرید رویال تبریز با مساحت تقریبی حدود ۱۵۰۰ كیلومتر مربع و در ۵ طبقه طراحی و اجرا شده است. این مجتمع تجاری تفریحی دارای ۱۰۰ مغازه تجاری در ۲ طبقه می باشد كه در آن انواع كالاهای مورد نیاز و مصرفی برای مشتریان به فروش می رسداز قسمتهای مختلف تشكیل شده است.

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-DmD8QVOr6c


به دلیل تراكم جمعیتی بالای منطقه نصف راه لزوم احداث مركز خریدی كامل چه از لحاظ ملزومات و پوشاك و چه از لحاظ تفریحی داشته است. مركز خرید و مجتمع تفریحی رویال با داشتن انواع كالاهای متنوع و بورس بهترین های موجود توجه مشتریان زیادی را به خود جلب كرده همچنین این مجتمع دارای بهترین و بزرگترین شهر بازی سرپوشیده می باشد كه با توجه به تراكم بالای جمعیتی در منطقه خود نقطه قوت به حساب می آید.شهر بازی این مجتمع تفریحی با ارتفاع ۶ متر و به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع از بزرگترین و مجهز ترین شهر بازی های موجود می باشد. فود كورت به تعداد ۱۵ مغازه اغذیه فروشی از دیگر بخش های مورد توجه مشتریان مجتمع می باشد.هم چنین این مجتمع دارای پاركینگ با ظرفیتی حدود ۱۵۰ خودرو می باشد.مركز تجاری رویال تبریز دارای سالن تولد و مراسمات خاص برای مشتریان بویم و گردشگران این منطقه نیز می باشد.

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-Z4pVleUory

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز دارای كاملترین شهربازی موجود در منطقه می باشد كه امكاناتی نظیر: بولینگ_كشتی صبا_ماشین برقی_چرخ و فلك كودكان_سینما هفت بعدی_تاب بچه_ایر هاكی و فوتبال دستی_انواع دستگاههای گیم و بازی رایانه ای_شهر توپ_هواپیما_كشتی ترس و…. می باشد. هم چنین این مجتمع دارای فود كورت شامل ۱۵ فروشگاه می باشد. این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب پذیرای مشتریان و گردشگران است.

آدرس: ضلع شرقی میدان جهاد

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-tSlkdYTCcW

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-NyYlOZv2Wm

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-MHZsgdlrMd

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-1DEHcYVrzP

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-O7V9nGl2Bv

مجتمع تجاری تفریحی رویال تبریز-yscbRjfrfW