ریپورتاژ آگهی
بهترین سالن های تولد كودك در تهران

بهترین سالن های تولد كودك در تهران

همانطور كه می دانید برای هر انسان روز تولدش مهمترین روز در سال است و انتظار دارد در آن روز همه چیز مطلوب پیش برود. امروزه كودكان دوست دارند هر ساله جشن تولد شان با شكوه تر از سال قبل باشد
  • 1401/01/08
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : بهترین سالن های تولد كودك در تهران
تلفن : 66059000-021

همانطور كه می دانید برای هر انسان روز تولدش مهمترین روز در سال است و انتظار دارد در آن روز همه چیز مطلوب پیش برود. امروزه كودكان دوست دارند هر ساله جشن تولد شان با شكوه تر از سال قبل باشد و چون اكثرا تك فرزند هستند بالطبع پدر و مادر كودك هم دوست دارند .برگزار كردن یك جشن تولد به یادماندنی جنبه های ریز و درشت زیادی دارد كه گاهی اوقات صاحب جشن حتی فرصت نمی‌كند تا طعم شیرین آن را بچشد. همین مسئله باعث شد تا در سراسر دنیا مقوله ای به نام اتاق تولد شكل گیرد تا این امكان را فراهم كند تا فرد متولد بی هیچ نگرانی از جشنِ به دنیا آمدنش پر از لبخند و شادی باشد. از بزرگترین آرزوهای یك مادر گرفتن جشنی بی عیب و نقص برای فرزندان دلبندشان است كه زیباترین تصاویر را برای سالیان سال در ذهن آن ها به یادگار بگذارد اگر به دنبال بهترین ها برای برگزاری جشن تولد كودكان دلبندتان هستید، پس با سیری در ایران همراه باشید تا به معرفی بهترین سالن های تولد كودك در تهران بپردازیم .

سالن تولد شهربازی سرزمین عجایب

این سالن یكی از بهترین پیشنهادها برای برگزاری جشنی بی نظیر برای دلبندتان می باشد، فقط كافیست همه كارها را به پرسنل با تجربه سالن های تولد سرزمین عجایب بسپارید و فقط از جشن تولد لذت ببرید مجموعه سرزمین عجایب دارای ۲ سالن مجهز و پیشرفته جهت برگزاری جشنهایی خاطره انگیز با كادری حرفه ای می باشد.این مجموعه دارای سه پكیج فوق العاده نقره ، طلا و vip می باشد .
آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین تر از پل همت، مجتمع تجاری تیراژه، شهربازی سرزمین عجایب، سالن تولد سرزمین عجایب

 

 

بهترین سالن های تولد كودك در تهران-l8NJsFM0Qv

بهترین سالن های تولد كودك در تهران-YhG6jAsAPB

سالن تولد مشیری

متفاوت ترین سالن برای تولد عزیزانتان، یك تولد رویایی بر روی آب…یكی از بهترین و زیباترین راه های سورپرایز كردن عزیزان تان، انتخاب مكانی زیبا و به یادماندنی برای برگزاری تولدشان می باشد. سالن تولد مشیری، یكی از بهترین انتخاب ها برای برپایی جشن های زیبا، ایده پردازی شده و خاطره انگیز است. سالن تولد مشیری، در واقع كشتی رویال لانژ در محدوده بام لند تهران و در حومه دریاچه چیتگر یا خلیج فارس می باشد.

آدرس : تهران، بام لند، كشتی رویال لانژ، سالن تولد مشیری

بهترین سالن های تولد كودك در تهران-ZeK0qjg1Dl

بهترین سالن های تولد كودك در تهران-ZAxdC7bdsa

سالن تولد قصر گلها

اگر در فكر برگزاری یك تولد با شكوه و رمانتیك برای همسرتان و یا یك جشن تولد زیبا و جذاب برای فرزندتان هستید و در عین حال به فكر صرفه جویی اقتصادی نیز هستید حتما به سالن تولد قصر گلها كه در منطقه یوسف اباد تهران واقع شده است، مراجعه نمایید.
آدرس :تهران، میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، بالاتر از تالار وزارت كشور ، نرسیده به میدان گلها، خیابان ۲/۱

 

بهترین سالن های تولد كودك در تهران-xXyXvBPyRp

بهترین سالن های تولد كودك در تهران-UW00RpGRX6

سالن تولد شاپرك

شهر كودك شاپرك اولین مجتمع تخصصی كودك در ایران است كه با هدف رفع تخصصی نیازهای كودكان می باشد و شهربازی شهر كودك شاپرك اولین شهربازی سرپوشیده در شرق تهران است.شما می توانید در سالن تولد با آرامش از منوی جذاب آن لذت ببرید و تولد عزیزانتان را در آن جشن بگیرید .
آدرس : بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه باقری، شهر كودك شاپرك

سالن كیدزكلاب (kids club)

داشتن خاطرات شیرین از تولدهای دوران كودكی مستلزم یك تجربه متفاوت است و چه تجربه ای ماندگار تر از بازی و شادی با مهمان ها در یك محیط ایمن و كودكانه و دور از دردسرهای برگزاری جشن تولد برای والدین خواهد بود.
– پكیج مقدماتی شامل ۹۰ دقیقه بازی و سرگرمی برای كودكان و سپس مدت ۹۰ دقیقه حضور در سالن تولد برای برنامه های تولد و پذیرایی .
– قرارداد جشن تولد دارای پكیج های متنوع و سفارشی است.
آدرس :تهران، خیابان سئول، باشگاه ورزشی انقلاب، خیابان دوم، باشگاه كودكان

بهترین سالن های تولد كودك در تهران-prhpFPdHut