ریپورتاژ آگهی
مركز خرید پروما كرج

مركز خرید پروما كرج

از فروشگاههای زنجیره ای بزرگ كه در شهرهای بزرگی چون تهران مشهد اردبیل قزوین و كرج شروع به فعالیت كردند مركز خرید پروما می باشد . در طبقه ی همكف هایپر ماركت و در طبقات دیگر واحد های تجاری فعالیت می كنند.
  • 1401/01/08
  • استان : البرز
  • شهر : کرج
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : استان البرز، رجائی شهر، فاز ۳، جنب شهرداری منطقه ۷، برج شهاب، مجتمع تجاری پروما كرج- استان البرز، جاده ماهدشت، نرسیده به محمد شهر، مجتمع پروما كرج
تلفن : 66059000-021

از فروشگاههای زنجیره ای بزرگ كه در شهرهای بزرگی چون تهران مشهد اردبیل قزوین و كرج شروع به فعالیت كردند مركز خرید پروما می باشد . در طبقه ی همكف هایپر ماركت و در طبقات دیگر واحد های تجاری فعالیت می كنند. واحد های تجاری در فروشگاه پروما از اغلب اصناف هستند كه می توان به بخشی از آنها اشاره كرد : پوشاك زنانه، پوشاك مردانه، پوشاك كودك و نوزاد، كیف و كفش، عطر و ادكلن، ساعت و دستبند، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، خشكبار و مواد غذایی، زیورآلات و جواهرات، مواد پروتئینی و … .
پروما بهترین گزینه برای پدر و مادرانی است كه می خواهند با فراغ بال به خرید بپردازند چرا كه در طبقه سوم مجتمع شهربازی بزرگ سرپوشیده ای می تواند ساعت ها فرزندان عزیزشان را به خود مشغول دارد.دو طبقه زیرین فروشگاه نیز به هایپرماركت و لوازم خانگی، پوشاك، كیف و كفش و لوازم التحریر و … اختصاص یافته است.

مركز خرید پروما كرج-W1hxBowF62

در مركز خرید پروما كرج می توانیم بیشتر مدل هایپرماركت های موفق آن را در دو شعبه مشاهده كنیم.

پروما گوهردشت

پروما گوهردشت كرج با مساحتی حدود ۸۰۰ مترمربع در سال ۸۹ راه اندازی شد، این مجموعه در برج شهاب در طبقه ی همكف افتتاح و در اختیار خریداران قرار گرفت. این واحد با هدف كیفیت و استاندارد سازی راه اندازی شده، برای خرید با كیفیت و مطلوب شهروندان استان البرز. خریداران و شهروندان می توانند از این هایپرماركت مجهز اقلام و كالاهای زیر را تهیه كنند :
مواد پروتئینی، مواد غذایی، خشكبار، زیورآلات، محصولات بهداشتی و آرایشی، پوشاك، حوله و ملحفه، عطر و ادكلن و سایر احتیاجات محلی.

آدرس : استان البرز، رجائی شهر، فاز ۳، جنب شهرداری منطقه ۷، برج شهاب، مجتمع تجاری پروما كرج

مركز خرید پروما كرج-g1aiEl9JkA

پروما محمدشهر

پروما محمدشهر كرج در ۱۰ كیلومتری جنوب شهر واقع شده، گنجایش ظرفیت این مجموعه بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر می باشد. فروشگاه پروما كرج واحد محمد شهر دارای بخش های مختلف تجاری، خدماتی و رفاهی است. پاساژ پروما كرج حدود ۱۵۰۰۰ مترمربع مساحت دارد كه در سه طبقه تجاری فعالیت می كند. در بخش خدماتی و رفاهی امكانات ویژه ای را برای خریداران عرضه كرده است :

سیستم تهویه مطبوع
سیستم اعلام و اطفای حریق
نمای تركیبی كامپوزیت و شیشه
پاركینگ سرپوشیده با مساحت ۳۷۰۰ مترمربع
پله برقی و آسانسور
آدرس : استان البرز، جاده ماهدشت، نرسیده به محمد شهر، مجتمع پروما كرج

مركز خرید پروما كرج-7ht7b91hJl