ریپورتاژ آگهی
هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان ، هتلی دو‌ستاره و نوساز در شهر اصفهان است.
  • 1401/01/02
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان اصفهان, اصفهان،خیابان بزرگمهر،خیابان ۲۲ بهمن،حد فاصل چهارراه نور باران و چهار راه حمزه ، هتل ماهان ، هتل ماهان

هتل ماهان اصفهان ، هتلی دو‌ستاره و نوساز در شهر اصفهان است. این هتل در مجاورت اتوبان‌های اصلی شهر قرار گرفته و بدین وسیله به همه نقاط شهر به راحتی دسترسی دارد. برای اینكه از هتل به بافت تاریخی شهر با جاذبه‌های دیدنی بسیار آن برسید به چیزی حدود ۱۵ دقیقه رانندگی نیاز دارید. این هتل همچنین به نمایشگاه بین المللی اصفهان و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز بسیار نزدیك است.

هتل از فرودگاه بین المللی اصفهان ۲۴.۶ كیلومتر، از ترمینال مسافربری كاوه ۸.۴ كیلومتر، از باغ گل‌ها ۱.۴ كیلومتر، از پل خواجو ۲.۸ كیلومتر و از میدان نقش جهان ۳.۷ كیلومتر فاصله دارد.

اتاق و سوئیت

ساختمان هتل ۶ طبقه بوده و جمعا دارای ۴۸ باب اتاق می‌باشد. اتاق‌ها از چیدمان مطلوبی و امكانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. برای مثال همگی به تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، كاناپه، كمدلباس و یخچال هم از دیگر امكانات ارائه شده‌است. هچنین حمام اختصاصی به همراه سرویس‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است. با توجه به تعداد نفرات می‌توانید بین اتاق‌های دوتخته ، سه تخته و چهارتخته هتل دست به انتخاب بزنید.

هتل ماهان اصفهان-0E2sZznZyS

رستوران و كافی شاپ

برای صرف غذا می‌توانید روی رستوران هتل حساب كنید. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای میهمانان است. بعد از یك روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر هم می‌توانید سری به كافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحت از صرف انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

هتل ماهان اصفهان-hAM4stDeDb

امكانات رفاهی

با اقامت در هتل ماهان اصفهان به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت و در صورتی كه با اتومبیل شخصی سفر می‌كنید می‌توانید از پاركینگ مسقف هتل استفاده كنید. البته توجه داشته باشید ظرفیت پاركینگ به ۲۰ خودرو محدود است. لابی مبله، آسانسور، صندوق‌امانات و خدمات خشك‌شویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده‌است.

نحوه دسترسی

آدرس : اصفهان،خیابان بزرگمهر،خیابان ۲۲ بهمن،حد فاصل چهارراه نور باران و چهار راه حمزه ، هتل ماهان ، هتل ماهان

هتل ماهان اصفهان-eOqgjcLWHK

هتل ماهان اصفهان-EcqsFP9SA2

هتل ماهان اصفهان-6zN4Iys4uR

هتل ماهان اصفهان-jb3dXX72h2

هتل ماهان اصفهان-WqDBggGau8

هتل ماهان اصفهان-gFaIE597cO

هتل ماهان اصفهان-dSAtrmlYSg

هتل ماهان اصفهان-DjElc1RAMM