ریپورتاژ آگهی
هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز ، در شمال شهر و در منطقه‌ای خوش آب و هوا با منظره ای چشم نواز ، پذیرای میهمانان عزیزی است كه می‌خواهند دور از جنجال‌های شهر در محیطی آرام و با آرامش خاطر استراحت كنند.
  • 1401/01/02
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : هتل ها
آدرس : استان فارس ، شیراز – بلوار آزادی – نبش خیابان ارم – هتل ستارگان

هتل ستارگان شیراز ، در شمال شهر و در منطقه‌ای خوش آب و هوا با منظره ای چشم نواز ، پذیرای میهمانان عزیزی است كه می‌خواهند دور از جنجال‌های شهر در محیطی آرام و با آرامش خاطر استراحت كنند. از ویژگی‌های این هتل قرار داشتن آن در نزدیكی باغها و مراكز تاریخی شهر شیراز می باشد.

هتل ستارگان شیراز نوسازترین هتل شیراز با موقعیت مكانی عالی و نزدیك به تمام جاذبه های گردشگری شهر شیراز , خدمات عالی در كنار كیفیت و تجهیزات مدرن هتل ستارگان باعث گردیده است مسافران سفری لذت بخش را تجریه نمایند.هتل ستارگان از هتل‌های چهار‌ستاره شهر شیراز است كه در یكی از بهترین مناطق شهر واقع شده‌است.

هتل ستارگان شیراز-VCEGhVIZ2W

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی در این هتل به صورت اتاق‌ها و سوئیت‌هایی شیك و مدرن ارائه می‌شود. ضمن اینكه از امكانات رفاهی كاملی هم برخوردارند. برای مثال در فضای اتاق‌ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری كنید. چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امكانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.
اتاق‌های دو‌تخته به صورت توئین با دو تخت تك نفره و دبل با یك تخت دونفره ارائه می‌شود. سوئیت‌های سه‌تخته نیز گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است كه فضای بیشتری داشته و اقامتی راحت تر برای میهمانان فراهم می‌كند.

هتل ستارگان شیراز-c3w22o6j0a

رستوران و كافی شاپ

هتل امكانات پذیرایی متنوعی برای میهمانان خود تدارك دیده است. برای مثال رستوران سنتی كه در محیطی زیبا با چیدمان سنتی و ارائه انواع غذاهای لذیذ میزبان میهمانان هتل است. بوفه صبحانه نیز هر صبح در همین رستوران سرو می‌شود. همچنین هتل دارای رستوران ایتالیایی و فست فود نیز هست. علاوه بر این‌ها در كافی‌شاپ هتل هم می‌توانید از معاشرت با هم‌سفران و صرف انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

هتل ستارگان شیراز-TU6JUm9U1c

امكانات رفاهی

با اقامت در هتل ستارگان شیراز به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی پاركینگ اختصاصی هتل در خدمت شماست. این پاركینگ غیر‌مسقف بوده و ۱۵ خودرو ظرفیت دارد. تاكسی‌سرویس هتل هم برای رفت‌و‌آمد راحت میهمانان آماده ارائه خدمات است.
بخش دیگری از امكانات هتل سالن‌های ویژه‌ای است كه به برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده شده‌است. این سالن‌ها كه به امكانات كامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های خانوادگی، سمینارها، جشنواره‌ها و گردهمائی‌های فرهنگی به كار می‌روند. ضمن اینكه امكان استفاده از خدمات پرینت، فكس و فتوكپی نیز برای میهمانان هتل یا شركت كنندگان در همایش‌ها فراهم شده‌است.
خدمات خشك‌شویی، خانه داری و بیدار باش نیز از دیگر تسهیلاتی است كه در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل ستارگان شیراز-lzbXmPK4vv

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان فارس ، شیراز – بلوار آزادی – نبش خیابان ارم – هتل ستارگان

هتل ستارگان شیراز-rMeovqvje5

هتل ستارگان شیراز-e0F4s4lEcs

هتل ستارگان شیراز-zi5xf89yfi

هتل ستارگان شیراز-Ll3wqXxMjD

هتل ستارگان شیراز-UC4TMqnbvr

هتل ستارگان شیراز-OGgrUgCVjN

هتل ستارگان شیراز-brcTBHKMYI

هتل ستارگان شیراز-RPaumK1odM

هتل ستارگان شیراز-EWKTG99bUm

 

 

هتل ستارگان شیراز-NWTCz8lgJe

هتل ستارگان شیراز-hIDS9ENtR8

هتل ستارگان شیراز-eXy4U4iWz6

هتل ستارگان شیراز-eOlVeg8t1G

هتل ستارگان شیراز-Oodi9D4OeM

هتل ستارگان شیراز-2FLdMCC8w8

هتل ستارگان شیراز-2J9D2HgoV6