ریپورتاژ آگهی
بهترین و بدترین صندلی در سفر با اتوبوس

بهترین و بدترین صندلی در سفر با اتوبوس

اگر تجربه سفر با اتوبوس را داشته باشید خوب می دانید كه اینكه صندلی شما در كدام بخش اتوبوس قرار دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی سفر زمینی آرام تر را ترجیح داده
  • 1401/01/01
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : تهران
تلفن : 66059000-021

اگر تجربه سفر با اتوبوس را داشته باشید خوب می دانید كه اینكه صندلی شما در كدام بخش اتوبوس قرار دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی سفر زمینی آرام تر را ترجیح داده و صندلی را از نظر ایمنی در جای بهتری قرار دارد را انتخاب می كنند. البته برخی نیز ترجیح می دهند سفری پرجنب و جوش تر را تجربه نمایند.
بهترین و بدترین صندلی در اتوبوس؟ این همان مسئله ای است كه در این نوشتار می خواهیم به آن بپردازیم. با خواندن این مقاله به عنوان مثال در زمان خرید بلیط اتوبوس تهران به اصفهان می توانید با آگاهی بهتری اقدام به انتخاب صندلی خود نمایید و از سفر باب میل خود نهایت لذت را ببرید.

 

بهترین و بدترین صندلی در سفر با اتوبوس-dp53xRhObi

افراد با توجه به اولویت ها و سلایق مختلفی كه دارند صندلی های متفاوتی را در اتوبوس ترجیح می دهند. بنابراین در ادامه می خواهیم به بررسی صندلی های مختلف در اتوبوس، مزایا و معایب هر كدام بپردازیم تا اگر ایده ای در این باره ندارید پیش زمینه مناسبی برای شما ایجاد نماییم. با ما همراه باشید.

صندلی های جلو اتوبوس

اگر جزو افرادی هستید كه در سفر نمی توانند بخوابند این صندلی ها بهترین گزینه برای شما هستند چراكه می توانید از تماشای مناظر لذت فراوان ببرید. صندلی های جلویی از محبوبیت زیادی برخوردارند و احتمال زود پر شدن آن ها زیاد است. مزیت صندلی ها كمتر در معرض تكان های اتوبوس بودن است. این موضوع برای افرادی كه زود در سفر دچار حالت تهوع می شوند می تواند یك موقعیت عالی ایجاد كند. با رزرو این صندلی ها می توانند با تماشای مناظر و جاده كمتر دچار این معضل شوند.
قوانین شركت اتوبوسرانی رزرو صندلی های جلویی اتوبوس برای بانوان را ممنوع كرده مگر این كه رزرو را به صورت خانوادگی انجام دهند. از معایب دیگر رزرو این صندلی ها می توان به یك سری عوامل اشاره نمود كه البته برخی آن ها را عیب نمی دانند. به عنوان مثال شریك شدن در موسیقی موردعلاقه راننده. صدای موسیقی فقط به صندلی های جلوتر می رسد و ردیف های آخری مشكلی از این بابت ندارند. اگر اطرافیان شما در ردیف های جلویی اهل گفت و گو و شوخی باشند و شما نباشید این موضوع می تواند آزاردهنده به نظر برسد. البته ممكن است شما هم از صحبت با این افراد و خاطره تعریف كردن های راننده و مسافران دیگر لذت ببرید. در این صورت این موضوع به یك مزیت تبدیل می شود كه اوقات خوشی را برای شما به یادگار می گذارد. شاید حتی ابتدای دوستی های طولانی باشد. در كل اگر ترجیح شما این صندلی ها است باید پیش از آن كه پر شوند اقدام به رزرو نمایید تا فرصت را از دست ندهید.
البته اگر صندلی های جلوی اتوبوس را نمی پسندید و صندلی های وسطی هم رزرو شده اند، ردیف دوم و سوم اتوبوس نیز می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. بنابراین بدون نگرانی رزرو خود را انجام دهید.

بهترین و بدترین صندلی در سفر با اتوبوس-yF5XR54nnF

صندلی های وسط اتوبوس

تصور اكثر افراد این است كه صندلی های وسط اتوبوس بهترین گزینه های هستند. به همین خاطر است كه این صندلی ها زودتر از دیگر صندلی ها رزرو می شوند. اگر این صندلی ها را ترجیح می دهید در اولین فرصت اقدام به رزرو آن ها نمایید. اگر با اتوبوس وی آی پی سفر می كنید صندلی های تك نفره كه در وسط اتوبوس قرار دارند بسیار محبوبند. با رزرو این صندلی ها لازم نیست كنار یك غریبه بنشینید و همچنین از یخچال دور هستید.
از دیگر دلایلی كه افراد این صندلی ها را رزرو می كنند این است كه تكان اتوبوس به صندلی های وسطی كمتر منتقل می شود. این موضوع در مورد صندلی های اتوبوس اسكانیا هم صادق است. در اتوبوس های اسكانیا نیز افراد بیشتر صندلی های وسطی را ترجیح می دهند. البته دو صندلی در كنار یخچال اتوبوس قرار دارد كه به خاطر رفت و آمد مدام مسافران دیگر راحتی افرادی كه آن جا نشسته اند دچار مشكل می شود. مزیتی كه برای این دو صندلی وجود دارد، فضای جلوی این دو نسبت به سایر صندلی ها بیشتر بوده و مسافر راحت تر است.

بهترین و بدترین صندلی در سفر با اتوبوس-o2D7rgJYby

نكته ای مهم درباره قیمت صندلی های مختلف اتوبوس

اگر فكر می كنید كه صندلی های اتوبوس از قیمت متفاوتی برخوردارند باید بگوییم كه اشتباه می كنید. تمامی صندلی های اتوبوس قیمت یكسانی دارند. بنابراین فقط این سلیقه مسافران است كه باعث پرشدن سریع یك سری صندلی ها می شود. حتما این موضوع را مد نظر داشته باشید كه همه صندلی های اتوبوس دارای قیمت یكسانی هستند و شاید بتوان گفت كیفیت سفر شما به سرعت عملتان در رزرو بلیط اتوبوس بستگی دارد. ساعت رزرو بلیط، انتخاب شركت اتوبوسرانی مناسب برای خرید بلیط و همچنین این كه كدام صندلی را برای خود انتخاب می كنید، می توانید آرامش و كیفیت حاصلی از سفر شما را ضمانت نمایند.