ریپورتاژ آگهی
۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی

لوازم جانبی خودرو از جمله وسایل پركاربرد و با كارایی بالا بوده كه برای هر خودرو ضروری است. اگر می خواهید در حین سفر با خودرو آرامش و اطمینان را تجربه كنید توصیه می شود
  • 1400/12/26
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : تهران
تلفن : 66059000-021

گرم یا سردكننده خوراكی

در سفرهای جاده‌ای، حتی وجود وسایل بسیار جزئی، می‌تواند آسایش بیشتری برایمان فراهم كند. مثلا در تابستان‌ها خنك نگه‌داشتن نوشیدنی و سالم نگه‌داشتن غذاهای گوشتی ضروری است و البته گرم و مطلوب نگه داشتن این خوراكی‌ها در زمستان هم بسیار مهم است. این وسیله گرم یا سردكننده با استفاده از نیروی الكتریسیته كار می‌كند و جمع و جور و براحتی قابل حمل است. برای كار كردن باید پنج دقیقه روی حالت خنك یا گرم‌كنندگی آن بگذارید تا روی حالتی كه لازم دارید، قرار بگیرد. این دستگاه در حالت خنك‌كنندگی، ۳۸ تا ۶۸ وات و در حالت گرم كنندگی، ۳۰ تا ۵۵ وات نیرو احتیاج دارد.

لوازم جانبی خودرو از جمله وسایل پركاربرد و با كارایی بالا بوده كه برای هر خودرو ضروری است. اگر می خواهید در حین سفر با خودرو آرامش و اطمینان را تجربه كنید توصیه می شود انواع لوازم كاربردی ماشین را خریداری كنید. این لوازم با كارایی فوق العاده خود در مواقع لزوم به كمك شما می آیند و لحظات خوشی را برای خود و اطرافیان رقم بزنید.

امروزه لوازم جانبی خودرو جزو لوازم پركاربرد و محبوب در میان افراد بشمار می آیند. انواع لوازم جانبی ماشین موجب سهولت در انجام كارها شده و آسایش و راحتی را برای راننده و سرنشینان خودرو به ارمغان می آورند.

لوازم كاربردی خودرو یك وسیله لوكس و دكوری نبوده بلكه با توجه به نیاز افراد در طول رانندگی و سفر طراحی و عرضه می شوند. از اینرو لوازم كاربردی ماشین جهت رفع نیازها و احتیاجات افراد در طول سفر مورد استفاده قرار می گیرند. این لوازم پركاربرد جزو ضروریات هر خودرو بوده و موجب داشتن سفری با كیفیت و توام با آسایش و راحتی با خودرو خواهد شد. در ادامه به بررسی ابعاد مختلف لوازم جانبی خودرو می پردازیم.
ضرورت خرید لوازم جانبی خودرو فراهم آوردن امكانات رفاهی و آسایش برای راننده و سرنشینان خودرو است. انواع لوازم جانبی مانند جالیوانی، روكش صندلی ماساژور، جارو برقی فندكی، سینی غذا پشت صندلی خودرو و یا یخچال و گرمكن فندكی خودرو موجب داشتن سفری راحت و خاطره انگیز برای شما می شوند. لوازم كاربردی خودرو بر اساس نیاز افراد در طول مدت سفر و یا رانندگی در خودرو طراحی شده و بسیار به كار می آیند.
با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز تعطیلات بسیاری از خانواده ها تصمیم به مسافرت می گیرند. بدون شك یكی از هیجان انگیزترین سفرها سفر با خودروی شخصی است. افراد و به خصوص كودكان سفر با خودروی شخصی را دوست دارند.

سفر با خودروی شخصی حداكثر تنوع و آسایش را برای افراد به دنبال دارد. شما می توانید هر زمان كه تصمیم گرفتید سفر را شروع كنید. برای داشتن یك سفر هیجان انگیز با خانواده و یا دوستان خرید لوازم جانبی خودرو را فراموش نكنید. خرید لوازم جانبی خودرو به آغاز سفر با تجهیزات كامل دقیقا تكه گمشده سفر شما بوده كه باید تكمیل گردد.

انواع لوازم جانبی ماشین از وسایل كمپینگ مانند چادر گرفته تا لوازم جانبی ضروری مانند جعبه ابزار، پیچ گوشتی و چراغ اضطراری سفری مطمئن و ایمن را برای شما به همراه خواهد داشت.

در حین سفر و رانندگی ممكن است كه نیاز به خوردن و آشامیدن داشته باشید در این صورت انواع جالیوانی، لیوان فندكی، یخچال، سینی غذا پشت صندلی و یا سطل زباله داخل ماشین بسیار بكار خواهند آمد. با خرید ماساژور روكش صندلی و یا بالشت پشت گردنی به راحتی می توانید رفع خستگی كرده و دوباره به رانندگی و سفر ادامه دهید.
برخی لوازم كاربردی ماشین، مانند چراغ اضطراری، جعبه آچار، كمپرسور هوا، آچار همه كاره، پمپ باد و یا ست ابزار در مواقع بروز مشكلات فنی برای خودرو بكار می آیند. در اینصورت شما می توانید به بررسی و رفع عیوب جزئی در خودرو بپردازید.

برخی از لوازم جانبی خودرو جنبه رفاهی داشته و جهت تامین آسایش راننده و سرنشینان طراحی شده اند. لوازم جانبی ماشین مانند هولدر موبایل، مینی كولر آبی، تصفیه هوای خودرو، كیف لوازم پشت صندلی، جا دستمال كاغذی و یا جعبه كمك های اولیه از این جمله اند.

 

كمپرسور باد فندكی

این ابزار از كاربردی ترین وسایل جانبی خودرو است. ممكن است در منزل و یا در مسافرت متوجه كم باد شدن تایر ماشین خود شوید. نیازی به رساندن ماشین به تعمیرگاه نیست و تنها با در اختیار داشتن یك كمپرسور باد فندكی، خود قادر به تنظیم باد لاستیك خواهید بود.

این دستگاه درواقع یك مینی كمپرسور هوا است. دارای یك موتور الكتریكی كوچك است كه هوا را در یك سیلندر فشرده می كند. به دلیل داشتن حجم و وزن كم قابل حمل است. این وسیله بدون نیاز به شارژ و باتری بلكه با استفاده از فندك خودرو شارژ می شود. فقط در عرض چند دقیقه فشار باد لاستیك های خودرو شما را افزایش می دهد و پس از آن می توانید با اطمینان رانندگی كنید

 

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-vodwCndyMa

جارو شارژی مسافرتی

این وسیله برای مكش و جمع آوری زباله های ریز درون ماشین بسیار كاربردی است. بخصوص در مواقع سفر كه دسترسی به جارو برقی خانگی ندارید، با این ابزار به راحتی می توانید فضای داخلی اتومبیل خود را تمیز نگه دارید.
این ابزار ابعاد كوچكی دارد بنابراین فضای زیادی از صندوق عقب ماشین را اشغال نمی كند. به راحتی با استفاده از فندك شارژی خودرو قابل شارژ شدن است. دارای یك مخزن برای جمع آوری زباله ها است كه پس از پر شدن به راحتی باز شده و آن را خالی می كنید.

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-tLShkJc3Ro

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-vkuj3oE4gs

نگهدارنده وسایل خرد و ریز در خودرو

اگر كودك دارید، مسلما در هر سفر، چه داخل شهر و چه بیرون از شهر، مجبورید وسایل مخصوص كودكتان را با خود بردارید. گاهی اوقات این وسایل، داخل خودرو، حسابی پخش و پلا می‌شود و كل فضای خودرو را اشغال می‌كند، اما این وسیله به ظاهر ساده، می‌تواند وسایل خرده‌ریز را كه همراه دارید، مرتب و منظم نگه دارد. این وسیله مناسب نگهداری ابزارهای مورد نیاز خودتان در خودرو نیز هست. هر زمان هم كه لازم نبود، بسادگی جمع می‌شود.

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-hjBOcrb9X3

سینی غذا پشت صندلی خودرو

امروزه با توجه به اینكه اغلب افراد زمان زیادی را در خودروهای شخصی خود در سفرهای درون شهری و برون شهری به سر می برند نیاز است كه حدالامكان تجهیزات مورد نیاز برای آن ها فراهم گردد.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد كه سرنشین های عقب خودرو به همراه خود نوشیدنی یا خوراكی دارند كه به دلیل نداشتن محل مناسب برای قرار دادن آن ها بر روی صندلی یا كفپوش خودرو ریخته می شود و نگه داشتن آن در دست باعث خستگی می شود.

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-HNGmXD2kyU

كیسه زباله خودرو

جلوگیری از اتلاف وقت زیاد برای جمع آوری زباله داخل ماشین مناسب برای افرادی كه مدت زیادی در خودرو هستند. افرادی كه خوراكی و نوشیدنی زیادی در اتومبیل استفاده می كنند. و همه افرادی كه به پاكیزگی و حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهند!

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-PobQMxPvaO

لیوان فندكی خودرو

هنگام مسافرت های درون شهری و برون شهری مشاهده گردیده كه بعد از ساعتی رانندگی نیاز به یك لیوان چای داغ است كه خستگی را از بدن ما خارج كند.اما فلاسك چای برای صرف یك لیوان چای وجود ندارد.اما امروزه استفاده از یك لیوان چای در خودرو نیاز است تا همیشه و در هر مكان بتوانیم از آن استفاده كنیم.اما جای سوال اینجاست كه یك لیوان بدون فلاسك چه كاربردی دارد.محصولی كه ما به شما عزیزان ارائه می دهیم كاملا متفاوت می باشد.نام این محصول كاربردی چای ساز فندكی خودرو یا لیوان فندكی خودرو می باشد.
به همراه این چای سازیك عدد سیم وجود دارد كه یك طرف آن به قسمت پایینی لیوان متصل می شود و طرف دیگر به فندكی خودرو متصل می گردد.ظرفیت این چای ساز ۵۰۰ میلی متر می باشد و قابلیت شستشو را دارد. جنس استیل لیوان فندكی خودرو اولین ویژگی منحصر به فردی است كه نظر هر مخاطبی را به خود جلب می كند. با این چای ساز فندكی خودرو با طراحی ساده ای كه دارد در كمتر از چند دقیقه می توان یك نوشیدنی داغ را میل كرد. مدت زمان لازم برای گرم كردن آب حدود ۱۰ دقیقه می باشد.

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-lwfl6Z3ZfM

جا دستمالی خودرو

استفاده از دستمال های كاغذی یكی از مواردی است كه در هر خودرو بسیار حیاتی و مهم می باشد. همانطور كه می دانیم امروزه در تمام خودروها یك جعبه دستمال كاغذی وجود دارد. اما با گذاشتن جعبه دستمال كاغذی بر روی داشبورد ماشین علاوه بر اینكه فضایی را اشغال می كند از زیبایی و یكدست بودن داشبورد ماشین شخصی شما می كاهد.

جا دستمالی خودرو مشكل نگهداری دستمال هایتان را در ماشین شخصیتان حل خواهد كرد. تنها بدون هیچ دردسری با نصب كردن جای دستمال كاغذی خودرو بر روی آفتاب گیر خودرو می توانید به راحتی از آن استفاده كنید.

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-sI3XSpiKBJ

چتر وسیله ای مهم

چتر یكی از وسایلی است كه كارایی متفاوتی رابرای انسان ها در طول سفر انجام می دهد. عده ای از مردم بر این باورند كه چتر فقط برای روزهای بارانی و برفی به جهت در امان ماندن از باران و برف است. این درحالی است كه چتر را در روزهای گرم و آفتابی هم می توان به جهت در امان ماندن از نور زیاد خورشید به بدن، سروصورت استفاده كرد. چتر را تا حدودی می توان جزء لوازم جانبی خودرو، به نوعی نسبتا ضروری دانست. همچنین اگر در ایام تعطیلات نوروز قصد سفر به استان های شمالی ایران را دارید حتما با خودتان چتر همراه ببرید.

چراغ قوه

چراغ قوه وسیله ای است كه در هنگام حادثه بسیار كارآمد است. گاهی در هنگام پنجری خودرو در شب به كار می آید. از چراغ قوه در زمانی كه دچار مشكل فنی خودرو در تاریكی شده اید و قصد دارید به دیگران اطلاع دهید و از آنها كمك بگیرید مناسب است. چراغ قوه، وسیله ای كاملا ساده كه از باتری و یك عدد چراغ به همراه لنز های مخصوص ساخته شده . جنس بدنه چراغ قوه ها متفاوت است بعضی از آنها از جنس آلومینیوم و عده ای از فلز یا پلاستیك بسته به نوع كاراییشان ساخته می شوند. امروزه از نور فلاش بعضی از تلفن های همراه كه به عنوان چراغ قوه عمل می كنند می توان استفاده كرد.

اما كارایی چراغ قوه ها به صورت تخصصی خیلی بهتر و كارآمد تر است. پس یادتان باشد همراه داشتن چراغ قوه را سرسری نگیرید.

كمك های اولیه وسیله ضروری

هیچ یك از ماها دوست نداریم كه سفرمان با یك زخم جزئی، سردرد، دل درد و… خراب شود. پس بهتر است حتما كیف لوازم كمك های اولیه امدادی را حتما همراه داشته باشیم. همراه داشتن داروهای ضروری اعم از قرص ضد تهوع، قرص های جوشان، باند، گاز استریل، چسب زخم و … یكی از مهم ترین اركان لوازم سفر می باشد. بعضی از داروخانه ها پك های مخصوص برای خودرو و مسافرت را به صورت كلی می فروشند كه بهتر است از آنها خریداری شود.

چادر مسافرتی

هنگام سفر با ماشین شخصی خوب است كه چادر مسافرتی همراه خود داشته باشید. مزیت چادر این است كه حتی اگر قصد نداشتید شب را در چادر اقامت كنید، در طول روز كه از رانندگی در مسیرهای طولانی خسته شده‌اید می‌توانید در یك فضای مناسب توقف كنید و چند ساعتی را در چادر بخوابید، غذا بخورید و وقتی خستگی‌تان در رفت به راهتان ادامه دهید. چادر مسافرتی برای اقامت در كنار دریا، جنگل یا كویر هم گزینه بسیار مناسبی است.

هنگام خرید چادر مسافرتی به یاد داشته باشید كه ظرفیت هر چادر نسبت به فضای كف آن در نظر گرفته می‌شود و برای خوابیدن هر نفر با كیسه خواب استاندارد در نظر گرفته شده و هرگز مثل اتاق خواب فضای اضافی نخواهید داشت. اگر روی چادر نوشته مناسب چهار نفر، مطمئن باشید برای دو نفر بیشتر گنجایش ندارد. پس هنگام خرید به این نكته توجه ویژه داشته باشید.

زیرانداز مسافرتی

یكی از ملزومات سفرهای جاده‌ای، همراه داشتن زیرانداز است. با توجه به تعداد خانواده، زیرانداز مناسب انتخاب و خریداری كنید. البته باید به مقاصدی كه قصد اطراق كردن در آنها را دارید هم توجه كنید. زیراندازهای مناسب ساحل با زیر اندازهای جنگل و همچنین زیر انداز كوهستان متفاوت است. به طور مثال، زیرانداز كوهستان سبك و قابل حمل است همچنین اسفنج‌هایی دارد كه نشستن روی ان روی صخره‌های سنگی را برای فرد آسان كنند. به راحتی قابل جمع شدن هستند و در كوله‌پشتی هم جا می‌شوند. اما زیرانداز خانوادگی بایدبزرگ و ضدآب باشد.

صندلی تاشو

این صندلی جزو ملزومات ضروری نیست اما اگر داشته باشید بسیار بهتر است زیرا مجبور نیستید سرمای زمین‌های خیس (مخصوصا در بهار) را تحمل كنید. صندلی‌های تاشو با قیمت‌های مناسبی در بازار موجود هستند.

 

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-ulkuX539Wi

فلاسك چای و آب

برای اینكه در طول سفر جاده‌ای با ماشین شخصی، همیشه آب سرد و آب جوش در اختیار داشته باشید بهتر است فلاسك چای و فلاسك مخصوص آب به همراه داشته باشید.

۱۵ لوازم جانبی خودرو برای سفرهای خانوادگی-VwkGgeuTd7

سفر یكی از لذت بخش ترین كارهایی است كه افراد در طول زندگی خودشان انجام می دهند.

سفر را می توان یك نوع تفریح به حساب آورد، فارغ از همه مشكلات و دغدغه های زندگی امروزی.

البته انواع سفر های كاری هم وجود دارد اما بهترین نوع سفر، سفر همراه با خانواده و دوستان و نزدیكان است.

ضرب المثل قدیمی وجود دارد در رابطه با شناخت آدم ها در سفر كه می گوید انسان ها را در سفر می توان شناخت.

سفر های طولانی با افراد یك نوع روانشناسی خاص نسبت به شناخت اخلاقیات، گرایش ها و … نفرات محوسب می شود.

در این نوع سفر است كه انسان ها رفتارهای ذاتی از جمله اخلاق، ادب، فرهنگ و … را به هم دیگر نشان می دهند.

برای رفتن به یك مسافرت نیاز به یكسری تجهیزات سفر می باشد.