ریپورتاژ آگهی
مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع تجاری باروژ اصفهان

مجتمع تجاری باروژ اصفهان یكی از مراكز خرید مدرن و مجلل است كه معماری منحصر به فردی دارد كه هر خریداری را به سمت خود می
  • 1400/12/22
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : اصفهان، چهار باغ بالا
تلفن : 66059000-021

مجتمع تجاری باروژ اصفهان یكی از مراكز خرید مدرن و مجلل است كه معماری منحصر به فردی دارد كه هر خریداری را به سمت خود می كشاند .این مركز خرید با هدف لوكس بودن طراحی وشروع به كار كرد كه از نمونه معماری های برجسته مجتمع های تجاری اصفهان می باشد .مجتمع تجاری باروژ  در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و به زیربنای ۸۸۰۰ مترمربع در ۹ طبقه ساخته شده است. این ساختمان دارای ۲ طبقه اداری، ۴ طبقه تجاری و ۳ طبقه پاركینگ می باشد. در طبقات تجاری زیربنایی حدود ۳۸۰۰ مترمربع به چشم می خورد، دارای ۳۵ واحد تجاری كه محدوده ی واحدها مساحتی معادل ۲۲۵۹ مترمربع در ۴ طبقه ی همكف تا سوم بنا شده اند.

 

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-PjiMVzjGJV
مركز تجاری باروژ اصفهان در قسمت اداری خود زیربنایی معادل با ۱۰۳۴ مترمربع دارد كه در طبقات چهارم و پنجم مستقر شده اند. ۱۱ واحد با متراژ های مختلف دارد، از امتیازات طبقات اداری می توان به دكوراسیون و مبلمان درجه یك و لوكس، نورگیری طبیعی بی نظیر و طراحی باز اشاره كرد.این مجموعه دارای پاركینگ طبقاتی در ۳ طبقه می باشد كه ظرفیت ۷۰ خودرو را در مساحت ۳۴۲۰ مترمربع مستقر كرده است. این امكانات برای رفاه حال خریداران و مشتریان می باشد.

 

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-T6DM1es0ue
مجتمع تجاری باروژ یكی از بهترین مراكزخرید اصفهان محسوب می شود كه در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است. این مجموعه در بخش خدمات رفاهی خود دارای تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش بروز، جدید ترین شیوه های اجرایی سازه ای، شیشه های امنیتی و ضد گلوله، سیستم دوربین های مدار بسته، اتاق كنترل، رستوران و فست فود، كافی شاپ و تریا، سیستم اعلام و اطفای حریق و … می باشد.

 

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-fyO23oqXcT

مجتمع باروژ در قسمت تجاری خود دارای بهترین برندها و مارك های بین المللی و داخلی م باشد كه می توانید آنها را در تمام قیمت های مناسب تهیه كنید. به دلیل موقعیت قرار گیری مناسب، منطقه و نوع لوكس سازی این مجتمع یكی از مراكز خرید گران قیمت و رده بالا در اصفهان به شمار می رود.

 

نحوه دسترسی مجتمع باروژ

آدرس : اصفهان، چهار باغ بالا

 

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-oyNDtt6oiw

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-NtjEBq1AE2

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-r4mZRSqhcL

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-bVNJtwuUsG

مجتمع تجاری باروژ اصفهان-aZCPfmaosF