ریپورتاژ آگهی
پارك ساحلی سیمرغ كیش

پارك ساحلی سیمرغ كیش

ساحل دریاهای جنوب كشور از بهترین و تمیز ترین ساحل ها در ایران است به طوریكه دركنار این ساحل ها می توان به آرامش رسید . وجود سواحل مرجانی و كم نظیر جزیره كیش باعث شده
  • 1400/12/19
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : در بخش جنوب شرقی جزیره كیش
تلفن : 66059000-021

ساحل دریاهای جنوب كشور از بهترین و تمیز ترین ساحل ها در ایران است به طوریكه دركنار این ساحل ها می توان به آرامش رسید . وجود سواحل مرجانی و كم نظیر جزیره كیش باعث شده مسافران و گردشگران در این جزیره اغلب، اوقات خود را در كنار این سواحل به تفریح بگذرانند. پارك ساحلی سیمرغ كیش از زیباترین پارك ها و محیط های گردشگری با امكانات كاملی برای گذراندن لحظاتی خوش در این جزیره می باشد. پارك ساحلی سیمرغ جزیره كیش با مساحتی نزدیك به ۱۵۰۰۰ متر واقع شده است. پاركی كه در میان پارك های ساحلی این جزیره از طرفداران زیادی برخوردار است.

یكی از دلایل محبوبیت پارك ساحلی سیمرغ كیش دریایی نزدیكی آن به مراكز دیدنی و تفریحی این جزیره می باشد.

پارك ساحلی سیمرغ كیش-N1L7eLNDkD

امكانات موجود در پارك

پارك ساحلی سیمرغ با جمع كردن هر آنچه از امكانات و وسایل مورد نیاز برای آسایش مسافران و گردشگران مورد نیاز بوده است دریغ نكرده است. از آلاچیق های زیبا و شیك گرفته كه پناهگاهی برای مسافران در برابر نور خورشید و باران می باشد تا مجموعه ای از پیست های دوچرخه سواری در امتداد ساحل و پیاده روی و همچنین زمین های تنیس پینگ پونگ در سواحل زیبای جزیره كیش همه و همه را در یك مجموعه گرد هم جمع كرده است. زیباترین و لذت بخش ترین دیدنی این مجموعه ساحل ماسه ای و زیبای آن است كه از قدم زدن در امتداد دریا در كنار ساحل كمتر كسی خسته می شود.

پارك ساحلی سیمرغ كیش-OlE1swtjAZ

مجسمه های پارك سیمرغ

یكی از زیبایی هایی كه چشم گردشگران را به خود جذب می كند، مجسمه های ساخته شده در گوشه و كنار پارك می باشد. مجسمه هایی مفهومی و گاه نیم تنه ها و چهره هایی كه با هنرمندی هرچه تمام ساخته شده و به زیبایی این پارك ساحلی افزوده است. اغلب گردشگران لحظاتی را برای گرفتن عكس های یادگاری با این مجسمه ها سپری می كنند.

 

پارك ساحلی سیمرغ كیش-wPzGUzrZWk

پارك دلفین ها و باغ پرندگان جزیره كیش، با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در نزدیكی پارك ساحلی سیمرغ قرار دارد. مجموعه ای كم نظیر از تجمع انواع دلفین ها، شیرهای دریایی و پنگوئن ها كه توسط مربیان آموزش دیده و به هنر نمایی می پردازند. در كنار پارك دلفین ها، باغ پرندگانی بزرگ با بیش از ۶۰ گونه پرنده از نقاط مختلف دنیا نگهداری می شود. باغ پرندگان جزیره كیش از بزرگترین باغ های نگهداری پرنده در ایران می باشد.

 

پارك ساحلی سیمرغ كیش-cbYgCAI0un
جزیره “كیش” به دلیل مرجانی بودن سواحل آن بهترین و زیباترین سواحل را داراست. یكی از این سواحل زیبا ساحل “مرجان” نام دارد. ساحل “مرجان” یكی از زیباترین سواحل این جزیره می باشد كه در كنار مجتمع تجاری “مرجان” كه از یزرگترین مراكز خرید در جزیره می باشد در فاصله ۱۰ دقیقه ای با پارك ساحلی سیمرغ قرار گرفته است.

 

پارك ساحلی سیمرغ كیش-aM69GHQari
از ویژگی های پارك های ساحلی به ویژه برای خانواده ها، وجود امكانات تفریحی فراوان برای كودكان می باشد كه در این مجموعه نیز به آن به صورت اختصاصی پرداخته شده است. درباره زمان سفر به جزایر جنوبی به ویژه “كیش” به تناسب و سلیقه و نیت سفر متفاوت می باشد. ولی در فصل بهار برنامه های جذاب و هوای خوب این جزیره مسافران بسیاری را به سمت خود می كشد. در ایام تابستان نیز جشنواره های گوناگون و تخفیفات فروشگاه ها و مراكز تجاری بیشتر از دیگر فصل ها می باشد.

پارك ساحلی سیمرغ كیش-qP6q0hzKzb

پارك ساحلی سیمرغ كیش-RV2Et1Qwgg