ریپورتاژ آگهی
كلوب سرزمین سلامتی

كلوب سرزمین سلامتی

كلوپ سرزمین سلامتی (Health Land Club) مجموعه‌ای كاملاً خصوصی است كه انواع خدمات اسپا، ماساژ، آرام‌بخشی ذهن و جسم را ارائه می‌دهد
  • 1400/12/11
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : فرهنگسراهای ایران
آدرس : آدرس : مشهد – بلوار هاشمیه – هاشمیه ۳ – پلاك ۳
تلفن : 66059000-021

كلوپ سرزمین سلامتی (Health Land Club) مجموعه‌ای كاملاً خصوصی است كه انواع خدمات اسپا، ماساژ، آرام‌بخشی ذهن و جسم را ارائه می‌دهد. این مجموعه‌ به صورت كاملا VIP كه در زیربنایی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع بنا شده و پذیرای حداكثر ۲۰ نفر بصورت همزمان است. این مجموعه دارای سه بخش به نام‌های دریاچه طلائی (سونای خشك و بخار، حوضچه آب سرد، حمام سنتی و جكوزی)، طبقه آرامش (اتاق‌های ماساژ، یوگا و…) و باغ استوایی (كافی‌شاپ، اتاق جلسه و…) است.

آدرس : مشهد – بلوار هاشمیه – هاشمیه ۳ – پلاك ۳

تلفن :

  • ۰۵۱۳۸۸۲۹۹۱۹
  • ۰۹۱۵۴۰۰۸۳۲۶

دریاچه طلایی

نخستین طبقه از Health Land Club طبقه تر – Wet Floor – می باشد كه میهمانان گرامی دریاچه طلایی می توانند در بدو ورود و پس از تعویض لباس مستقیما وارد این بخش شده و یا با استفاده از آسانسور، از خدمات سایر بخش ها استفاده نمایند.
آب حوضچه آب سرد و جكوزی كلاب سرزمین سلامتی، علاوه بر كلر به وسیله ی اوزون نیز تصفیه می شود.
شایان ذكر است كه این طبقه با طراحی برجسته و منحصر بفرد خود شامل قسمت های مختلف ذیل می باشد:
سونای خشك
سونای بخار
حوضچه آب سرد
جكوزی
حمام سنتی

-PHjdJRbCJ3

-rnXnez1vzL

-OPqm1RbRd0

-0JtOYkzTTe

طبقه آرامش
طبقه آرامش به طعم آرامش …

گستره ای از سكوت و آرامش را در نورپردازی ملایم و لذت بخش این طبقه تجربه كنید. فضای مبله، كتابخانه، كافی نت، تخت های استراحت با نمایی از آكواریوم منحنی از جمله امكاناتی است كه در محوطه ی طبقه ی آرامش وجود دارند.
در این طبقه، خدمات ماسك صورت، ماساژهای سر و گردن (head and shoulder massage)، و انجام تمرینات یوگا (زیر نظر مربی متخصص) نیز صورت می پذیرد. همچنین دو اتاق ماساژ و یك اتاق نشاط (اتاق اكسیژن) نیز جهت استفاده قرار دارند.
بخاطر داشته باشید جهت حفظ آرامش و سكوت، لطفا از حمل تلفن همراه در این طبقه خودداری فرمایید.
قسمت های مختلف طبقه آرامش:
اتاق های ماساژ
اتاق نشاط
یوگا
ماسك صورت
ماساژ سر و گردن
تخت های استراحت

 

-tF6MY0i1zG

-ce7w74cjsN

-PcEcZTViLU

-OkDZQoMUlC

-cxaw2ZW5nA

-IukQk6GMW2
باغ استوایی
آرامشی دل انگیز، استراحتی ناب، چشم اندازی رویایی …
با قدم گذاشتن به گلخانه سرزمین سلامتی در فضایی مبله و سراسر پوشیده از گلها و گیاهان استوایی تجربه ای ایده آل و تازه از آرامش را رقم بزنید.
كافی شاپ مجهز این مجموعه چاشنی ملاقات ها و گپ و گفت های صمیمی با دوستان و انجام بازی های فكری – تمركزی متناسب با محیط خواهد بود. دسترسی به اینترنت وایرلس (Free-WiFi) با بهره مندی از تبلت های در نظر گرفته شده در گلخانه جهت ارتباط با اینترنت و سفارش به كافی شاپ فضایی مناسب را در اختیار شما قرار می دهد تا هر بار مراجعه به این مجموعه خاطره ای به یاد ماندنی برای شما باشد.

 

-ecoWibByNF

-HAPWfgYuh5

-akXN0bSrga

-F6buT0x5nP

-WLiJPffv1X

-7FLXQDKTjk

-Nr95yRagDV

-ZnVZx32RZV