ریپورتاژ آگهی
بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟

افراد با توجه به تحقیقات خود در مورد محل اقامت خود، با توجه به نتایجی كه از تحقیق خود به دست آورده‌اند اقدام به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما می‌كنند.
  • 1400/12/11
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : هتل ها
آدرس : تهران

افراد با توجه به تحقیقات خود در مورد محل اقامت خود، با توجه به نتایجی كه از تحقیق خود به دست آورده‌اند اقدام به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما می‌كنند. شهر تهران به عنوان پایتخت كشور ایران، مسافران فراوانی را سالانه پذیرا است. حال این سوال پیش می‌آید كه آیا اسم و آدرس هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می دانید ؟ بهترین هتل‌ها برای اقامت در شهر تهران كدام هتل‌ها هستند؟ در این مطلب به معرفی برترین هتل‌های شهر تهران، همراه با عكس‌ها و مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

هتل اسپیناس تهران
هتل اسپیناس به عنوان اولین هتل پنج ستاره شهر تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود. این هتل با موقعیت مكانی مناسب و نیز تجهیزات مدرن از مسافران پذیرایی می‌كند. هتل اسپیناس دارای ۲۲۴ اتاق است كه این اتاق‌ها با تجهیزات بسیار مدرن و با امكاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تلویزیون LCD و نیز دسترسی به شبكه‌های خبری ماهواره‌ای اقامتی دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌آورد. از دیگر امكانات این هتل می‌توان به مركز خرید، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، كافی‌شاپ و سالن همایش اشاره كرد.
آدرس : تهران ، بلوار كشاورز ، بین خیابان فلسطین و نادری ، پلاك ۱۲۶ ، هتل اسپیناس ، هتل اسپیناس

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟-IgvmSfm5ad

هتل استقلال تهران

هتل استقلال، یكی از بزرگ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایران است كه در شمال تهران و مشرف به كوه‌های البرز واقع شده است. این هتل دارای دو برج غربی و شرقی بوده كه در مجموع با ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت با امكانات رفاهی كامل، از سایر مراكز اقامتی متمایز شده است. یكی از مزیت‌های این هتل، نزدیكی به مراكز تاریخی و تفریحی مانند تله كابین، پارك ملت و مجموعه فرهنگی سعدآباد است. هتل استقلال همچنین دارای فروشگاه‌های فرش دستباف، جواهرات و عتیقه‌جات، كلوپ ورزشی، رستوران الحیات و آبشار، رستوران تایلندی و فرانسوی است.

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟-fzU5Sz7gWf

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران یكی از مدرن‌ترین هتل‌های كشور است. این هتل در سال ۱۳۹۱ و با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان توسط متخصصانی از كشورهای سوئیس، ایتالیا و چین مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آزادی در همسایگی نمایشگاه بین‌المللی، مركز اجتماعات سازمان صدا و سیما و مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل تنوع بسیار زیادی دارند به گونه‌ای كه مسافران قادرند از بین شش نوع مختلف، اتاق متناسب با سلیقه و تعدادشان انتخاب كنند.هتل پارسیان آزادی تهران دارای چندین رستوران بوده كه از جمله آنها می‌توان به رستوران ایرانی ۲۴ ساعته، رستوران فرنگی، رستوران ایتالیایی بیچه و هفت سالن چند منظوره مختلف اشاره كرد. از امكانات دیگر هتل پارسیان آزادی می‌توان به مركز تجاری با محصولات مختلف چرمی، فرش و تابلو فرش‌ها اشاره كرد.

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟-cIqGQ0QN3e

هتل نووتل تهران
هتل پنج ستاره نووتل تهران یكی از اولین هتل‌های فرودگاهی كشور بوده كه در كیلومتر ۳۰ اتوبان تهران- قم و در ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوكس در كنار یكدیگر است كه یكی هتل ایبیس و دیگری هتل نووتل است. هتل نووتل، محلی بسیار مناسب برای مسافرانی است كه قصد تعویض پرواز را دارند و بایستی برای مدت كوتاهی در نزدیكی فرودگاه اقامت كنند. این هتل دارای ۳۰۰ واحد اقامتی، رستوران و كافی‌شاپ‌های بین‌المللی، چندین سالن همایش و نیز پاركینگ رایگان است.
آدرس: تهران – كیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس(تهران-قم) – ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) – روبه رو ترمینال مسافربری شماره یك

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟-0lH2sNbS25

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس، یكی از شیك‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های تهران است كه با معماری خاص و فوق‌العاده خود در سال ۹۴ افتتاح شد. این هتل در بهترین منطقه تهران، و بر روی تپه‌های مرتفع سعادت آباد قرار گرفته و یكی از مجموعه هتل‌های اسپیناس است. هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه و با ظرفیتی بالغ بر ۴۰۰ اتاق و سوئیت با امكانات روز رفاهی و طراحی فوق‌العاده احداث شده است. از دیگر امكانات این هتل مجلل می‌توان به مجتمع ورزشی، چندین سالن همایش، رستوران‌های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و سنتی و سالن تنیس اشاره كرد.
آدرس : تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳،هتل اسپیناس پالاس تهران
تلفن : ۷۵۶۷۵-۰۲۱

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟-WPCxRreqp8

هتل لاله تهران

آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امكانات، ۳۸۰ اتاق و سوئیت، مجهز به پیشرفته ترین سیستم‌های تهویه مطبوع و خنك‌‌‌ كننده و همچنین دارای مدرن‌ترین سیستم‌های صوتی و تصویری و ارتباطات تلفنی و اینترنتی برخوردار از شبكه‌های خبری ماهواره‌ای، سالن‌های باشكوه و مجلل برای جشن‌ها و سمینارها، رستوران فرانسوی روتیسری با چشم‌اندازی زیبا به سلسله جبال البرز و رستوران چینی تیاره با انواع غذاهای دلچسب خاور دور و موقعیت عالی كه منظره زیبای تهران بخصوص كوه‌های البرز را در برابر دیدگان شما قرار می‌دهد.

آدرس : تهران ، خیابان فاطمی ، جنب خیابان حجاب ، هتل لاله ، هتل لاله

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟-ucoNsjt57W

هتل هما تهران

هتل هما پنج ستاره تهران ، برجی باشكوه در قلب شهر تهران و بهترین قسمت شمال خیابان اصلی شهر ولیعصر است كه امكان دسترسی آسان شما را به مراكز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه های فرهنگی، تاریخی و شاهراه های اصلی شهر فراهم می سازد. در هتل هما تهران، سنت و مدرنیته را در هم آمیخته اند تا با ایجاد فضایی گرم و صمیمی، حس در خانه بودن را به شما هدیه كنند .

بهترین هتل های ۵ ستاره و معروف تهران را می شناسید ؟-7NDhOmLyib