ریپورتاژ آگهی
تاكید رییس جمهور به دستگاه های اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری

تاكید رییس جمهور به دستگاه های اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ حجت الاسلام و المسلمین دكتر حسن روحانی ، ضمن تاكید بر توسعه صنعت توریسم و صنایع دستی، همه دستگاه‌های اجرایی را مأمور كرد
  • 1400/11/06
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : تهران
تلفن : 66059000-021

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ حجت الاسلام و المسلمین دكتر حسن روحانی ، ضمن تاكید بر توسعه صنعت توریسم و صنایع دستی، همه دستگاه‌های اجرایی را مأمور كرد در حیطه وظایف و مسئولیت‌های خود به موضوع توسعه و اشتغال و فرصت‌های شغلی اهتمام جدی كنند.

رییس‌جمهور، استان‌های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و كرمانشاه را به لحاظ ظرفیت بالای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و توریستی به ویژه توریسم زیارتی و درمانی به دلیل مجاورت با كشورهای همسایه از جمله عراق، پاكستان و كشورهای نوار شمالی، دارای اهمیت ویژه‌ای دانست.

روحانی بر اهمیت بنادر مرزی هرمزگان و سیستان و بلوچستان به دلیل جایگاه استراتژیك آنها در تبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران با دیگر كشورهای جهان تاكید كرد.

او تمامی دستگاه‌ها را موظف كرد كه پاسخ شایسته و درخوری به آرای مردم داده شود و اظهار امیدواری كرد با حركت در مسیر اعتدال و ائتلاف، شاهد وحدت بیشتری در این استان و دیگر مناطق باشیم.

تاكید رییس جمهور به دستگاه های اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری-6cYf7leW06