ریپورتاژ آگهی
خانه دهدشتی اصفهان

خانه دهدشتی اصفهان

خانه دهدشتی ها از جاهای دیدنی شهر اصفهان مربوط به دوره قاجار است
  • 1400/12/10
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : عمارت های تاریخی ایران
آدرس : آدرس: اصفهان – دروازه دولت – خیابان باب الرحمه- كوچه شماره ۱
تلفن : 66059000-021

خانه دهدشتی ها از جاهای دیدنی شهر اصفهان مربوط به دوره قاجار است و در شهر اصفهان، چهار باغ عباسی، دروازه دولت، خیابان مسجد باب الرحمه كوچه جهان نما، انتهای بن‌بست دهدشتی، پلاك ۱۱۰ واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ با شمارهٔ ثبت ۱۸۱۰۲ به‌عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.
كافه گردی در روزهای تابستان بیش از گذشته در میان مردم محبوبیت دارد. كافه‌های اصفهان برخلاف سایر شهرها در بخش سنتی شهر و بافت تاریخی قرارگرفته و بسیاری از خانه‌های تاریخی و یا بناهای قدیمی به كافه یا رستوران تبدیل‌شده‌اند. یكی دیگر از خانه هایی كه به كافه تبدیل شده است خانه تاریخی دهدشتی از جاهای دیدنی شهر اصفهان می باشد. نام دیگر خانه تاریخی دهشتی كافه هوگر است و امروزه این خانه تاریخی به عنوان كافه مورد استفاده قرار می گیرد. خانه دهدشتی در بافت تاریخی شهر میزبان مهمانان خود است. كافه هوگر در مجموعه تاریخی خانه دهدشتی قرارگرفته و دارای دو محوطه بیرونی و فضای باز (حیاط زیبا و سرسبز) و محوطه داخلی (اتاق‌های پذیرایی زیبا و باشكوه) است.
فضای زیبای این مكان دیدنی شهر اصفهان ” خانه دهدشتی” یا همان ” كافه هوگر” در كنار منوی متنوع كافی شاپ و از همه مهم‌تر منوی جذاب غذایی، این كافه- رستوران را به یكی از زیباترین و بهترین كافه‌های اصفهان تبدیل كرده است. منوی غذای كافه هوگر برخلاف سایر كافه- رستوران‌ها از غذاهای سنتی ایرانی و اصفهانی مانند كشك‌بادمجان، كاله جوش و… تشكیل شده است
حیاط زیبا با حوضی چشم‌نواز، برخورد خوب كاركنان مجموعه، منوی متنوع كافی شاپ و منوی جذاب غذا از جمله نكات متمایز كافه هوگر است.
كافه هوگر( خانه تاریخی دهدشتی)
ساعت كاری: ۱۷ الی ۲۲
آدرس: اصفهان – دروازه دولت – خیابان باب الرحمه- كوچه شماره ۱

 

خانه دهدشتی اصفهان-hjJpco2VG6

خانه دهدشتی اصفهان-bFo9N2Mub3