ریپورتاژ آگهی
هتل آپارتمان كریمخان مشهد

هتل آپارتمان كریمخان مشهد

هتل كریمخان از هتل های مشهد است كه در خیابان اما رضا (ع) ، در فاصله ۳۹۰ متر (پنج دقیقه پیاده ) تا نزدیك ترین ورودی حرم قرار دارد . هتل آپارتمان كریمخان مشهد یكی از هتل های نزدیك به حرم رضوی است
  • 1400/12/08
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : مشهد-خیابان امام رضا-نبش امام رضا ۲

هتل كریمخان از هتل های مشهد است كه در خیابان اما رضا (ع) ، در فاصله ۳۹۰ متر (پنج دقیقه پیاده ) تا نزدیك ترین ورودی حرم قرار دارد . هتل آپارتمان كریمخان مشهد یكی از هتل های نزدیك به حرم رضوی است كه مورد استقبال گردشگران تور مشهد می باشد . از دلایل محبوبیت این هتل می توان به موقعیت هتل در كنار امكانات خوبی كه به زائران ارائه می كند ، اشاره كرد .
هتل كریمخان كه از هتل آپارتمان های مشهد مجهز به ۳۵ اتاق و آپارتمان های یك و دو خوابه است كه دارای امكاناتی چون یخچال ، مینی بار ، سرویس فرنگی ، تلویزیون ، تلفن ، آشپزخانه ، تهویه مطبوع ، مبلمان می باشند . از امكانات هتل می توان به تلویزیون ، اینترنت ، صندوق امانات ، رستوران ، پاركینگ ، خشكشویی و ترانسفر اشاره كرد . با اقامت در این هتل می توانید در زمانی در حدود ۲ دقیقه پیاده روی به زیارت امام هشتم بروید . فاصله هتل تا فرودگاه نیز در حدود ۱۵ دقیقه با ماشین است .

امكانات هتل آپارتمان كریمخان مشهد
رستوران
لابی
كافی شاپ
ماهواره
اینترنت در لابی
لاندری
كافی نت
آسانسور
خدمات خانه داری
چایخانه سنتی
صندوق امانات
فاصله تا فرودگاه: ۵ كیلومتر

آدرس: مشهد-خیابان امام رضا-نبش امام رضا ۲

هتل آپارتمان كریمخان مشهد-xMFiGhBkOZ