ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه بومگردی قائلی اصفهان

اقامتگاه بومگردی قائلی اصفهان

اقامتگاه بوم گردی قائلی اصفهان در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع واقع شده است كه بعد از مرمت و بازسازی در مهر ماه سال ۱۳۹۶ با عنوان اقامتگاه بومگردی فعالیت خود را آغاز نمود
  • 1400/12/07
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : هتل ها
آدرس : در خیابان عبدالرزاق

اقامتگاه بوم گردی قائلی اصفهان در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع واقع شده است كه بعد از مرمت و بازسازی در مهر ماه سال ۱۳۹۶ با عنوان اقامتگاه بومگردی فعالیت خود را آغاز نمود. اقامتگاه قائلی دارای یك طبقه و ۵ باب اتاق می باشد كه دو باب از این اتاق ها در طبقه اول واقع شده اند و تمامی اتاق ها در ورودی دارای تعدادی پله می باشند.
به دلیل حفظ معماری سنتی و قدیمی، برخی از اتاق های اقامتگاه قائلی اصفهان فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند و برای استفاده میهمانان در محوطه اقامتگاه به صورت عمومی تعبیه شده اند.
اقامتگاه بوم گردی قائلی در خیابان عبدالرزاق كه دارای بافت قدیمی و سنتی می باشد واقع شده است و نزدیكی اقامتگاه قائلی به میدان امام علی یا میدان عتیق سابق سبب شده است كه دسترسی به اماكن گردشگری نظیر كاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو، كاخ هشت بهشت و بازار قیصریه با فاصله ی حداكثر ۲.۵ كیلومتر میسر شود.
افراد سالمند و خانواده هایی كه كودك خردسال به همراه دارند توجه نمایند كه اقامتگاه قائلی دارای یك طبقه است و اتاق ها در بخش ورودی دارای تعدادی پله می باشند.
رستوران اقامتگاه واقع در طبقه اول با ظرفیت ۳۵ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۷:۳۰ الی ۹:۰۰)
كافی شاپ اقامتگاه واقع در فضای رستوران با ظرفیت ۳۵ نفر( ساعت كاری: ۷:۳۰ الی ۲۳:۳۰)
وعده نهار و شام به درخواست میهمان كه بایستی ۲۴ ساعت قبل صورت گیرد در آشپزخانه اقامتگاه طبخ می شود و شامل غذاهای سنتی می باشد.
دارای فضای سنتی و دلنشین
دارای كافه سنتی
رتبه اول در گروه مرمت و بازسازی معماری در سال۹۵

 

اقامتگاه بومگردی قائلی اصفهان-Xi4dm43F9h

اقامتگاه بومگردی قائلی اصفهان-8PzxLNX1d5

اقامتگاه بومگردی قائلی اصفهان-9glN18y95Z