ریپورتاژ آگهی
هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

بدون شك یكی از شیكترین و با كیفیت ترین هتل های مشهد هتل توس است كه در ابتدای خیابان شیرازی مشهد واقع شده است. این هتل
  • 1400/12/04
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : مشهد – ابتدای خیابان شیرازی – هتل توس

بدون شك یكی از شیكترین و با كیفیت ترین هتل های مشهد هتل توس است كه در ابتدای خیابان شیرازی مشهد واقع شده است. این هتل با عنوان یك هتل ۴ ستاره با فاصله بسیار نزدیك به حرم میزبان زائرین مشهد مقدس است.

یكی از امكانات این هتل كلوپ سلامتی توس است كه شامل سالن ورزشی بدنسازی ، استخر، سونا، جكوزی و بخش ماساژ می باشد، بخشی با شكوه برای اقامت خوب و توام با ورزش شماست كه می تواند به شما آرامش دلپذیری را پس از یك روز پر مشغله كه از ملاقات ها و خرید هامراجعت كرده اید هدیه نماید.

فاصله تا مركز شهر: ۵ دقیقه

فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه

آدرس هتل: مشهد – ابتدای خیابان شیرازی – هتل توس

خدمات هتل: استخر، سونا، مجموعه ورزشی كامل، سالن كنفرانس، كافی شاپ، رستوران های متعدد و با دید به حرم در بام هتل و مراكز خرید متنوع در كنار اتاق ها و سوئیت هایی كه هركدام بشكلی خاص مزین شده و تمامی امكانات اقامتی را دارا هستند، می تواند یكی از بهترین انتخاب های مسافرین برای اقامت و رزرو هتل در مشهد باشد.

اتاق های دبل و توئین، آپارتمان اشراف با سه اتاق خواب و با ظرفیت ۵ نفر، آپارتمان دوخوابه اشراق، اتاق های سه تخته و البته سوئیت زیبا و لوكس رضوی با ظرفیت ۴ نفر همگی آماده فراهم نمودن اقامتی لوكس برای شماست.

اقامت در هتل توس برای كودكان زیر ۲ سال رایگان است و كودكان ۲ تا ۶ سال بصورت نیم بها محاصبه می شود. همچنین علاوه بر صبحانه بوفه كه بصورت رایگان به میهمانان ارائه می شود، استفاده از مجموعه ورزشی هتل (استخر، سونا و جكوزی) جهت آقایان رایگان می باشد.

 

هتل توس مشهد-LfCwH0QmRF

هتل توس مشهد-OaDjeCfq97

هتل توس مشهد-dJ7DPl1wqz

هتل توس مشهد-U4JpjNOIub

هتل توس مشهد-8MefZHqnPT

هتل توس مشهد-D6EGUsTXEm

هتل توس مشهد-Twd1cS2hnB

هتل توس مشهد-bRIJSBgeHn

هتل توس مشهد-scD6vI0qVE

هتل توس مشهد-Ej5TxRah6u