ریپورتاژ آگهی
باغ ناژوان اصفهان

باغ ناژوان اصفهان

باغ بانوان ناژوان اصفهان، یكی از اماكن معروف تفریحی در شهر اصفهان بوده كه به خاطر وجود تفریحاتی شاد و مهیج از بهترین‌ها در این منطقه به شمار می‌رود.
  • 1400/12/04
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : باغ های ایران
آدرس : اصفهان، انتهای خیابان باغ فردوس، بعد از ایستگاه پلیس.
تلفن : 66059000-021

باغ بانوان ناژوان اصفهان، یكی از اماكن معروف تفریحی در شهر اصفهان بوده كه به خاطر وجود تفریحاتی شاد و مهیج از بهترین‌ها در این منطقه به شمار می‌رود. فضای جنگلی زیبا و چشم‌نواز این مكان آن را به یكی از دوست‌داشتنی‌ترین باغ‌های موجود در اصفهان تبدیل كرده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید انواع برنامه‌ها و كلاس‌های تفریحی متعدد آشپزی و هنری نیز در باغ بانوان ناژوان اصفهان برگزار می‌گردد. همچنین، برای كودكان عزیز نیز برنامه‌های شاد و مهیجی همچون مسابقه‌های ماسه‌ای و بخشی نیز به عنوان زمین بازی در این مكان در نظر گرفته شده است.
یكی دیگر از جذابیت‌های باغ بانوان ناژوان، وجود عكاسخانه‌ای است كه بانوان عزیز می‌توانند عكس‌های زیبایی در آن گرفته و بعد از چند لحظه آن را دریافت نمایند. لازم به ذكر است كه این باغ از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ عصر به روی خانم‌های عزیز اصفهانی باز می‌باشد.
آدرس: اصفهان، انتهای خیابان باغ فردوس، بعد از ایستگاه پلیس.

باغ ناژوان اصفهان-2GLn9cbPFV
پارك جنگلی ناژوان كه با نام منطقه جنگلی ناژوان نیز شناخته می‌شود، از معدود باغ‌های اصفهان است كه از برنامه‌های توسعه و گسترش شهری تا اندازه‌ای ایمن مانده است و همچنان به هوای شهر لطافت و تازگی می‌بخشد. از تفریحات و بخش‌های مختلف پارك ناژوان می‌توان به تله سیژ، زمین‌های ورزشی، استخر، كمپینگ، زمین‌های بازی كودكان، ایستگاه‌های درشكه‌سواری، اسب‌سواری، قایق‌رانی و محوطه دوچرخه‌سواری اشاره كرد. ناژوان با زمین‌های كشاورزی و باغ‌های دو سویه احاطه می‌شود. یكی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان كه در آن واقع شده است، باغ پرندگان است.

باغ ناژوان اصفهان-yLvW4yZD7h

باغ ناژوان اصفهان-pdQOo1WgtY

باغ ناژوان اصفهان-Kh9WNUnR8R

باغ ناژوان اصفهان-EpNelIe28k

باغ ناژوان اصفهان-oKJtQUPmNi

باغ ناژوان اصفهان-8nPLmpddRT

باغ ناژوان اصفهان-8aIADMt82N