ریپورتاژ آگهی
سرزمین عجایب اصفهان

سرزمین عجایب اصفهان

مجموعه تفریحی شهر عجایب اصفهان، یكی از بهترین و بزرگ‌ترین شهربازی‌های این استان به شمار رفته كه هر روزه پذیرای مردم شریف اصفهان و گردشگران است.
  • 1400/12/04
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : اصفهان، طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه.
تلفن : 66059000-021

مجموعه تفریحی شهر عجایب اصفهان، یكی از بهترین و بزرگ‌ترین شهربازی‌های این استان به شمار رفته كه هر روزه پذیرای مردم شریف اصفهان و گردشگران است. مكانی با انواع وسایل پیشرفته و نوین تفریحی كه لحظاتی شاد و مفرح را برای شما عزیزان در كنار دوستان و خانواده رقم می‌زند. جالب است بدانید كه وسایل بازی در مجموعه تفریحی شهر عجایب اصفهان، به دو بخش مختص كودكان و بزرگسالان تقسیم می‌شود.
بزرگسالان می‌توانند با انجام تفریحاتی همچون گیم ماشین كوبنده، گیم ایرهاكی، پینگ پنگ و گیم كشتی اوقاتی خاطره‌انگیز را در این مكان سپری كنند. كاراسل، قطار و تاب كودك، پارك بادی، هلی كوپتر، مینی مری گراند و گیم آب‌پاش نیز در ردیف بازی‌ها و تفریحات تدارك دیده شده برای كودكان در مجموعه تفریحی شهر عجایب به شمار می‌روند. خبر خوش این‌كه،می‌توانید یكی از به‌ یاد‌ماندنی‌ترین تولدها را در كلبه شادی واقع در این مجموعه برای فرزندان دلبندتان برگزار كنید. علاوه بر این‌ها، سینما ۴ بعدی نیز در این مكان وجود داشته كه در آن امكان تماشای بهترین و مهیج‌ترین فیلم‌ها برای مردم فراهم است.
آدرس: اصفهان، طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه.

سرزمین عجایب اصفهان-Za7IHdbCiJ

سرزمین عجایب اصفهان-WDOY3Msh3j

سرزمین عجایب اصفهان-t2WVYFVmmD

سرزمین عجایب اصفهان-3h5REl3ntT

سرزمین عجایب اصفهان-4weF2gWBjE

سرزمین عجایب اصفهان-rgMDvEpPPz

سرزمین عجایب اصفهان-jtF614klQi

سرزمین عجایب اصفهان-1pXUvIO5xl