ریپورتاژ آگهی
قیمت بلیط پارك آبی كیش

قیمت بلیط پارك آبی كیش

پارك آبی كیش با مساحت ۵.۶ هكتار در جزیره كیش قرار گرفته است. كه اولین پارك آبی در ایرانی به صورت رو باز می باشد. شاید مسافر تور كیش نوروز ۹۷ باشید پس حتما این پارك آبی را در لیست تفریحات نوروزی خود قرار دهید.
  • 1400/12/03
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : كیش
تلفن : 66059000-021

پارك آبی كیش با مساحت ۵.۶ هكتار در جزیره كیش قرار گرفته است. كه اولین پارك آبی در ایرانی به صورت رو باز می باشد. شاید مسافر تور كیش نوروز ۹۷ باشید پس حتما این پارك آبی را در لیست تفریحات نوروزی خود قرار دهید.
این هتل در ژانویه ۲۰۱۷ افتتاح شد و دارای ۱۳ راید (وسایل بازی مثل سرسره های آبی- وسایل پرش – وسایل آب بازی) و چهار استخر و یك آبگرم در كنار دو رستوران، چهار كافی‌شاپ و دو منطقه خرید است. كافی‌شاپ آن با منظره ای از خلیج فارس و سالن پذیرایی برای ۱۰۰۰ نفر دارد كه به راحتی میتوانید نوشیدنی خود را انتخاب كنید و یا حتی همسفر خود را به خوردن یك عصرانه با نمایی جذاب و دلچسب دعوت كنید.

قیمت بلیط پارك آبی كیش-re71rTfY0e

پارك آبی در كیش

این پارك آبی دارای چندین ویژگی منحصر به فرد می باشد یكی از ویژگی های آن قرار گرفتن این پارك در یك كشور مسلمان می باشد، كه بانوان مسافر تور كیش میتوانند ۳روز درهفته را در پارك آبی به تفریح و شادی بپردازند.همچنین برای مسافران خارجی مسلمان ه جزیره كیش یك مزیت به حساب میآید كه با خیال راحت از تفریحات آبی این جزیره لذت ببرند.
طراح، مهندسی این پارك یك شخص كانادای كه از طراحان معتبر پارك آبی در دنیا می باشد. از جمله ۹ پارك آبی در ۱۰ كشور جهان،را طراحی كرده است می باشد.
جزیره كیش در لبه شمالی خلیج فارس، در ۱۸ كیلومتری جنوب ایران قرار دارد. سواحل مرجانی زیبای آن توسط نیویورك تایمز به عنوان یكی از زیباترین ساحل های جهان در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد و هوای گرم و سالم آن، زمینه ای مناسب برای پارك آب كیش در فضای باز فراهم می كند.
پارك آب كیش یك دنیای پر از هیجان از آبشار و وسایل بازی پر ارتفاع می‌باشد. كه از جدیدترین سواری‌ها و وسایل بازی بهره‌مند می باشد. در این پارك رایدی به ارتفاع ۲۴ متر وجود دارد كه به عنوان بلندترین راید منطقه محسوب میشود.
این پارك داستان تعداد دزد دریایی می باشد كه به جزیره حمله میكنند كه هدف از این حمله بدست آوردن قرص خورشید برای رهبری دریا میباشد. در برابر این دزدان دریایی ۳ برادر به نامهای ماهان – پولاد – باشو كه اهل جزیره میباشند به جنگ دزدان میروند و از شهر و سكونت گاهشان دفاع میكنند. تمام تم های بازی در این پارك تعبیه شده است. كه بازدید كنندگان به واقع خود را در همچنین شرایطی تصور می‌كنند.

قیمت بلیط پارك آبی كیش-r1ksOrcjnQ

شما مسافران عزیز در تمام طول سال می‌توانید با رزرو تور لحظه آخری كیش با كمترین قیمت ممكن از طریق آژانس چوبین در هزینه های خود صرفه‌جویی كرده و خاطره‌ای خوش را در پارك آبی كیش برای خود و دوستانتان بجا بگذارید.

قیمت بلیط پارك آبی

قیمت بلیط پارك آبی كیش در روزهای مختلف و برای بانوان و آقایان متفاوت می باشد. در ایام هفته روز های شنبه و روز های چهارشنبه ساعت شروع از ۴ تا ۱۰:۳۰ برای آقایان می‌باشد كه قیمت آن ۸۵۰۰۰ تومان است. همچنین روزهای دوشنبه و روز های جمعه از ۱۰ صبح تا ساعت شش بعد از ظهر برای آقایان ۱۳۰.۰۰۰ هزار تومان می باشد. و برای بانوان از روز های فرد از ساعت ۱۰صبح تا ساعت ۶ بعدازظهر ۱۳۰.۰۰۰ تومان است.

سرویس های رایگان پارك آبی
و اما سرویس رایگانی در این پارك آبی وجود دارد كه به تازگی فعال شده است كه خدمات آن بر اساس ساعتهای متفاوت می باشد. برای دانستن این خدمات عكس زیر را مشاهده كنید.

قیمت بلیط پارك آبی كیش-EDc4DaXtlr

مركز خرید پارك آبی كیش
شما میتوانید هم یك روز تفریحی داشته باشید هم اینكه از مركز خرید پارك آبی ، خریدی متفاوت را تجربه كنید. در این فروشگاه دیزاین متفاوتی وجود دارد كه هماهنگ با پارك آبی جزیره است. موقعیت فروشگاه در ورودی پارك قرار گرفته است. كه همه موارد نیاز برای تفریح دراوشن جزیره (مانند حوله – دمپایی و عینك ضد آفتاب و كرم های ضد آفتاب… ) را می‌توانید در آن با قیمت های مناسب تهیه كنید.
پلومریا اسپا(ماساژ)
همچنین در این پارك آبی شما می‌توانید برای آرامش بدنی و فكری خود به مركز ماساژ رفته و با ماساژرهای حرفه‌ای یك روز به یاد ماندنی را برای خود ثبت كنید.

همچنین برای داشتن اطلاعات از قیمت آفری تور كیش لحظه آخری به كانال تلگرام چوبین مراجعه كرده است.

قیمت بلیط پارك آبی كیش-R55g4n1YhR