ریپورتاژ آگهی
كافه خانه فوتبال تهران

كافه خانه فوتبال تهران

كافه خانه فوتبال تهران، در زمره بهترین و مشهورترین كافه‌های پایتخت است. كافه‌ای واقع در خیابان قائم مقام فراهانی كه از دنج‌ترین اماكن برای گذراندن روزی خاطره‌انگیز برای شما عزیزان می‌‌باشد
  • 1400/12/02
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، پایین‌تر از میدان شعاع، پلاك ۱۰۲.

كافه خانه فوتبال تهران، در زمره بهترین و مشهورترین كافه‌های پایتخت است. كافه‌ای واقع در خیابان قائم مقام فراهانی كه از دنج‌ترین اماكن برای گذراندن روزی خاطره‌انگیز برای شما عزیزان می‌‌باشد. كافه خانه فوتبال تهران با داشتن سالنی بسیار بزرگ و شیك، و غذاها و نوشیدنی‌هایی خوشمزه و باكیفیت بسیار مورد توجه مردم بالاخص جوانان تهرانی است. اما دلیل اصلی محبوبیت این كافه در میان اهالی تهران امكان دیدن مسابقات داخلی و خارجی از تلویزیون‌های موجود در خانه فوتبال است. در حقیقت، خانه فوتبال تهران از تخصصی‌ترین اماكن برای تماشای فوتبال در تهران به شمار رفته و حضور در آن دست كمی از رفتن به ورزشگاه آزادی ندارد. زیرا هیجان واقعی را می‌توانید در كنار سایر مهمانان در این مكان تجربه نمایید.
منوی پروپیمان این كافه، با انواع خوراكی‌های خوشمزه شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌كند. نوشیدنی‌های گرمی همچون آمریكانو، موكا، دوپیو، لاته، هات چاكلت و نوشیدنی‌های سردی مانند آیس لاته، آیس آمریكانو و آیس موكا در بهترین طعم و كیفیت در خانه فوتبال برای شما عزیزان سرو می‌شوند. همچنین، مسلماٌ با یك بار امتحان دسرهای متنوع این كافه همانند بشقاب میوه و براونی بستنی از طرفداران همیشگی آن خواهید شد.
آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، پایین‌تر از میدان شعاع، پلاك ۱۰۲.
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۳۷۷۳۶۳،‌۸۸۳۰۲۰۱۷-(۰۲۱)

 

كافه خانه فوتبال تهران-D1gvmhjNXh

كافه خانه فوتبال تهران-tTT0ZTsKIN

كافه خانه فوتبال تهران-fFPPbmAMeP

كافه خانه فوتبال تهران-4Oo3DTEW6E