ریپورتاژ آگهی
كافه هنر یزد

كافه هنر یزد

خانه‌ی هنر یزد كه بیشتر با نام كافه هنر شناخته می‌شود، در محله‌ی قدیمی فهادان یزد است كه فاصله‌ی خیلی كمی هم تا مسجد جامع یزد دارد. در شب‌گردی‌هایتان كه از كوچه پس‌كوچه‌ها می‌گذرید
  • 1400/12/02
  • استان : يزد
  • شهر : يزد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : یزد، محله‌ی فهادان، نزدیك بقعه‌ی دوازده امام

خانه‌ی هنر یزد كه بیشتر با نام كافه هنر شناخته می‌شود، در محله‌ی قدیمی فهادان یزد است كه فاصله‌ی خیلی كمی هم تا مسجد جامع یزد دارد. در شب‌گردی‌هایتان كه از كوچه پس‌كوچه‌ها می‌گذرید، سری به كافه هنر بزنید و شهر را از نمای دیگری ببینید. صاحبان این كافه زوج جوان و دوست‌داشتنی هستند كه با مهربانی پذیرای مسافران و مشتریان هستند. طبقه‌ی پایین كافه جایی برای فروش صنایع دستی است و شما بعد از رفتن به طبقه‌ی بالا، با محیط كافه روبرو می‌شوید. صندلی‌های لهستانی و میز‌های كوتاهش، با موسیقی سنتی كه در فضا پخش می‌شود باعث آرامشتان می‌شود. با اینكه در منوی این كافه خوردنی‌های محدودی برای ارائه وجود دارد اما حتما دمنوش‌هایش را امتحان كنید. به جز منوی كافی‌شاپش، خوراك دال عدسی، كشك بادمجان و آش شولی هم در منو قرار گرفته و می‌توانید هركدام از آن‌ها را امتحان كنید.
روی یكی از این صندلی‌ها بنشینید و با گوش دادن به صدای موسیقی، از لحظات شبانه‌تان لذت ببرید.

می‌توانید صبح‌تان را در این كافه با خوردن املتی خوشمزه شروع كنید.
به جز كافه‌های زیادی كه در سطح شهر یزد است و شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌ی Four Square كه قبلا در بخش وبلاگمان معرفی‌اش كرده‌ایم، رستوران‌های معروف و سنتی هم در لیست شكم‌گردیی‌تان قرار دهید. پس در ادامه‌ی متن با رستوران‌های محبوب یزد همراه باشید.

آدرس: یزد، محله‌ی فهادان، نزدیك بقعه‌ی دوازده امام

كافه هنر یزد-KpNRrp4xAX

كافه هنر یزد-79rzbtVmiA