ریپورتاژ آگهی
كلوپ پاندا مشهد

كلوپ پاندا مشهد

كلوپ پاندا در شهر مشهد اولین مجموعه سرپوشیده تخصصی كودكان می باشد كه با هدف توجه به بازی و تفریح كودكان و توجه به بازیهای
  • 1400/12/02
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : مشهد – نبش صیاد شیرازی ۱۸
تلفن : 66059000-021

كلوپ پاندا در شهر مشهد اولین مجموعه سرپوشیده تخصصی كودكان می باشد كه با هدف توجه به بازی و تفریح كودكان و توجه به بازیهای حركتی و فیزیكی طراحی گردیده است. كلوپ پاندا در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید كه به عنوان اولین مجموعه تفریحی – فرهنگی – ورزشی كودكان با آرم تجاری پاندا به ثبت رسیده است.

كلوپ پاندا در حال حاضر هیچ گونه شعبه ای در سراسر كشور ندارد. این مركز بازی مختص شهر مشهد می باشد. كلیه تجهیزات بازی در كلوپ پاندا الهام گرفته از نیازهای رشد فیزیكی و تربیتی كودكان بوده و مقوله ورزش و پرداختن به فعالیتهای ورزشی از نقاط تمایز و برجسته این مجموعه می باشد. از جمله ایستگاههای ورزشی این مجموعه دیواره صخره نوردی، تیرو كمان، فوتبال دستی ،ترامپولین ،پلهای معلق، اتومبیل رانی ، قایق رانی ، دارت ، ورزشهای توپی، بازیهای بومی و سنتی می باشد كه از جمله اهداف این مجموعه آشنا كردن كودكان با ورزش و استعدیابی و هدایت و سوق دادن كودك به رشته ورزشی مورد علاقه اش می باشد.

از جمله ایستگاههای حائز اهمیت در این مجموعه كارگاههای خلاقیت می باشد. با شركت دادن كودكان خود در این كارگاه ، چراغ خلاقیت را در ذهن آن ها روشن كنید.
كارگاه نقاشی، كاردستی، بازیهای فكری و لگو از جمله ایستگاههایی است كه با هدف پرداختن به بازیهای خلاق طراحی گردیده و مورد علاقه بسیاری از كودكان می باشد .
از جمله فعالیتهای جانبی كلوپ برگزاری جشنواره های متعدد، همكاری با هیئتهای ورزشی استان، برگزاری مراسم تولد و خدمت رسانی به مهد كودكها و دبستانها می باشد.
از امكانات جانبی كلوپ پاندا می توان به غرفه های كتاب كودك ، CD كودك ، بازیهای فكری و بوفه اشاره كرد كه مجموع موارد قید شده توانسته است محیطی جذاب و ایمن و مقرون به صرفه را برای خانواده ها فراهم آورد.

آدرس: مشهد – نبش صیاد شیرازی ۱۸
تلفن تماس: ۳۸۹۳۱۳۵۸

 

كلوپ پاندا مشهد-qJo0mfy73Z