ریپورتاژ آگهی

اعزام پرستار به منزل در مشهد | خدمات پزشكی و پرستاری در منزل سروش

اعزام پرستار به منزل در مشهد | ۲۲ سال سابقه كار- مشهد دارای مجوز از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكی | قیمت خدمات پرستاری در منزل ، پرستار در منزل ، پرستار در منزل مشهد ، موسسه پرستاری ، عكس خدمات پرستاری در منزل ، لیست خدمات پرستاری در منزل ، پرستار بچه

اعزام پرستار به منزل در مشهد : با افتخار اعلام می نماییم كه مدیریت مركز خدمات پرستاری در منزل سروش ، پزشك می باشند و كاملا به مجموعه نظارت می نمایند (قیمت خدمات پرستاری در منزل ، پرستار در منزل ، پرستار در منزل مشهد ، موسسه پرستاری ، عكس خدمات پرستاری در منزل ، لیست خدمات پرستاری در منزل ، پرستار بچه) این مركز دارای 22 سال سابقه مستمر بوده كه دارای مجوز از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكی نیز می باشد.

 اعزام پرستار به منزل در مشهد :  مركز خدمات پرستاری سروش یكی از بزرگترین افتخاراتش این می باشد كه در اعزام نیرو جهت هرگونه خدمات مانند (قیمت خدمات پرستاری در منزل ، پرستار در منزل ، پرستار در منزل مشهد ، موسسه پرستاری ، عكس خدمات پرستاری در منزل ، لیست خدمات پرستاری در منزل ، پرستار بچه) بسیار دقیق می باشد چرا كه این مركز 1- كارشناسان اعزامی مركز پرستاری در منزل سروش از نیروهای با سابقه كار بیمارستان هستند 2- مراقبین كه به منازل اعزام می‌شوند، افراد متعهد، مجرب و آموزش دیده هستند 3- مراقبین كه به منازل اعزام می‌شوند، تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند .

اعزام پرستار به منزل در مشهد : مركز خدمات پرستاری در منزل سروش علاوه بر (قیمت خدمات پرستاری در منزل ، پرستار در منزل ، پرستار در منزل مشهد ، موسسه پرستاری ، عكس خدمات پرستاری در منزل ، لیست خدمات پرستاری در منزل ، پرستار بچه) عبارتنداز 1- خدمات پزشكی و پرستاری به طور شبانه روز و ۲۴ ساعته ارائه می‌شود 2- تیم پزشكی شامل ویزیت پزشك عمومی و متخصص می‌باشد 3- تیم اورژانس و پرستاری ۲۴ ساعته در خدمت بیماران هستند 4 - خدمات مراقبین كه در شیفت  روز یا  شب به منزل اعزام می‌شوند شامل دارو دادن دستشویی و حمام بردن _ شستن لباس _ غذا درست كردن و غذا دادن به بیمار است 5-  مراقبین علاوه بر انجام امور مربوط به بهداشت و تغذیه سالمند، به عنوان یك همدم برای روحیه دادن به بیماران نقش مهمی را ایفا می‌كنند. در شرایطی كه امروزه فرزندان مشغله زیادی دارند و زمان كوتاهی برای هم صحبتی با افراد سالمند دارند، روحیه دادن مراقب به سالمند و بیمار می‌تواند در بهبود وضعیت بیماری آنها خیلی مهم باشد می باشد.

 

 

پرستار اعزام شده چه وظایفی دارد؟

شخصی كه جهت مراقبت و انجام خدمات پرستاری در منزل اعزام میگردد باید دارای تجربه كافی و تخصص در زمینه مربوطه باشد.

لذا پرستارانی كه از مركز خدمات پرستاری در منزل سروش اعزام میشوند دارای تجربه كافی و تخصص در زمینه مربوطه می باشد و در انجام موارد زیر خدمت رسانی می نماید:

    تزریق دارو بصورت عضلانی یا سرم طبق دستور پزشك

    گذاشتن سوند ادراری و معده

    پانسمان انوع زخم

    كنترل علائم حیاتی بیمار

    انجام فیزیوتراپی

    نظافت و استحمام بیمار

    و سایر خدمات حرفه ای پرستاری

در برخی موارد پرستار وظایف تخصصی تری دارد مثل پرستاری از:

    بیماران ICU,CCU,MS و …

    بیمار سرطانی

    بیماران اعصاب و روان

    بیماری كه به تازگی جراحی شده است

 پرستارانی كه به منزل اعزام‌ می شوند با توجه به تخصص و تجربه خود برنامه مراقبتی برای بیمار در نظر میگیرند و طبق آن همه كارهای لازم را در زمانبندی مشخص انجام می دهند.

بطور مثال دارو دادن یا انجام تزریقات در ساعات مقرر,تعویض پانسمان زخم,رسیدگی به زخم بستر,انجام فیزیوتراپی,اندازه گیری فشارخون و قند خون,كمك به نظافت و استحمام بیمار و… از جمله خدمات پرستاری است كه پرستار برای بیمار انجام می دهد.

اعزام پرستار به منزل مناسب چه افرادی میباشد؟

1.سالمندان

زندگی پر مشغله در جامعه امروزی نیازمند كمك افراد با تجربه و مجرب می باشد.

اعزام پرستار به منزل باعث می شود تا خانواده ها دغدغه ای برای مراقبت از بیماران و سالمندان خود نداشته باشند.

سالمندان به دلیل كاهش توانایی های ناشی از كهولت سن,یا بیماری نیازمند به كمك هستند

اغلب خانواده ها به دلیل مشغله زیاد فرصت اینكه ساعات طولانی در اختیار عزیزان سالمند خود باشند را ندارند بنابراین ترجیح می دهند شخصی با تجربه و كارامد جهت مراقبت از سالمندشان استخدام نمایند تا با خیالی آسوده و در محیطی امن , تحت نظر خودشان مراقبت به بهترین نحو انجام شود.

2.جانبازان و معلولین

گاها ممكن است جانبازان و معلولین عزیز برای ادامه زندگی و انجام امور روزمره به پرستار نیاز داشته باشند.

هزینه های بالای بستری در بیمارستان و مراكز درمانی یكی از عواملی است كه باعث شده تا خانواده این عزیزان درخواست پرستار و خدمات پرستاری در منزل را داشته باشند.

3.بیمارانی كه به تازگی جراحی كرده اند

بیماران بعد از عمل جراحی ممكن است تا مدتی به مراقبت های ویژه نیاز داشته باشند.

اعزام پرستار به منزل دغدغه بسیاری از خانواده ها را حل كرده است زیرا بیمارشان در محیطی امن و راحت توسط یك پرستار حرفه ای و مجرب مراقبت و نگهداری می شود.

4.بیماران سرطانی,بیماران اعصاب و روان و بیمارانی كه تحت مراقبت های ویژه مثل CCU و ICU هستند

همگی این بیماران به مراقبت های ویژه و انجام خدمات پرستاری توسط یك پرستار حرفه ای نیاز دارند كه بطور دائم در كنارشان باشد.

یكی از وظایف مهم پرستاران برقراری ارتباط دوستانه با بیمار است.

بیماری كه با پرستارش ارتباط خوبی داشته باشد و با وی همكاری كند در واقع به تسریع روند بهبود خود كمك می كند.

این ارتباط دوستانه باعث می شود تا پرستار در آرامش وظایف خود را انجام دهد و با  آرامشی كه به بیمار منتقل می كند تحمل شرایط بیماری را برای بیمار  راحت تر كند.

اعزام پرستار برای همراهی بیمار در سفر

 علاوه بر اعزام پرستار به منزل جهت مراقبت و رسیدگی به بیماران و سالمندان اعزام پرستار برای همراهی بیمار در سفر هم از دیگر خدمات مركز خدمات پرستاری در منزل سروش می باشد.

افرادی كه توانایی جسمی كامل ندارند و تحرك برای آنها دشوار است از جمله سالمندان و افرادی كه دارای معلولیت هستند برای بیرون رفتن از منزل,خرید كردن, تفریح و مسافرت نیازمند شخصی هستند كه همواره همراه آنها باشد تا در انجام امور شخصی مثل نظافت و استحمام,دادن داروها سر وقت,مراقب كردن در شب و… كمك حالشان باشد.

پرستار همراه

پرستار معمولا جهت مراقبت و نگهداری در منزل خود بیمار اعزام می شود اما گاها خانواده هایی كه بیمارشان قرار است مدت زیادی در بیمارستان بستری باشد و یا از بیمار خود در آسایشگاه یا خانه سالمندان نگهداری می كنند برای مراقبت بهتر پرستار استخدام میكنند تا در بیمارستان و یا هر مكان دیگری پرستار همواره همراه بیمارشان باشد.

بطور كلی پرستاری كه قرار است از بیمار مراقبت كند چه در منزل چه در هر مكان دیگری باید دانش,تجربه و تخصص كافی در زمینه كاری خود جهت ارائه خدمات پرستاری داشته باشد از این رو معمولا پرستارانی كه اعزام می شوند دارای مدرك تحصیلی پرستاری یا بهیاری می باشند كه بسته به نوع نیازهای بیمار پرستار مناسب انتخاب و اعزام می شود.

هزینه خدمات پرستاری در منزل به چه صورت است؟

هزینه با توجه به نوع خدمات پرستاری,تحصیلات پرستار,سابقه كاری پرستار,مسافت,ساعات حضور پرستار به صورت نیمه وقت,تمام وقت یا شبانه روزی تعیین می شود.

 

اعزام پرستار به منزل در مشهد : ما در این مطلب به موضوعات قیمت خدمات پرستاری در منزل ، پرستار در منزل ، پرستار در منزل مشهد ، موسسه پرستاری ، عكس خدمات پرستاری در منزل ، لیست خدمات پرستاری در منزل ، پرستار بچه پرداختیم. ضمنا مجموعه پرستاری در منزل سروش در مورد اعزام پرستار به منزل در مشهد هم با بهترین شرایط در خدمت شما عزیزان می باشد شما عزیزان میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان با یكی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید

09153150004 - 09155163299 05138444300