ریپورتاژ آگهی

بهترین مشاور املاك در لاهیجان

میتوان مشاور املاك كاشانه لاهیجان با بیش از 25 سال سابقه در حوزه ملكی در شهرستان لاهیجان و استفاده از روش های نوین و بكار گیری كادر جوان به عنوان بهترین مشاور املاك در لاهیجان نام برد

میتوان مشاور املاك كاشانه لاهیجان با بیش از 25 سال سابقه در حوزه ملكی در شهرستان لاهیجان و استفاده از روش های نوین و بكار گیری كادر جوان به عنوان بهترین مشاور املاك در لاهیجان نام برد، ما هر روزه شاهد نقل و مكان افراد زیادی از شهرها و استان های مختلف به  استان گیلان خصوصا شهر زیبای لاهیجان هستیم و در هنگام چنین سرمایه گذاری هایی لازم است كه حتما از یك مشاور املاك خوب و حرفه ای كمك بگیریم، املاك كاشانه لاهیجان به عنوان بهترین مشاور املاك در لاهیجان مورد توجه عوام مردم قرار گرفته است دلیل انتخاب املاك كاشانه به عنوان یك مشاور املاك خوب در لاهیجان  داشتن ملك در بازه های قیمتی متفاوت و ... است، همچنین در دهه اخیر به دلیل رونق خرید و فروش ملك نقش مشاور املاك در معاملات مسكن بیشتر و مهم تر شده است. یك مشاور املاك باید مهارت و خصوصیت های لازم و مهم را در شغل خود داشته باشد تا بتواند در دنیای فروش ملك در بین رقبای خود موفق باشد و پیشرفت كند. این روزها  نیز با توجه به گستردگی پلتفرم های هوشمند برای خرید و فروش ملك و با توجه به دسترسی همه به اینترنت، اكثرا آگاهی لازم در ارتباط با معاملات ملكی و انواع آن را دارند و این اطلاعات روز به روز بیشتر هم میشود.  خوشبختانه تیم حرفه ای املاك كاشانه لاهیجان نیز از این قاعده مستثنی نیست، در واقع به این معنی می باشد كه خریداران و حتی خود مشاوران ملكی از همه نظر آگاه هستند. در حال حاضر خیلی از افرادی كه در شهر های بزرگ زندگی میكنند برای فرار از ازدحام و شلوغی و آلودگی بسیار زیاد این شهر ها به خرید ملك در شمال كشور مخصوصا گیلان روی آورده اند. بعضا برای اقامتی كوتاه در ماه و بعضا برای اقامت دائم در این شهر ها به دنبال خرید ویلا و آپارتمان در لاهیجان هستند و به دنبال یك مشاور املاك حرفه ای برای خرید ملك میگردند املاك كاشانه لاهیجان نیز در رتبه بهترین مشاور املاك در لاهیجان برای خرید ملك در لاهیجان قرار گرفته است. خیلی از افراد هم هستند كه امكان زندگی دائم در این مناطق را ندارند بنابراین برای خرید ویلا و یا زمین به شمال كشور و مخصوصا استان گیلان سفر میكنند و با خرید ویلا ساخته شده و آماده برای آینده سرمایه گذاری میكنند و برخی دیگر با خرید زمینی در گیلان سرمایه گذاری میكنند كه بعد ها میتوانند ویلا مورد نظر خود را با سلیقه شخصی خود در آن بسازند. در واقع با خرید ملك چه ویلا و چه زمین و حتی آپارتمان در گیلان هم جایی برای اقامتی كوتاه مدت و گذراندن تعطیلات خود دارید و هم سرمایه گذاری برای آینده خود انجام میدهید. توجه داشته باشد كه با توجه به نوسانات بازار، خرید ملك در گیلان یكی از گزینه های خوب برای سرمایه گذاری می باشد. یك از شهر هایی كه میتوانید در آن با خرید ملك سرمایه گذاری كنید شهر لاهیجان در استان گیلان می باید كه دارای طبیعتی بكر و سرسبز می باشد. شهر لاهیجان كه به بام سرسبز گیلان نیز مشهور است دارای انواع زمین و ویلا و آپارتمان با قیمت های مناسب می باشد. برای این كه بتوانید ملكی خوب و مناسب را خریداری كنید نیازمند مشاور املاكی مناسب، خوب، صادق و مورد اعتماد هستید. در سطح شهر لاهیجان مشاور های املاك زیادی وجود دارد كه با توجه به فاكتور هایی كه از قبل گفته شد میتوانید بهترین مشاور املاك در لاهیجان را پیدا كنید. املاك كاشانه لاهیجان با سال ها تجربه در زمینه املاك میتوان گفت یكی از بهترین مشاوراملاك در لاهیجان محسوب می شود.

هترین مشاور املاك در لاهیجان

لاهیجان بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری و زندگی

شهر لاهیجان یكی از گزینه های بسیار عالی برای خرید ملك و سرمایه گذاری می باشد. با توجه به نزدیك بودن لاهیجان به شهر رشت مركز استان گیلان و همینطور نزدیك بودن به ساحل دریا طرفداران زیادی را در بین خریداران و سرمایه گذاران پیدا كرده است و از موقعیت مكانی ویژه ای برخوردار است. زمین های این منطقه جزو حاصل خیز ترین زمین هاست كه برای كشاورزی و استفاده به عنوان باغ چایی بسیار مناسب می باشد. همچنین زمین هایی با موقعیت عالی و در منطقه ای جنگلی و بكر برای ساخت ویلا دارد. این مزایا باعث میشود تا لاهیجان از هر نظر برای خرید و سرمایه گذاری عالی باشد اما دقت كنید برای خرید ملك به هر مشاور املاكی نمیتوانید اعتماد كنید. ممكن است اگر در مشاور املاك خود دقت نكنید نتیجه سرمایه گذاری و خرید ملكتان با ضرر و زیان باشد نه سود! برای همین توصیه میكنیم برای خرید آپارتمان در لاهیجان به  املاك كاشانه لاهیجان سر بزنید و با توجه به بودجه ای كه دارید از كم ترین قیمت تا بالاترین قیمت موجود، در  املاك كاشانه میتوانید ملك مورد نظر خود را پیدا كنید.اگر شما هم نیازمند اطلاعات بیشتر برای خرید ملك در این شهر هستید و میخواهید بدانید چرا با توجه به شهر های ساحلی و... باید در لاهیجان سرمایه گذاری كنید، به برخی از دلایل برای خرید ملك میپردازیم: لاهیجان یكی از قطب های گردشگری استان گیلان و یكی از مهم ترین شهر های این استان می باشد كه با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعتی دلنشین و بكر میتواندگزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد چرا كه اضافه شدن روز افزون تعداد گردشگران در این منطقه باعث بالا رفتن قیمت ملك میشود و از این بابت كه ممكن است ارزش ملكتان پایین بیاید نگرانی وجود ندارد.

لاهیجان بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری و زندگی

سرمایه گذاری با خرید زمین در لاهیجان

وجود زمین هایی حاصل خیز و آب و هوای مناسب و مطبوع  در لاهیجان باعث شده است كه خرید زمین در لاهیجان كه برای كشاورزی بسیار مناسب میباشد، ارزش این شهر را برای سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین بالا میبرد. این شهر فاصله بسیار كمی تا مركز استان گیلان یعنی شهر رشت و همچنین شهر های ساحلی اطراف دارد كه خود دلیل مناسبی برای انتخاب این شهر میباشد. لاهیجان از امكانات رفاهی خوب و ایده آلی برخوردار است در واقع همه چیز در هر جای این شهر به راحتی در دسترس می باشد. با هر بودجه ای در این شهر میتوانید خرید ملك داشته باشد زیرا ملك هایی با قیمت های متنوع و مناسب در این شهر برای خرید وجود دارد. با این كه شهر لاهیجان بسیار شهر زیبا و توریست پذیری می باشد ولی هنوز آنقدر اشباع نشده و هنوز برای خرید ویلا و زمین در جاهایی بكر از این شهر ظرفیت دارد. سرمایه گذاری در این شهر میتواند برای شما سود خوبی را در اینده به همراه داشته باشد. توصیه میكنیم به  املاك كاشانه لاهیجان كه تقریبا می توان گفت بهترین مشاور املاك در لاهیجان است مراجعه كنید تا معامله ای امن و با سود زیادی داشته باشد.

مهندس رضا رضایی خلیق

جناب آقای رضا رضایی خلیق در 14 بهمن ماه سال 1354 در لاهیجان یكی از شهرستان های استان گیلان و عروس زیباترین استان كشور دیده به جهان گشود، مهندس رضایی كارآفرینی است كه اثبات كرده است برای موفق شدن نیازی به الگوهای قدیمی نیست، وی با 25 سال سابقه فعالیت در حوزه خرید و فروش ملك در شهرستان زیبای لاهیجان جز اولین مشاورین املاك این شهرستان محسوب میشود كه با بكار گیری هوشمندانه كادر جوان و متخصص و سیستم نوین به عنوان فعال ترین بنگاه املاك لاهیجان مشغول به فعالیت میباشند و شایان ذكر است مهندس رضایی حدودا 20 سال است كه پروانه كسب مشاور املاك خود را اخذ نموده است، مهندس رضا رضایی خلیق فقط در حوزه خرید و فروش ملك نمیباشد بلكه به صورت كاملا تخصصی و مهندسی بالغ بر 15 سال است كه در حوزه ساخت و ساز نیز ورود كرده است و در همین راستا ایشان عضو انجمن انبوه سازان گیلان می باشد و همچنین باید اشاره داشت كه حوزه ساخت و ساز را به صورت سنتی ادامه نداده و مدرك مهندس پایه یك نظام مهندسی ساختمان گیلان و مهندسی برق را دارا می باشد.

علاوه بر مدیریت مشاور املاك كاشانه لاهیجان واقع در میدان معلم به سمت مقبره كاشف السلطنه، باید به سمت ها و سوابق مدیریتی مهندس رضایی اشاراتی داشت كه مدیر عامل شركت عمرانی كاشانه سازان لاهیج و مدیر عامل شركت میلاش سازند پارس كادوس نیز اشاره كرد، مهندس رضا رضایی معتقد است كه باید برای رسیدن به اهداف تلاش و پشت كاری فوق العاده داشت ، و خودش می گوید بعد از توكل به خدا با پشتكار به اهدافش رسیده است و با مسافرت به كشور های اطراف همیشه به دنبال تركیب ایده ها مرتبط با حوزه های مسكن و مدیریتی می باشد و همچنین در پاسخ به عوامل موفقیت خود به جوان گرایی، صداقت و احترام به مشتری اشاره میكند.

چرا به املاك كاشانه لاهیجان برای خرید ملك مراجعه كنیم؟

مهم ترین و بزرگترین مشخصه یك مشاور املاك خوب این است كه باید حتما مورد اعتماد باشد و در كار خود صادق باشد و درست عمل كند. در حرفه مشاور املاك، بهترین ویژگی و بزرگترین سرمایه برای یك مشاور صادق بودن و مورد اعتماد بودن اوست كه میتواند باعث خوش نامی مشاور شود. مشاور املاكی كه دروغ نمیگوید و در عوض سعی دارد بهترین كار خود را برای مشتری انجام دهد میتواند در طی مدت زمان كمی شغل خود را گسترش دهد. خوشبختانه همانطور كه در بالا هم گفته شد املاك كاشانه لاهیجان یكی از املاك های حرفه ای لاهیجان در زمینه خرید ویلا در لاهیجان، آپارتمان و زمین است كه به راحتی می تواند به شما برای خرید ملك در لاهیجان مشاوره دهد. یكی دیگر از ویژگی های مشاور املاك خوب داشتن اطلاعات به روز است مشاور املاكی شغلی است كه هر روز درگیر تغییرات و استثناعات میشود پس یك مشاور املاك خوب باید اطلاعات خود را در زمینه معاملات ملكی و زمینه های مرتبط بالا برده و با آمادگی كامل در مقابل مشتری باشد. علاوه بر روش های سنتی آگاهی بالا یك مشاور از روند خرید و فروش ملك و .... در ایران و حتی به صورت بین المللی باعث جدب اعتماد مشتری می شود و در مورد شرایط بازار و قیمت ها، فروش ملك و انتخاب ملك مناسب مشتری، راهنمایی مشتری با مستندات و مدارك واضح در مورد بازار و وضعیت خرید و فروش ملك و اطلاعات مفید و مناسب در مورد تبصره های ملكی و قوانین موجود اطلاعات مهم و واجبی را به مشتری میدهد و در آخر یك مشاور املاك خوب موظف است اطلاعات و آگاهی مشتری خود را در موارد مرتبط بالا ببرد و دارای راه حل های بسیار در زمان ارائه مشاوره به مشتری باشد و اطلاعات كافی و مرتبط با حوزه مسكن را داشته باشد كه بتواند آن را به زبانی راحت برای مشتری خود بازگو كند و همچنین یك مشاور املاك خوب باید آماده پاسخگویی به همه سوالات مشتری باشد و جواب كامل و واضح و روشنی برای ابهامات و سوالات مشتری داشته باشد.

برچسب ها : رضا رضایی خلیق,املاك لاهیجان,كاشانه لاهیجان,آپارتمان لاهیجان