ریپورتاژ آگهی
قشلاق قوردولی

قشلاق قوردولی

قشلاق زیبای قوردولی در فاصله ۷كیلو متری غرب شهر رضی واقع شده و از سمت جنوب با روستای حسنلو و از سمت غرب با روستای نصیركندی همسایه است. وجه تسمیه این منطقه همانطور كه از خودش بر میاید به معنای محل زندگی و یا محل تجمع گرگهاست
  • 1400/11/19
  • استان : اردبيل
  • شهر : رضي
  • دسته : مناطق ییلاقی و دریاكنارها
آدرس : قشلاق زیبای قوردولی در فاصله ۷كیلو متری غرب شهر رضی واقع شده و از سمت جنوب با روستای حسنلو و از سمت غرب با روستای نصیركندی همسایه است.
تلفن : 66059000-021

قشلاق زیبای قوردولی در فاصله ۷كیلو متری غرب شهر رضی واقع شده و از سمت جنوب با روستای حسنلو و از سمت غرب با روستای نصیركندی همسایه است.
وجه تسمیه این منطقه همانطور كه از خودش بر میاید به معنای محل زندگی و یا محل تجمع گرگهاست البته در این نامگذاری شكل ساختاری منطقه كه غالبا تشكیل شده از سنگ ها و صخره های بزرگ است، كه نمونه بارز ان آدام داشی(سنگ انسان نما) بی تاثیر نبوده است .
زمین های مسطح این منطقه برای زراعت و باغداری مورد استفاده قرار گرفته ولی با این حال قوردلی طبیعت بكر وتازه خودش را حفظ كرده است.

قوردولی گیاهان داروئی زیادی از جمله آویشن .نسترن وحشی .گل ختمی و شیرین بیان وغیره را در خود جا داده است.لازم به ذكر است كه طبیعت این قشلاق كیفیت مطلوبی دارد و میتواند پذیرای مهمانان و گردشگران مشتاق باشد .

قشلاق قوردولی-gtQLosPLQG

قشلاق قوردولی-6h2PktEaOd

قشلاق قوردولی-jOcfuGRnfL

قشلاق قوردولی-Z8OTfDpTxj

قشلاق قوردولی-fBdz9wJe1v

قشلاق قوردولی-bUlcOvNadR