ریپورتاژ آگهی
اولین جزیره بدون گوشی‌ هوشمند را بشناسید

اولین جزیره بدون گوشی‌ هوشمند را بشناسید

اگرچه مقاومت در برابر ایمیل‌های كاری و به روز رسانی شبكه‌های اجتماعی در طول تعطیلات برای برخی دشوار است، اما جزیره «اولكو-تامیو» در فنلاند از بازدیدكنندگان می‌خواهد كه تلفن‌های همراه و وسایل ارتباطی خود را كنار بگذارند و از طبیعت لذت ببرند.
  • 1402/05/21
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : فنلاند جزیره اولكو تامیو
تلفن : 66059000-021

جزیره اولكو تامیو فنلاند ادعا می‌كند كه اولین جزیره توریستی بدون تلفن همراه در جهان است، این جزیره كوچك در شرق خلیج فنلاند و جنوب این كشور واقع شده است، جایی كه شش سال متوالی عنوان شادترین كشور جهان» را به خود اختصاص داده است.

 جزیره اولكوتامیو یا به زبان فنلاندی "Åland" یك منطقه خودمختار در فنلاند است. این جزیره در دریای بالتیك واقع شده و تشكیل شده از یك گروه از جزایر كوچك و زیباست. جزیره اولكوتامیو با ویژگی‌های فرهنگی، تاریخی، و طبیعتی منحصر به فرد، یكی از مقاصد گردشگری محبوب در منطقه بالتیك است.

اولكوتامیو دارای جاذبه‌های زیادی مانند پارك‌های طبیعی، موزه‌ها، پلكان‌های چوبی، ساحل‌های زیبا و فعالیت‌هایی مثل قایق‌سواری و پیاده‌روی در طبیعت. از جمله ویژگی‌های مهم این جزیره می‌توان به صلح و آرامش معروف در این منطقه اشاره كرد. اولكوتامیو میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست كه به دنبال فرصت‌هایی برای استراحت، تماشا و تجربه فرهنگی هستند.

لارند (Mariehamn) پایتخت این منطقه است و جذابیت‌های خاص خود را دارد. این شهر دارای ساختمان‌های تاریخی زیبا، رستوران‌ها و فروشگاه‌های محلی است كه به تجربه‌ی فرهنگی و غذایی منحصر به فرد این منطقه اضافه می‌كند.

 

اولین جزیره بدون گوشی‌ هوشمند را بشناسید-FBebpfjbYt