ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه بوم گردی باغ صفا درگز

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا درگز

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا با مساحت تقریبی 10 هزار متر مربع،در فاصله 50 كیلومتری شهرستان درگز و 210 كیلومتری مشهد، در منطقه درونگر، در مجاورت مرز ایران و تركمنستان قرار دارد
  • 1402/02/26
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : درگز
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : خراسان رضوی،شهرستان درگز،منطقه درونگر،روستای رحمان قلی بیك

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا با مساحت تقریبی 10 هزار متر مربع،در فاصله 50 كیلومتری شهرستان درگز و 210 كیلومتری مشهد، در منطقه درونگر، در مجاورت مرز ایران و تركمنستان قرار دارد. این اقامتگاه، نخستین و تنها مجموعه بوم گردی منطقه درگز می باشد و با دارا بودن سوییت های متعدد، و ارایه خدماتی چون صبحانه، ناهار و شام(از مواد ارگانیك و تازه) و برگزاری تورهای گردشگری همراه با لیدر مجرب و مسلط به منطقه، آماده ارایه خدمات به گردشگران و مهمانان و مسافران می باشد.
منطقه درونگر،دارای اراضی وسیعی از شالیزارهای برنج اصیل منطقه است كه به ویژه در فصل تابستان، چشم اندازهای بینظیری را از فراز اقامتگاه مقابل چشم گردشگران به تصویر می كشد. یكی از ویژگی های منحصربفرد این اقامتگاه، قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاصی است كه آن را در مجاورت بكرترین و زیباترین جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی، چون پارك ملی حیات وحش تندوره، دره شمخال، رودخانه درونگر، مناطق و روستاهای دیدنی مرزی، تنگه ارغوان، تنگه علی بلاغ، دریاچه درونگر و بسیاری از مناطق دیدنی گردشگری است.

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا درگز-5ri84Y0PPf

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا درگز-nlcdi2aPob

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا درگز-APgn1zoBVi

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا درگز-SAor7QvYKC

اقامتگاه بوم گردی باغ صفا درگز-M2blfeH24p