ریپورتاژ آگهی
اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان

اقامتگاه سنتی نمكزار كه در سال ۱۳۹۵ ساخته و به بهره برداری رسیده است، دارای پنج باب اتاق و ظرفیت كلی پنجاه نفر می باشد
  • 1402/01/26
  • استان : خراسان جنوبي
  • شهر : سرايان
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان جنوبی، سرایان، سه قلعه، منطقه نجوم سه قلعه

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-4dA2qp7reU

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-zDZSr63kkf

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-wFhAREOQ7p

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-cn3UdWK3l6

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-yflHVOhopq

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-4V76yHbU7v

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-UlOXc7zKVY

اقامتگاه نمكزار سه قلعه سرایان-g3bLK3fhuH

اقامتگاه سنتی نمكزار كه در سال ۱۳۹۵ ساخته و به بهره برداری رسیده است، دارای پنج باب اتاق و ظرفیت كلی پنجاه نفر می باشد. تمامی اتاق ها سرویس كف خواب دارند و سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی، حمام و یخچال نیز داخل آنها موجود است، سیستم سرمایشی-گرمایی اتاق ها بخاری نفتی، اسپیلت و پنكه است. اینترنت، پرسنل مسلط به انگلیسی و راهنمای تور گردشگری از سایر امكانات اقامتگاه بوم گردی نمكزار هستند. لازم به ذكر است یك آشپزخانه عمومی نیز جهت آشپزی مسافران در اقامتگاه در نظر گرفته شده است.

شما گردشگران عزیز می توانید در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه از انواع غذاهای محلی و ارگانیگ این منطقه مثل كشك و بادمجان، قورمه گوسفندی، چلو مرغ، چلو گوشت، كوبیده با برنج، اشكنه، آش و عدسی سفارش و سرو نمایید.

در این خانه بومی گردشگران می توانند از صنایع دستی دیدن كنند و حتی در صورت علاقه، آنها را آموزش ببینند. علاوه بر آن برنامه های تفریحی نظیر اجرای موسیقی سنتی و نمایش، رصد ستارگان، والیبال ساحلی، موتور چهار چرخ، سافاری، فوتبال دستی و بندمینتون نیز برای گردشگران این اقامتگاه در نظر گرفته شده است.

 

قوانین اقامتگاه
از آوردن حیوانات خانگی جدا خودداری نمائید.
استعمال دخانیات در این اقامتگاه ممنوع می باشد و در صورت مشاهده برخورد می گردد.


جاذبه های گردشگری منطقه
كویر سه قلعه از جهت رصد ستارگان و صور فلكی بسیار حائز اهمیت می باشد و سالانه تور های زیادی برای لذت بردن از طبیعت این منطقه راهی سرایان میشوند. همین موضوع بر صنعت اكوتوریسم این منظقه نیز رونق بخشیده است.

همچنین برخی جاذبه های گردشگری این منطقه نظیر دق كویری، تپه های ماسه ای روان بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. با رزرو و اقامت در بوم گردی نمكزار می توانید علاوه بر رصدخانه، از جاذبه های تاریخی  و موزه شهر سرایان نیز دیدن كنید و با فرهنگ و معماری این شهر آشنا شوید.