ریپورتاژ آگهی
هتل سنتی منوچهری كاشان

هتل سنتی منوچهری كاشان

مجموعه اقامتی خانه منوچهری واقع در بافت تاریخی شهر كاشان یكی از گنجینه های بی نظیر معماری ایران به شمار می آید
  • 1401/12/28
  • استان : اصفهان
  • شهر : کاشان
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان، كاشان، خیابان محتشم كاشانی، كوچه شهیدثابت، عمارت هفت

مجموعه اقامتی خانه منوچهری واقع در بافت تاریخی شهر كاشان یكی از گنجینه های بی نظیر معماری ایران به شمار می آید. تاریخی منوچهری كاشان 400 سال قدمت دارد و در سال 1390 پس از سه سال مرمت و بازسازی احیاء شد. خانه منوچهرى در محله پشت عمارت و در نزدیكی بازار قدیمی و در حد واسط محله سرپله در یكى از بافت هاى قدیمی كاشان احداث شده است.  خانه منوچهری در فاصله ای نه چندان دور از خیابان محتشم قرار گرفته است كه از آنجا دسترسی به اماكن دیدنی آسان است.

فاصله مجموعه اقامتی منوچهری تا بازار تاریخی كاشان ۶ دقیقه با خودرو راه است، فاصله تا باغ فین ۱۹ دقیقه با خودرو، و فاصله تا تیمچه امین الدوله ۵ دقیقه با خودرو، فاصله تا خانه تاریخی طباطبایی ۷ دقیقه با خودرو، فاصله تا روستای ابیانه حدود یك ساعت با خودرو مسافت دارد.

رستوران این بنای شكوهمند در اتاق شاه نشین قدیمی در یك فضای دلباز با طاقی بلند و گچ بری های ظریف و پنجره هایی با شیشه های رنگی با ظرفیت 50 نفر قرار دارد. و وجود غذاهای محلی در منوی رستوران از ویژگی های مثبت هتل است.

كسانی كه نیازمند امكانات وسیع تر از قبیل استخر، سالن ورزش و تالارهای مراسم هستند ممكن است نتوانند چندان بهره ای از این هتل ببرند. از نظر شرایط بدنی، نبود آسانسور و وجود پله های با شیب تند ممكن است برای معلولین و افراد با سن بالا مساله ایجاد كند.

هتل سنتی منوچهری كاشان-pe7Q0t7Nob

هتل سنتی منوچهری كاشان-9YnDFZykLr

هتل سنتی منوچهری كاشان-sTpDIMiZKT

هتل سنتی منوچهری كاشان-OCUSGAaiGp

هتل سنتی منوچهری كاشان-OkLKybI1Zo