ریپورتاژ آگهی
پارك ساحلی زرین شهر

پارك ساحلی زرین شهر

از مراكز مهم ییلاقی استان اصفهان در كناره ‌های زاینده‌ رود، زرین ‌شهر است.
  • 1401/12/13
  • استان : اصفهان
  • شهر : لنجان
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : اصفهان، زرین شهر پارك ساحلی زرین شهر در قسمت جنوبی شهر، در حاشیه شمالی زاینده رود قرار دارد.
تلفن : 66059000-021

از مراكز مهم ییلاقی استان اصفهان در كناره ‌های زاینده‌ رود، زرین ‌شهر است. زرین شهر مركز شهرستان لنجان در ۳۵ كیلومتری جنوب غربی اصفهان است و با طبیعت شگفت انگیزخود یكی از جذاب ترین شهرهای استان بشمار می رود. گذر زاینده رود از قلب زرین شهر پارك ساحلی زیبایی را در این شهر بوجود آورده كه از جذابترین نقاط این شهر است و در بهار و تابستان مملو از گردشگر می شود.
زاینده رود كه از باغ‌ ها و بیشه‌ زارها گذر می ‌كند، طبیعتی سرسبز و آب و هوایی خنك و دلپذیر را در منطقه ایجاد كرده است. پارك ساحلی زرین ‌شهر نیز از این لطافت و زیبایی بهره مند است. این پارك بزرگ در حاشیه شمالی این رود، در منطقه جنوبی شهر احداث شده است كه طول آن حدودا دو هزار متر و مساحت آن دویست هزار متر مربع می باشد.

 

پارك ساحلی زرین شهر-skKGAhStTI

از جذابیت های این پارك دریاچه ای مصنوعی به وسعت سی هزار متر مربع است كه برای پرورش ماهی و قایقرانی استفاده می شود. مسیر پیاده روی و درختان سرسبز و زیبا در حاشیه دریاچه به جذابیت های این پارك افزوده است. از قایق های این دریاچه می توانید برای تفریح و قایق سواری استفاده كنید و لحظاتی متفاوت و هیجان انگیز را تجربه كنید. از لذت بخش ترین خاطره های این پارك، قدم زدن در كنار دریاچه و لذت بردن از چشم انداز فضای سبز و درختان است كه خاطرات ماندگاری را برای همیشه در ذهنتان ثبت می كند.
پارك ساحلی زرین شهر در فصل بهار به زیباترین حالت ممكن جلوه گر می شود. از آنجایی كه زرین شهر در مسیر ارتباطی چندین استان دیگر قرار گرفته گردشگران زیادی از جاذبه های آن دیدن می كنند. این پارك با چشم اندازهای رویایی و امكانات متنوع تفریحی نه فقط مردم اصفهان بلكه گردشگران دیگر شهرها را نیز به خود جلب می كند.

 

پارك ساحلی زرین شهر-w2huWWVcEV

این پارك با فضایی چشم نواز و امكانات تفریحی مكانی عالی برای گشت و گذار و سپری كردن اوقاتی خوش است. زمان ساخت اولیه این پارك به حدود ۲۴ سال قبل برمی گردد ولی از آن زمان تا به حال پارك بزرگ تر و امكانات زیادی به آن اضافه شده است. برای تفریح ساكنان اطراف به امكانات این پارك توجه ویژه ای شده به طوری كه برای افزایش گردشگران امكاناتی مانند رستوران ها، ویلاهای مسكونی، فضای سبز و … به آن افزوده شده است. در پارك ساحلی زرین شهر امكانات تفریحی زیادی مثل ماشین برقی، قطار برقی، آب نما و زمین بازی برای كودكان فراهم است.

 

پارك ساحلی زرین شهر-OsZ6KRS4YP

 اگر عاشق چشم اندازهای پاییزی هستید حتما مناظر رنگارنگ این پارك برای همیشه در خاطرتان باقی می ماند؛ گونه های گیاهی متنوعی كه در جای جای این پارك دیده می شوند با فرا رسیدن فصل پاییز تغییر رنگ داده و با رنگ های قرمز، زرد و نارنجی چشم اندازهایی رویایی را خلق می كنند كه تماشای آنها گردشگران زیادی را در پاییز به این منطقه می كشاند. برگ های رنگارنگی كه در مسیرهای پیاده روی پارك می ریزد و درختان رنگارنگ چشم اندازهای بی بدیلی را خلق می كنند كه شما را برای قدم زدن در كنار دریاچه مشتاق تر می كند.
در روزهای خاصی از سال مثل سیزده بدر خانواده های زیادی برای گذراندن روزی خاطره انگیز به كنار دریاچه می روند.

لطفا ازشكستن شاخه های درخت، آویزان كردن تاب از شاخه های نازك و روشن كردن آتش در كنار درختان خودداری و هنگام ترك محل، آتش را با آب و خاك خاموش كنیم.

 

پارك ساحلی زرین شهر-yIVy69y0Bz
موقعیت مكانی:
پارك ساحلی زرین شهر در قسمت جنوبی شهر، در حاشیه شمالی زاینده رود قرار دارد.

پارك ساحلی زرین شهر-mY5wFIGbNr

پارك ساحلی زرین شهر-Vn5AAhFPZL