ریپورتاژ آگهی
هتل آپارتمان رونیا تهران

هتل آپارتمان رونیا تهران

هتل آپارتمان رونیا واقع در منطقه جردن تهران به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل آپارتمان جمهوری اسلامی ایران است.
  • 1401/11/18
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : هتل ها
آدرس : تهران – بلوار نلسون ماندلا (جردن) – خیابان عاطفی شرقی – كوی رفیع – شبنم غربی – شماره ۳۳

هتل آپارتمان رونیا واقع در منطقه جردن تهران به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل آپارتمان جمهوری اسلامی ایران است. هتل طی سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است با مجموع هتل آپارتمانهای های مجلل و مجهز به تمامی امكانات رفاهی و ارتباطی، سالنهای برگزاری همایشها و اجتماعات شغلی وخانوادگی با ظرفی های متفاوت، رستورانهای لوكس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراكز تجاری متنوع و امكانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل آپارتمان رونیا با سایر مراكز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است كه خاطره ماندگاری را برای همه میهمانان محترم این هتل رقم می زند.

تلاشها و اقدامات اثربخش اخیر این هتل در عرصه استانداردسازی خدمات، ساخت آپارتمانها، سالنهای برگزاری همایشها و رستورانها، اهتمام ویژه به آموزش كاركنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز هتلداری به میهمانان، راه اندازی بخشهای متنوع در راستای فراهم كردن رضایت مندی مشتریان مانند بخش ارتباط با میهمان از جمله امتیازات ویژه هتل آپارتمان رونیا در مقایسه با دیگر هتلها است.

هتل آپارتمان رونیا تهران-wEGkUmHtDH


هتل آپارتمان رونیا كه آماده میزبانی از هیاتهای ویژه سیاسی، اقتصادی، بازرگانی وتجاری داخلی وخارجی، برگزاری همایشها و كنفرانسهای ملی و بین المللی، ارائه خدمات به كروه های پروازی خطوط بین المللی و همچنین میزبانی است.و از همه امكانات و ظرفیت خود برای افزایش ارتقاء كیفیت خدمات و در نتیجه جلب حداكثری رضایت مندی مشتریان بهره می گیرد تا نامی نیك در عرصه خدمات رسانی از خود برجای گذارد.

فاصله كمتر از ۲۰ دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دسترسی آسان به مراكز متعدد تاریخی، دیدنی، درمانی و آموزش عالی تهران بزرگ، فاصله ده دقیقه ای با مرتفع ترین و طولانی ترین تله كابین دنیا- تله كابین توچال – مجموعه فرهنگی سعدآباد و پارك زیبای ملت، فاصله ۵۰ ، ۲۰ و ۲۵ دقیقه ای به ترتیب با فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن از دیگر امتیازات ویژه هتل ۵ ستاره رونیا است كه میهمانان این هتل مجلل می توانند ضمن اقامتی دلنشین در آن، بدون دغدغه به اهداف خود از سفر به پایتخت ایران دست یابند.

 

هتل آپارتمان رونیا تهران-cjHZ3Q655l

آدرس هتل رونیا :

تهران – بلوار نلسون ماندلا (جردن) – خیابان عاطفی شرقی – كوی رفیع – شبنم غربی – شماره ۳۳

امكانات سوئیت های هتل رونیا :

سوئیت لوكس – تختخواب های درجه یك – بالش و ملحفه های ضد حساسیت – لاندری صنعتی – سشوار – مینی بار – Wi-Fi پرسرعت رایگان – تلویزیون صفحه نمایش تعاملی با اپ فیلیمو و اشتراك رایگاه برای تماشای بینهایت فیلم – دوش موسمی روی حمام یا در اتاقك دوش – امكانات تهیه چای و قهوه – صندوق امانات – سرویس بهداشتی فرنگی – كنترل تهویه مطبوع به صورت مجزا – تلفن مستقیم – مبلمان راحتی – دمپایی – میز كار

هتل آپارتمان رونیا تهران-KL1UswQVcs

رستوران هتل رونیا :

خدمت رسانی شایسته این رستوران همراه با تجارب و مهارت های آشپزهای چیره دست به شما اطمینان خاطر می دهد كه لحظات خاطره انگیزی داشته و همیشه طعم و رنگ غذاهای متنوع این رستوران را به خاطر بسپارید. اگر به دنبال طعمی جدید و متفاوت هستید، آن را در رستوران رونیا بیابید.

 

هتل آپارتمان رونیا تهران-gWkgstYW4M

صبحانه هتل رونیا :

صبحانه ایرانی و انگلیسی
۶:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح همه روزه

ناهار هتل رونیا :

منوی La Carte
منوی ویژه فصلی
از ۱۲:۰۰ ظهر

شام هتل رونیا :

منوی La Carte
منوی ویژه فصلی
از ۶:۳۰ عصر

كافه رونیا و لابی :

طعم لته هایی كه در این كافه خواهید نوشید هیچگاه از ذهنتان پاك نخواهد شد. نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی در این كافه وجود دارد كه می توانید از آن ها لذت ببرید. همچنین، میان وعده های سبك، مافین و انواع شیرینی های خوشمزه ی این كافه به شما پیشنهاد داده می شود. یكی از بهترین تجربه هایی كه می توانید در این كافه داشته باشید سرو كردن غذا در فضای باز این كافه است . ما در كافه رونیا با بهره مندی از فضای باز، فضای داخلی و لانژ اختصاصی سیگار به تمام سلایق احترام می گذاریم.
انواع قهوه و شیرینی های خانگی
میان وعده های سبك و انتخاب غذاهای گرم
چای بعد از ظهر
بار سرد و بار گرم به همراه كوكتل
منوی ویژه فصلی
۸.۰۰ صبح – ۱۱.۰۰ شب