ریپورتاژ آگهی
هتل پردیس عجب شیر

هتل پردیس عجب شیر

هتل پردیس عجب شیر در خروجی شهر واقع شده و تا شهر حدود ده دقیقه سواری نیاز است. همچنین این هتل در نزدیكی فرودگاه آغاجاری واقع شده است.
  • 1401/11/02
  • استان : آذربايجان شرقي
  • شهر : عجب شير
  • دسته : هتل ها
آدرس : آذربایجان شرقی، عجب شیر، میدان ولی امر، خروجی عجب شیر بناب

هتل پردیس عجب شیر در خروجی شهر واقع شده و تا شهر حدود ده دقیقه سواری نیاز است. همچنین این هتل در نزدیكی فرودگاه آغاجاری واقع شده است.

اگر تصمیم دارید كه تعطیلات عید را به آذربایجان شرقی و تبریز سفر كنید، حتما به عجب شیر هم سر بزنید، چرا كه این شهرستان یكی از شهرهای تاریخی كشور است كه دارای روستاهای بكر و نمونه گردشگری زیادی است. روستاهای زیبای آن سالهاست مقصد گردشگری خیل عظیمی از مردم كشورمان بوده است.

بندر رحمانلو در حدود پنج كیلومترى غرب شهر عجب‌شیر یكی از مناظر زیبای این شهرستان بندر رحمانلو می‌باشد كه زیبایی خاصی به این شهرستان بخشیده‌است. مسجد جامع شیرلو مربوط به دوران صفویه از دیگر آثار تاریخی این شهرستان می‌باشد. قلعه ضحاك بین دو روستای بارازلو و ینگجه از مكان‌های دیدنی شهرستان عجب‌ شیر است. مسجد حنیفه گوراوان معروف به مسجد محمد حنفیه در روستای گوراوان، قلعه ضحاك یا داش‌قلعه در ۲۸ كیلومتری شرق عجب‌ شیر مربوط به دوره ساسانی، امامزاده سیدابوالقاسم در فاصلة ۲ كیلومتری شمال عجب‌شیر مربوط به دوره ایلخانی از نقاط تاریخی این شهرستان محسوب می شود.

هتل پردیس عجب شیر-lR7a0hvjJA

هتل پردیس عجب شیر-SQEEwB5Vvc