ریپورتاژ آگهی
هتل صخره ای تورال كندوان

هتل صخره ای تورال كندوان

سوئیت های هتل صخره ای تورال دو اتاقه می باشد به همراه آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی كه كاشیهای بكار رفته در آنها تلفیقی از سنتی و مد روز و بهترین و شیك ترین نوع موجود در بازار انتخاب شده است
  • 1401/10/26
  • استان : آذربايجان شرقي
  • شهر : اسکو
  • دسته : هتل ها
آدرس : آذربایجان شرقی، اسكو، كندوان

سوئیت های هتل صخره ای تورال دو اتاقه می باشد به همراه آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی كه كاشیهای بكار رفته در آنها تلفیقی از سنتی و مد روز و بهترین و شیك ترین نوع موجود در بازار انتخاب شده است و مجموعه سوئیت كلاّ در داخل صخره و سنگ ساخته شده است.  

یكی از اتاقها دارای تنور سنتی بوده كه می توان رویش كرسی گذاشت و دور آن نشست. و دراین اتاق دوباب كمد دیواری نصب شده جهت لباسها و لحاف و تشكها و سایر وسایل. در این اتاق سه عدد تاغچه سنتی ایجاد شده .این اتاق دارای  یك عدد تخت دو نفره و یك تخت تك نفره  جهت استفاده می باشد .

اتاق دیگری دارای پنجره بزرگ چشم اندازی بی نظیر و درانتهای اتاق یك باب شاهنشین به ابعاد ۲/۵×۲/۵ متر مربع جهت نشستن و سرو غذا توضیح اینكه یك دستگاه تلوزیون LED چهل اینچ طاغچه مخصوص خود نصب شده است . دراین اتاق یك سری مبل كاملا چوبی و سنتی ۸ نفره چیدمان شده است. همچنین این اتاق دارای ۴ عدد طاغچه سنتی و ۲ عدد تخت تك نفره می باشد.

هتل صخره ای تورال كندوان-HOijFjmp4p

هتل صخره ای تورال كندوان-ngOa8JFpHW