ریپورتاژ آگهی
هتل پالیز آذرشهر

هتل پالیز آذرشهر

اكثر كسانی كه به شهركهای صنعتی سفر میكنند جدای از اینكه برای چه كاری می روند، اعم از خرید و فروش، راه اندازی یا تعمیرات خط تولید، ثبت قرارداد، تجارت، واردات و صادرات و ... معمولا مایل هستند
  • 1401/10/26
  • استان : آذربايجان شرقي
  • شهر : آذرشهر
  • دسته : هتل ها
آدرس : آذربایجان شرقی، آذرشهر، كیلومتر ۳۵ جاده تبریز-آذرشهر، اول شهرك صنعتی شهید سلیمی

اكثر كسانی كه به شهركهای صنعتی سفر میكنند جدای از اینكه برای چه كاری می روند، اعم از خرید و فروش، راه اندازی یا تعمیرات خط تولید، ثبت قرارداد، تجارت، واردات و صادرات و ... معمولا مایل هستند كه هتل اقامتشان نزدیك محل كارشان باشد و به راحتی به شركت مورد نظر دسترسی داشته باشند. هتل پالیز واقع در شهرك صنعتی شهید سلیمی این خواسته شما عزیزان را مبنای كار خود قرار داده و آماده پذیرایی از شما عزیزان صنعتگر می باشد. این هتل با دارا بودن ۱۱ اتاق و سوئیت، اولین هتل شهرك‌های صنعتی كشور است كه بخشی از طرح مجتمع رفاهی- خدماتی امام رضا (ع) به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع بوده و در سال ۹۱ با حضور مسوولان استانی و شهرستانی كلنگ‌زنی شد. این هتل با توجه به كمبود امكانات رفاهی در شهرك صنعتی سلیمی بخش اعظمی از مشكلات اقامتی، رفت و آمدی مسافران در این شهرك را حل و فصل كرده است. هتل پالیز دارای سالن كنفرانس با ظرفیت ۴۵ نفر بوده و ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر به منظور برگزاری جلسات كارخانجات در شهرك سلیمی را داراست.


قیمتها (تعرفه سال ۱۳۹۷)
اتاق یكنفره ۱۷۰۰۰۰ تومان، دو نفره ۲۲۵۰۰۰  تومان، سه نفره ۲۸۰۰۰۰ تومان، چهارنفره ۳۳۰۰۰۰ تومان، پنج نفره ۳۸۰۰۰۰ تومان، تخت اضافی برای هر نفر ۵۰۰۰۰ تومان (به جمع فاكتور های صادره  ۹%  مبلغ مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.)

هتل پالیز آذرشهر-sbIJcFOTh8

هتل پالیز آذرشهر-8EbHNeBNG8

هتل پالیز آذرشهر-O0BUjbACUm