ریپورتاژ آگهی
هتل دریایی ترنج كیش

هتل دریایی ترنج كیش

با وجود انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، جزیره كیش یكی از جذاب‌ترین مقاصد سفر در ایران است.
  • 1401/10/25
  • استان : جزیره ها
  • شهر : كیش
  • دسته : هتل ها
آدرس : جزیره كیش، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسك و كلبه هور

با وجود انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، جزیره كیش یكی از جذاب‌ترین مقاصد سفر در ایران است. در سفر و اقامت درهتل كیش می‌توانید از یك هتل دو ستاره با حداقل امكانات گرفته، تا لوكس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌ها را برای اقامت خود انتخاب كنید. اگر طرفدار اقامت در هتل‌های خاص و پنج ستاره هستید، هتل دریایی ترنج كیش همان هتلی است كه در سفر به كیش انتظارش را دارید.

هتل ترنج كیش تنها هتل روی آب ایران است. این هتل با طراحی منحصربه‌فرد و ویژه خود توانسته در مدت كوتاه فعالیتش طرفداران پر و پا قرصی پیدا‌كند. هتل ترنج كیش در دو فاز هتل ساحلی و هتل روی آب در شمال غربی جزیره كیش ساخته‌شده‌است. در حال حاضر تنها هتل روی آب این مجموعه مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است. اگر از بالا به هتل دریایی ترنج كیش نگاه كنیم تعدادی كلبه بر روی یك اسكله چوبی می‌بینیم كه در كنار هم تشكیل یك بته جقه را داده‌اند. برای همین هم نام این هتل را ترنج گذاشته‌اند.

هتل ترنج كیش در یكی از بكرترین مناطق جزیره كیش و در ساحل شمال غربی این جزیره واقع شده است. هتل ترنج كیش به عنوان یك هتل محیط زیستی تلاش نموده تا در طراحی و ارائه خدمات خود تمامی استانداردهای محیط زیستی را رعایت كرده و كوچكترین آسیبی به اكوسیستم منطقه وارد‌نكند.

موقعیت جغرافیایی هتل ترنج كیش اگرچه بسیار بكر و ویژه است، اما به جاذبه‌های گردشگری كیش و مراكز خرید این جزیره چندان نزدیك نیست. اگر در سفر به كیش نزدیكی به تفریحات كیش یا جاذبه‌ها و مراكز خرید كیش برایتان مهم است، هتل ترنج كیش ممكن است انتخاب مناسبی برای شما نباشد. اما اگر لذت بردن از فضایی بسیار دنج و لوكس، دور از هیاهو و شلوغی شهر بر روی آب‌های خلیج فارس برایتان جذاب‌است، هتل ترنج كیش مخصوص خود شماست.

 

 

اطلاعات بیشتر در مورد هتل دریایی ترنج

به عنوان یكی از تاپ‌ترین هتل‌ های كیش و تنها هتل دریایی ایران، هتل ترنج كیش از امكانات و خدمات پرشماری برخوردار است. چندین رستوران و كافه ساحلی و غیر ساحلی با چشم‌اندازهایی شگفت‌انگیز از دریا به همراه سرو غذاها و نوشیدنی‌های بسیار متنوع و مرغوب در محیطی استثنایی، امكانات ورزشی و تفریحی فراوان از جمله ساحل اختصاصی، تفریحات آبی، سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، سونا، جكوزی، اسپا، زمین تنیس، والیبال ساحلی، باشگاه بیلیارد و... تنها گوشه‌ای از این امكانات و سرویس‌هاست.

هتل دریایی ترنج كیش در مجموع دارای 100 اتاق و سوئیت است كه به صورت كلبه‌های چوبی در كنار هم با متراژها، امكانات و چشم‌اندازهای متفاوت ارائه می‌شوند. تمامی اتاق‌ها بر روی اسكله‌ای چوبی و یك كیلومتری قرار دارند. تمامی اتاق‌ها از جنس چوب ساخته‌شده و در آن‌ها بهترین و لوكس‌ترین امكانات قرار داده‌شده‌است. كف شیشه‌ای در تمام اتاق‌ها اجازه دیدن آب دریا در اتاق را به مهمانان عزیز‌داده و بالكن اختصاصی در اتاق‌ها فضایی بسیار دنج و دلنشین فراهم‌كرده‌است. اگر پیاده‌روی بر روی اسكله چوبی یك كیلومتری هتل ترنج كیش برایتان مشكل است، نگران نباشید. وجود ماشین‌های كوچك مخصوص گلف این مسئله را برایتان حل می‌كند.

 


اتاق‌های هتل ترنج كیش

هتل ترنج كیش دارای 100 واحد اقامتی به صورت اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های امپریال است. تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به سه دسته روبه ترنج، رو به دریا و رو به غروب تقسیم شده‌اند. بهترین چشم‌انداز را سوئیت‌ها و اتاق‌های رو به غروب دارند كه از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. سوئیت‌ها دارای متراژ بیشتر، اتاق خواب مجزا و امكانات و تجهیزات بیشتر از جمله جكوزی هستند.

اقامت كودكان زیر 5 سال در هتل ترنج كیش رایگان است اما كودكان بالای 5 سال نفر اضافه محسوب می‌شوند. قابلیت پذیرش نفر اضافه در تعدادی از واحدها امكان‌پذیر است و این سرویس به صورت كاناپه تخت خواب‌شو ارائه می‌گردد. با رزرو هتل ترنج كیش از سفرانه صبحانه بسیار مفصل این هتل همراه با اینترنت وایرلس در اتاق‌ها و لابی هتل به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

 

مقایسه قیمت هتل ترنج كیش با هتل‌های مشابه

هتل ترنج كیش در زمره گران‌ترین هتل‌های كیش قرار می‌گیرد. این هتل با ارائه خدمات و امكانات فوق‌العاده در فضایی بسیار خاص و بی‌نظیر حتی در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره كیش نیز گران به نظر می‌رسد. اما اقامت در هتل ترنج كیش، تنها هتل روی آب در ایران، تجربه‌ای است كه شاید فرصت آن تنها یك بار در زندگی پیش بیاید. پس اگر از آن دسته افرادی هستید كه عاشق تجربه‌های جدید و بی‌همتا هستید، حتماً اقامت در هتل ترنج كیش را امتحان كنید.

از سوی دیگر به خاطر داشته باشید كه شما با رزرو آنلاین هتل ترنج كیش از سایت سفرانه از تخفیف‌های ویژه‌ای به مناسبت‌ها و فصول مختلف بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید اقامت در هتل پنج ستاره ترنج كیش را با بهایی بسیار كمتر تجربه كنید.

 


امكانات هتل ترنج كیش

همان‌طور كه گفته‌شد امكانات در هتل ترنج كیش بسیار پرشمار و متنوع است. پذیرش 24 ساعته، روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر رفت و برگشت رایگان فرودگاهی، تاكسی سرویس، اجاره خودرو، خدمات ‌CIP، اینترنت پرسرعت رایگان، انواع كافه و رستوران، و... از جمله امكانات و سرویس‌های عمومی هتل ترنج كیش است.

در اتاق‌های هتل ترنج كیش نیز امكاناتی مانند تلویزیون LCD، تلفن، یخچال، مینی‌بار، اسپلیت، قفل الكترونیك، تخت نوزاد، مبلمان، سشوار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تراس و... قرار داده‌شده تا شما مهمانان عزیز از اقامتی لوكس و راحت در هتل ترنج كیش لذت ببرید.

هتل دریایی ترنج كیش-AXv4TiDJhF

هتل دریایی ترنج كیش-ftJPUSSYDk