ریپورتاژ آگهی
دهكده توریستی ملل شاندرمن ماسال

دهكده توریستی ملل شاندرمن ماسال

دهكده توریستی ملل شاندرمن ماسال (شهرستان ماسال، بخش شاندرمن) مجموعه ای تشكیل شده از 11 باب ویلاهای مدرن با امكانات رفاهی میباشد
  • 1401/10/23
  • استان : گيلان
  • شهر : رشت
  • دسته : هتل ها
آدرس : گیلان، رشت، ماسال، بین ماسال و شاندرمن، روستای بیتم، دهكده توریستی ملل شاندرمن

دهكده توریستی ملل شاندرمن ماسال (شهرستان ماسال، بخش شاندرمن) مجموعه ای تشكیل شده از 11 باب ویلاهای مدرن با امكانات رفاهی و در فضایی بسیار زیبا و روستایی و خارج از محدوده ترافیك و به دور از شلوغی شهر و با چشم اندازی از جنگل و كوه، در سال 91 مورد بهره برداری قرار گرفت. این ویلاها در 3 تیپ 2 خوابه 6 تخته، 3خوابه 9 تخته و 5 خوابه 15 تخته برای خانواده ها و تورهای گروهی ، امكان اقامت را فراهم می آورد. از جاذبه های این منطقه غار آویشوی می باشد كه از بی نظیرترین غارهای كشور است و در دل جنگلهای شهرستان ماسال قرار دارد كه قندیلهای گوناگون و آبشارهای زیبای آن می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود كند. این غار در ۴۰ كیلومتری جنوب غربی شهر شاندرمن شهرستان ماسال واقع است كه میتوانید از آن دیدن نمایید. همچنین فاصله ویلاها تا ییلاق بیلگادول ۳۴ كیلومتر كه حدود 40 دقیقه با ماشین راه است.

اگر گذرتان به ماسال افتاد، می توانید علاوه بر دیدن غار آویشوی، سری هم به منطقه جنگلی طاسكوه و آری دول ، منطقه باستانی اسبه ریسه با غارها و صخره های بلند، گردشگاه جنگلی ریزه مندان، ییلاق شالماء، چسلی، بیلگاه دون، اسپی دشت، دشت النزه و ویرگاه، خندیله پشت، مارجونه، رشته پشت و شنه راه، واشیار، اولسه بلنگاه، صی فی، نم نمه پشت، خشكه دریا، تلارگاه ملومه بند، غارآویشو، مناطق باستانی درخانه، گیله سرا، وردم، منطقه یادمانی مشهد میرزا (محل شهادت میرزا كوچك خان جنگلی) و… بزنید و جاذبه های تاریخی و طبیعی این منطقه را از نزدیك ببینید. اگرچه كه احتمالا فرصت دیدن این جاذبه ها را در یك سفر كوتاه نخواهید داشت اما نزدیكی این اماكن به همدیگر، این شانس را به شما می دهد كه در مدتی كوتاه، از بیشترین شگفتی ها بهره ببرید.

دهكده توریستی ملل شاندرمن ماسال-kNdj7w21ed

دهكده توریستی ملل شاندرمن ماسال-nNs9rnKlFI

دهكده توریستی ملل شاندرمن ماسال-DTIAfJzXdt