ریپورتاژ آگهی
شب در اردبیل كجا بریم؟

شب در اردبیل كجا بریم؟

اردبیل از جمله استان‌های سردسیر شمال غرب كشور است كه آب و هوای خنك و طبیعت بی‌نظیری دارد
  • 1401/10/21
  • استان : اردبيل
  • شهر : اردبيل
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : اردبیل _ اردبیل
تلفن : 66059000-021

اردبیل از جمله استان‌های سردسیر شمال غرب كشور است كه آب و هوای خنك و طبیعت بی‌نظیری دارد. این استان در فصل زمستان در اكثر مواقع پوشیده از برف است و در فصل تابستان هوایی مطبوع دارد و برای فرار از گرمای مناطق گرمسیر كشور این استان گزینه مناسبی است. از یك سو كوه سبلان و از سوی دیگر دشت‌ها و جنگل‌های بكر و سرسبز را در خود جای داده ‌است. علاوه بر طبیعت زیبای استان اردبیل، جاهای دیدنی اردبیل از جمله تاریخی و گردشگری، هر ساله گردشگران زیادی را جذب این استان می‌كند.

واضح است كه در روز از مكان‌های دیدنی زیادی در اردبیل می‌توان دیدن كرد؛ اما در این مقاله مكان‌هایی از آن را معرفی می‌كنیم كه علاوه بر روز، در شب امكان بازدید و استفاده از آن برای گردشگران وجود داشته‌ باشد تا بتوانند ساعات خاطره‌انگیزی را در جاهای دیدنی اردبیل در شب سپری كنند.

مكان های دیدنی اردبیل در شب را بشناسید:


دریاچه شورابیل
پیاده‌راه عالی‌قاپو
رودخانه «بالیقلی»
پل «یدی‌گز» (پل هفت چشمه)
خانه تاریخی صادقی
سرعین
پل معلق هیر
پل معلق مشگین شهر

پرسش‌های متداول

برترین مكان‌های دیدنی اردبیل در شب كدامند؟

دریاچه شورابیل، پیاده‌راه عالی‌قاپو، رودخانه «بالیقلی»، پل «یدی‌گز» (پل هفت چشمه)، خانه تاریخی صادقی، سرعین، پل معلق هیر و پل معلق مشگین شهر را می‌توان به‌عنوان برترین جاهای دیدنی اردبیل برای بازدید شبانه تلقی كرد.

بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌های شهر اردبیل چه زمانی است؟

به‌دلیل سردی هوای منطقه در فصل پاییز و زمستان، بهار و تابستان بهترین فصل برای ببازدید از جاذبه‌های اردبیل محسوب می‌شود.

سوغات سرعین چیست؟

عسل و سرشیر، فطیر، حلوا سیاه، باقلوا، گیاهان دارویی، صنایع دستی و... از مهم‌ترین سوغات سرعین و استان ادردبیل محسوب می‌شوند

پل معلق مشكین‌شهر چه امكاناتی دارد؟

منطقه نمونه گردشگری پل معلق مشكین‌شهر، سوییت‌های اقامتی رستوران گردان، تالارهای پذیرایی، ورزش‌های هوایی و بالن سواری، شهربازی، زیپ لاین و بازارچه‌های صنایع دستی و... را در بر می‌گیرد و شما می‌توانید روزی پرهیجان را در آنجا سپری كنید. از تفریحات دیگر این مجموعه می‌توان به شترسواری، اسب‌سواری، موتورسواری، موتور چهار چرخ، كارتینگ، بیگ جامپ، پینت بال، تیراندازی و سواری با خودروهای طرح قدیمی اشاره كرد.

شب در اردبیل كجا بریم؟-eTaWwdoZtM