ریپورتاژ آگهی
۳ هتل پنج ستاره مشهد

۳ هتل پنج ستاره مشهد

هتل‌های ۵ ستاره امكانات و خدمات درجه یك ارائه می‌دهند، از این رو با ما همراه باشید تا درباره ۳ هتل پنج ستاره مشهد بیشتر بدانیم.
  • 1401/10/13
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان رضوی - مشهد

هتل‌های ۵ ستاره امكانات و خدمات درجه یك ارائه می‌دهند، از این رو با ما همراه باشید تا درباره ۳ هتل پنج ستاره مشهد بیشتر بدانیم.

مشهد یكی از بزرگترین شهرهای ایران است كه به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) تبدیل به یكی از قطب‌های گردشگری قوی كشور شده است. مشهد از آن دست مقصدهای سفر است كه مهمانانش چندان تابع آب و هوا نیستند. در هر فصل از سال چه هوا گرم باشد و چه سرد، سفر به این شهر و زیارت حرم امام هشتم شیعیان حال و هوای خود را دارد. خوشبختانه تعداد هتل های مشهد هم به واسطه خیل زیاد مسافران كم نیست. آنچه مسلم است رشد گردشگری مشهد منجر به رشد و توسعه روزافزون صنعت هتلداری شده است. بطوری كه هتل های مشهد ۸۰ درصد از هتل‌های كشور را شامل می‌شوند. در طی سال های اخیر ساخت و ساز انواع هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر نشان از پر رونق بودن صنعت هتلداری در شهر مشهد دارد.

هتل درویشی، مجلل‌ترین هتل مشهد

این هتل به طور حتمی یكی از شیك‌ترین، لوكس‌ترین و بهترین هتل های مشهد است كه جزو مجلل‌ترین هتل‌های مشهد و ایران به‌شمار می‌آید. هتل مجلل درویشی مشهد دارای امكانات و ظاهری بسیار خاص و نما و دكوراسیونی گران‌قیمت است. این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به كار كرد كه ۲۳ طبقه، ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت دارد.

جالب است بدانید كه هتل درویشی مشهد، تنها هتل آتریوم كل شرق كشور است. آتریوم به معنای فضایی بزرگ و باز بین دو ساختمان است. در این فضای بزرگ، رستوران شیكی به نام آتریوم ساخته شده كه با سقف شیشه‌ای و بلند خود محیطی زیبا و بی‌نهایت لوكس را به وجود آورده است.

۳ هتل پنج ستاره مشهد-Zie09OnlLI

این هتل همچنین یك نشریه بین‌المللی دارد كه به صورت فصل‌نامه چاپ می‌شود. مجموعه آبی هتل درویشی خدمات اسپا و ماساژ را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین فضای استخرها بسیار شیك و لوكس است، به طوری‌كه هر مسافری با دیدن این امكانات به‌روز و شیك به وجد می‌آید.

هتل درویشی امكانات اقامتی مختلفی برای گردشگران فراهم كرده كه یكی از جذاب‌ترین آنها اتاق ماه‌عسل است. زوج‌های جوانی كه زندگی مشترك خود را به‌تازگی آغاز كرده‌اند، می‌توانند اولین خاطرات مشترك‌شان را در این اتاق‌ها، با طراحی‌های زیبا و منحصربه‌فرد، گل‌آرایی و سورپرایزهای ویژه تجربه كنند.

 

از دیگر اتاق‌های هتل درویشی می‌توان به اتاق دوبلكس ایران باستان، اتاق دوبلكس ایران اسلامی، اتاق دوبلكس مصر، اتاق دوبلكس چین، اتاق دوبلكس هند، اتاق‌های امپریال، اكونومی، استاندارد، اسپا و اتاق آینده اشاره كرد. همچنین واحدهای اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپا تاپ نیز طرفداران خاص خود را در این هتل دارد. آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضای ۲۴ و ۲۶. شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۸۹۰۰۵

قصر طلایی، طلایه دار مشهد

بدون شك هتل بین‌المللی ۵ ستاره قصر طلایی یكی از بهترین هتل های مشهد است. این هتل همچنین جزو لوكس‌ترین و باشكوه‌ترین هتل‌های ایران و خاورمیانه محسوب شده و ازنظر نمایش معماری هنرهای اسلامی، در جهان كم‌نظیر است.

 

۳ هتل پنج ستاره مشهد-aDmMdWUlJN

همان طور كه از نام هتل مشخص است، ظاهری شبیه قصر دارد و معماری همه اتاق‌ها و سوئیت‌های آن، كاخ‌گونه و مبلمان و دكوراسیونی لوكس و گران‌قیمت است. این هتل مجهز به پیشرفته‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری در سالن‌های سمینار، همایش و آمفی‌تئاتر است كه باعث می‌شود ویدئوكنفرانس‌های كشوری، همایش‌ها و كنفرانس‌های بین‌المللی به بهترین شكل ممكن اجرا شود.

 

همچنین از دیگر امكانات رفاهی استخر، سونا، جكوزی، حمام تركی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، محل بازی كودكان، سالن بازی‌های كامپیوتری، سالن‌های زیبایی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمانان، صرافی، بانك، كتابخانه، بیزینس سنتر، تاكسی‌سرویس، خدمات لاندری، پزشك مقیم، پاركینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن و ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) را نام برد. آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل مدینه الرضا، نزدیك حرم

هتل مدینه الرضا یكی از هتل‌های معروف و بهترین هتل های مشهد است كه در ابتدای خیابان شیرازی و در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در ۱۲ طبقه با ۹ طبقه اقامتی و حدود ۳۲۰ باب اتاق در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. سبك معماری اصیل ایرانی اسلامی به كار رفته در برخی بخش‌های هتل پنج ستاره مدینه رضا مشهد، از ویژگی های بازر این هتل می باشد. از دلایل انتخاب هتل مدینه الرضا، فاصله كوتاه تا حرم مطهر امام رضا (ع) و بازار بزرگ مركزی مشهد را می‌توان نام برد.

 

۳ هتل پنج ستاره مشهد-NPJe0GwAuN

این هتل امكاناتی نظیر استخر، سونا، جكوزی، سالن ماساژ، كافی شاپ و سالن بدنسازی دارد. در هتل مدینه الرضا مشهد سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. سالن كنفرانس اصلی این هتل با ۵۰ نفر ظرفیت، مجهزترین امكانات برای اجرای كنفرانس‌های ملی و یا حتی بین‌المللی است. سالن آمفی تئاتر هتل نیز از بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد به حساب می‌آید كه ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد.

 

از امكانات دیگر در این هتل می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، كتابخانه، تاكسی سرویس، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، خدمات خشك‌شویی و ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه اضافی اشاره داشت. آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی. شماره تماس: ۲۱۲۱ ۳۲۲۱ ۰۵۱

 

۳ هتل پنج ستاره مشهد-LO1weHxGym