ریپورتاژ آگهی
فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه

فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه

جزئیات فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه را بهتر است كه به بررسی كنید تا بتوانید به این ییلاق برسید و از زیبایی های آن بازدید نمایید.
  • 1401/10/13
  • استان : گيلان
  • شهر : ماسوله
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : گیلان - ماسوله
تلفن : 66059000-021

جزئیات فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه را بهتر است كه به بررسی كنید تا بتوانید به این ییلاق برسید و از زیبایی های آن بازدید نمایید.

ماسوله یكی از روستاهای زیبای استان گیلان می باشد كه به صورت پلكانی است و محبوبیت زیادی دارد. بسیاری از افرادی كه به ماسوله می روند مایل هستند كه از ماسال هم بازدید كنند. ماسال ییلاقات زیادی دارد كه یكی از بهترین ییلاقات این شهر، اولسبلنگاه می باشد. فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به این ییلاق بروید و از زیبایی های آن بازدید كنید. بسیاری از افراد شاید ماسوله و ماسال را با یكدیگر اشتباه بگیرند. ولی باید به خوبی بدانید كه این دو منطقه باهم فرق دارند و هر یك از آنها دارای جاذبه طبیعی خاصی هستند.

بررسی جزئیات جاده ماسوله تا اولسبلنگاه

مسافت ماسوله تا اولسبلنگاه تنها ۷۶ كیلومتر می باشد. بنابراین شما می توانید در بازه زمانی كوتاه مدتی به این ییلاق برسید. در صورتی كه سرعت شما ۱۰۰ كیلومتر بر ساعت باشد حدود ۵۰ دقیقه طول می كشد تا به مقصد برسید. البته باید بدانید كه در ابتدای جاده اولسبلنگاه باید سرعت تان را كمتر كنید. از ماسال تا ییلاق اولسبلنگاه، باید سرعت شما ۵۰ كیلومتر بر ساعت باشد. چرا كه جاده ییلاق كوهستانی است و شما نمی توانید سریع رانندگی كنید. دقت داشته باشید كه برای طی كردن مسیر باید به خوبی در مورد جزئیات و ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری داشته باشید. در ادامه هر یك از مواردی كه مربوط به مسیر طی شده می باشد را بیان می كنیم.

شهرها و روستاهای بین فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه

برای طی كردن مسیر ماسوله تا اولسبلنگاه باید به خوبی در مورد شهرها و روستاهای میانی اطلاعات بیشتری به دست آورید. به طور كلی باید به خوبی بدانید كه در جاده، تابلوهای زیادی را قرار داده اند. روی هر یك از این تابلوها اطلاعاتی كه در مورد كیلومتر روستاها و قوانین رانندگی می باشد را مشاهده می كنید. یكی از مهمترین ویژگی های مسیر ماسوله تا اولسبلنگاه این است كه سرسبز و زیبا می باشد. شما زمانی كه از ماسوله خارج می شوید وارد جاده فومن، ماسوله می گردید. این جاده بسیار سرسبز و زیباست. به همین دلیل زمانی كه می خواهید به ماسال بروید از زیبایی های جاده می توانید لذت ببریدو خاطره خوش برای خودتان و خانواده رقم بزنید.

در فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه روستاهای زیادی قرار دارند كه هر یك از آنها زیبا و دیدنی هستند. شما بعد از اینكه از ماسوله خارج می شوید می توانید روستاهای وقفی، چپول، كمادول، چالكسر، كوكام و ... را مشاهده كنید. در واقع تا زمانی كه به ماسال برسید روستاهای بیشماری را مشاهده خواهید كرد كه هر یك از آنها طبیعت زیبا و دیدنی دارند. در صورت تمایل می توانید در این روستاها توقف داشته باشید و از زیبایی و ها طبیعت بكر آنها بازدید كنید. بعد از رد كردن روستاهای متنوع به ماسال می رسید. برای رفتن به ییلاق اولسبلنگاه باید ماسال را رد كنید. زمانی كه ماسال را رد می كنید روستاهای زیادی مانند ماسوله خانی، اسب ریسه، خره پشت و ... را رد می كنید تا به ییلاق اولسبلنگاه می رسید.

 

فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه-MdK47g4hQO

امكانات جاده ماسوله تا اولسبلنگاه

امكانات زیادی در مسیر ماسوله تا اولسبلنگاه وجود دارد. شما می توانید برای سفری آسوده از این امكانات استفاده كنید. قبل از اینكه وارد ییلاق اولسبلنگاه شوید باید باك بنزین خود را پر كنید. تنها امكاناتی كه در این ییلاق دریافت نمی شود پمپ بنزین است. بنابراین بهتر است كه در جاده ماسوله به ماسال، باك بنزین را پر كنید. فروشگاه ها، سوپرماركت ها و دكه های اغذیه فروشی زیادی در مسیر شما قرار دارند. بنابراین می توانید به راحتی هر یك از خوراكی های مورد نیاز خود را در مسیر خریداری كنید. افراد محلی زیادی در جاده حضور دارند كه خوراكی های محلی را می فروشند. شما می توانید از آنها انواع خوراكی های محلی را خریداری كنید. رستوران در مسیر قرار گرفته است. بنابراین شما می توانید برای سرو غذا و نوشیدنی از خدمات رستوران ها یا كافه ها استفاده كنید.

فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه با ماشین شخصی

اگر می خواهید فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه را با ماشین شخصی طی كنید باید بدانید كه سرعت ماشین تان را بهتر است تنظیم كنید. تا زمانی كه هنوز به جاده ییلاق اولسبلنگاه نرسیده اید می توانید با سرعت بالایی رانندگی كنید. ولی به محض اینكه وارد جاده شدید باید سرعت تان را كاهش دهید تا خطری برای خودتان و خانواده تان به وجود نیاید. این جاده كوهستانی است و باید با نهایت دقت این جاده را طی نمایید. در صورتی كه تمایل داشته باشید می توانید با ماشین شخصی خودتان در مسیر توقف كنید. در غیر این صورت می توانید بدون توقف كردن برای رسیدن به مقصد رانندگی نمایید. اگر مایل هستید از زیبایی های جاده و مسیر بازدید كنید بهتر است كه در برخی از بخش های سرسبز توقف كنید تا خاطره ای ماندگار از سفرتان داشته باشید.

 

فاصله ماسوله تا اولسبلنگاه-7Hrb4tu8Hn