ریپورتاژ آگهی
چند هتل سه ستاره در مشهد

چند هتل سه ستاره در مشهد

هتل‌های سه ستاره اقامتی مقرون به صرفه با دریافت خدمات مناسب فراهم می‌كنند از این رو با ما همراه باشید و از چند هتل سه ستاره در مشهد بیشتر بدانید.
  • 1401/10/13
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان رضوی - مشهد

هتل‌های سه ستاره اقامتی مقرون به صرفه با دریافت خدمات مناسب فراهم می‌كنند از این رو با ما همراه باشید و از چند هتل سه ستاره در مشهد بیشتر بدانید.

هتل های سه ستاره كه از نظر درجه كیفی بعد از هتل هتل های پنج ستاره و چهار ستاره قرار می گیرند. كیفیت متوسط و قابل قبولی را به مسافران ارائه می دهند. هتل های سه ستاره دارای اتاق های بزرگ و مرتب و فضای هتل زیبا و تمیز می باشند. رستوران ها و كیفیت غذایی هتل های سه ستاره در حد خوب و قابل قبولی می باشد. استخر و امكانات ابی مختصر و حتی باشگاه كوچك ورزشی در هتل های سه ستاره دیده می شوند. هتل های سه ستاره بسیار زیادی در شهر مشهد وجود دارند كه امكانات قابل قبول و در سطح بالا را به مسافران مشهد ارائه می دهند. اكثر هتل های سه ستاره در مشهد اطراف حرم مطهر واقع شده اند و به دلیل قیمت های منصفانه و خدمات مناسب خود همیشه با استقبال مسافران مشهد روبرو هستند.

هتل‌های سه ستاره مشهد، هتل‌هایی مناسب برای مسافران

هتل جواهر شرق، ۳ ستاره | Javaher Shargh Hotel

این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل ۷ طبقه ای دارای ۵۳ اتاق است. این هتل دارای امكانات رفاهی بسیار زیادی است و از آن تا حرم امام رضا تنها ۱۵ دقیقه پیاده راه است كه به همین دلیل در بین هتل های نزدیك به حرم در مشهد قرار می گیرد. از این هتل به بازارهای معروفی مثل ۱۷ شهریور و بازار رضا مسیر كوتاه و سر راستی وجود دارد. از جمله خدمات این هتل می توانیم به امكانات زیر اشاره نماییم:

اینترنت

چایی ساز

شبكه ی پخش

 

رستوران با سرآشپز بین المللی

پاور سوئیچ

لوازم بهداشتی

سیستم سرمایش و گرمایش

تلویزیون

چایخانه ی سنتی هتل

رستوران بام

خدمات ترانسفر

صندوق امانات داخل اتاق

آدرس: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۶ و ۸

 

هتل سه ستاره كیان مشهد

بدون تردید از نزدیك ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر در مشهد، هتل كیان می باشد. هتل كیان در مشهد با درجه سه ستاره واقع در خیابان امام رضا ۲ می باشد كه حتی كمتر از ۵ دقیقه پیاده روی تا حرم فاصله دارید. هتل كیان مشهد در سال ۹۵ افتتاح شده و از هتل های سه ستاره نوساز شهر می باشد. رستوران، كافی شاپ، لاندری، اینترنت، نمازخانه، آسانسور، سالن همایش و ... از خدمات و امكانات هتل كیان در مشهد است.

آدرس هتل كیان مشهد: مشهد - خیابان امام رضا ۲

هتل سه ستاره ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد از هتل های شیك و مجلل در مشهد است كه با دیدن عكس های هتل ایران زمین به این نكته میرسید. هتل سه ستاره ایران زمین نیز در خیابان امام رضا۲ و در فاصله بسیار كم نسبت به حرم مطهر در مشهد واقع شده است. قیمت رزرو هتل سه ستاره ایران زمین نسبت به خدماتش بسیار مناسب می باشد كه مسافران زیادی را همیشه به سمت خود می كشاند. كیفیت غذا بسیار خوب و دیزاین ها و چیدمان های هتل زیبا و شیك می باشد. رزرو هتل ایران زمین مشهد با تماس با ۱۰۰۸۰۸۸(۰۵۱۹) به راحتی امكان پذیر می باشد.

آدرس هتل ایران زمین: مشهد - خیابان امام رضا - امام رضا ۲ - كوچه شهید حسنی

چند هتل سه ستاره در مشهد-rLdfiS0yiF

هتل سهند مشهد

تنها ۵۰۰ متر از هتل سهند مشهد تا حرم فاصله دارید و ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید به حرم امام رضا بروید. از جمله امكانات هتل سهند ترانسفر رایگان، برگزاری برنامه‌های گردشگری و … است. سرویس این هتل به صورت فولبرد است و مبلغ دریافت شده علاوه بر هزینه‌ی اقامت شامل هزینه‌ی صبحانه و ناهار و شام هم می‌شود كه خودش نوعی امتیاز محسوب می‌شود.

 آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا دوم، كوچه كربلا

هتل جواهر شرق مشهد

رستوران طلا در هتل جواهر شرق، با داشتن سرآشپز بین‌المللی، غذاهای لذیذی برای شما آماده می‌كند. اتاق ماساژ، راهنمای مهمانان، خدمات ترانسفر و … از جمله خدمات خوب هتل جواهر شرق مشهد هستند. از هتل جواهر شرق تا حرم مطهر رضوی تنها ۵۰۰ متر است و با هفت دقیقه پیاده روی می‌توانید به حرم امام رضا (ع) بروید. برای بازدید از آرامگاه فردوسی در طوس، به حدود ۵۰ دقیقه رانندگی از هتل جواهر شرق مشهد نیاز خواهید داشت. در زمان سفر به مشهد می‌توانید از مكان‌هایی مانند گنبد خشتی، مسجد گوهرشاد، كوهسنگی، آرامگاه نادرشاه افشار و موزه نادری، و خانه تاریخی توكلی بازدید كنید. هتل جواهر شرق اتاق‌های دو تخته تا پنج تخته دارد و هزینه آنها با توجه به فصول مختلف سال متفاوت است.

 

آدرس هتل جواهر شرق مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۶ و ۸

هتل آپارتمان‌های ۳ ستاره و درخور توجه در مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد، ۳ ستاره | Melal Hotel

 

چند هتل سه ستاره در مشهد-L2LCWA2HCN

هتل آپارتمان ملل مشهد ۳.۴ ستاره ی مشهد یكی از هتل های هتل های نزدیك به حرم در مشهد است كه در خیابان امام رضا قرار گرفته است و فاصله اش با حرم این امام مطهر تنها ۵ دقیقه آن هم پیاده است. این هتل آپارتمان ۱۰ طبقه ای است و جالب است درباره ی آن بدانید كه این هتل از جمله هتل های برگزیده شده توسط سازمان میراث فرهنگی نیز می باشد. از جمله ی امكانات این هتل می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

آسانسور

رمپ برای تردد افراد با توان كم جسمی

سیستم گرمایش و سرمایش

اتاق چمدان

لاندری

سیستم تهویه ی مطبوع

خدمات اتاق

اینترنت

آدرس: استان خراسان رضوی، شهر مشهد، میدان بیت المقدس (فلكه ی آب)، امام رضا ۱