ریپورتاژ آگهی
هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌ همتا

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌ همتا

سفر به مشهد با یك اقامت خوب، درخشان می‌شود از این رو با ما همراه باشید تا درباره هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا بیشتر بدانیم.
  • 1401/10/13
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان رضوی - مشهد

سفر به مشهد با یك اقامت خوب، درخشان می‌شود از این رو با ما همراه باشید تا درباره هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا بیشتر بدانیم.

هتل هما مشهد یكی از بهترین هتل های ۵ ستاره این شهر زیارتی و سیاحتی است. اقامت و جایی كه برای اقامت در سفر انتخاب می شود یكی از مهم دغدغه ها و نگرانی های مسافرین می باشد. البته در برخی شهرهای كشور كه از نظر پذیرش مسافر و گردشگر آمار بالا و قابل ملاحظه ای دارند معمولا نگرانی پیدا كردن یك هتل مناسب برای اقامت وجود ندارد. از جمله شهرهایی كه آمار هتل و مسافرخانه در آن قابل توجه است، شهر مشهد می باشد. این شهر به دلیل جای دادن حرم امام رضا در خود از نظر معنوی برای ایرانیان و جهانیان حائز اهمیت بوده و سالانه افراد زیادی به این شهر سفر كرده و در یكی از هتل های این شهر اقامت می كنند.

اطلاعات كامل درباره هتل هما مشهد

هتل هما مشهد یك هتل ۵ ستاره است و در مركز این شهر قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۵۲ كار و فعالیت خود را شروع كرده و با داشتن ۱۳۵ اتاق مجلل و شیك و فضای باز و سرسبز، به یكی از بهترین اقامتگاه های شهر مشهد تبدیل شده است.

این هتل در سال ۱۳۹۶ مورد عملیات بازسازی نیز قرار گرفت و با داشتن ساختمان های اصلی، قسمت آپارتمانی و ویلایی خدمات متنوعی را به زائرین امام رضا ارائه می كند. بهترین و بروزترین تجهیزات در این هتل به كار گرفته شده است تا كسانی كه این محل را برای اقامت خود انتخاب می كنند از هیچ جهت دچار كمبود نباشند.

 

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا-g63hGXIYmB

اسكان در این هتل به دلیل دسترسی به مترو، نزدیك بودن به مراكز خرید و نبودن در محدود طرح ترافیك از جمله بارزترین امتیازات این هتل به شمار می رود. در كنار تمام این موارد همكاری با پرسنلی كه در كار خود خبره و ماهر هستند و رفتاری بسیار مودبانه و صمیمنانه دارند از دیگر امتیاز این هتل می باشد. خوب است بدانید كه این هتل با حرم امام رضا(ع) حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

یكی از قابل توجه ترین نكاتی كه می توان در مورد این هتل اظهار كرد، دكوراسیون و چیدمان داخلی آن است. چیدمان داخلی این هتل شباهت زیادی به چیدمان هتل های زنجیره ای هایت داشته و با توجه به این اینكه هتل هایت از جمله هتل های برتر در سطح دنیا می باشد و خدمات خوبی به مسافرینش ارائه می كند، شباهت داشتن هتل هما به هایت نیز می تواند بسیار جذاب به نظر آید.

 

امكانات هتل هما

از جمله امكانات عمومی هتل هما یك مشهد می‌توان كافی‌شاپ، تاكسی سرویس، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، اعلام حریق، گیم نت، سالن پذیرایی، تهویه مطبوع، مركز تجاری، رستوران، اینترنت بی‌سیم، آنتن مركزی، تلفن، پاور سوئیچ، خدمات پزشكی، فضای سبز، نمازخانه، مینی بار، كافی نت، تلویزیون، پاركینگ و آسانسور را نام برد. از دیگر امكانات این هتل می‌توان به ماهواره، دستگاه ATM، آسانسور، روزنامه، تلویزیون در لابی، اتاق عقد، مسیر دوچرخه سواری، سالن اجتماعات، ویدیو كنفرانس، اتاق میهمانی، لاندری، اتاق چمدان، دستگاه واكس كفش، خدمات اتو، ماشین بدون راننده، خدمات بیدار باش، شبكه پخش فیلم داخلی، پذیرش ۲۴ ساعته، فتوكپی، سرویس به حرم رایگان، خدمات تشریفات ویژه، خدمات عروس و غیره نیز اشاره كرد.

 

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا-qN60mLjSlh

این هتل مجلل و زیبا امكانات تفریحی خوبی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. برای حفظ سلامتی خود می‌توانید به پیست پیاده‌روی بروید و یا كمی دوچرخه سواری كنید. خوشبختانه هتل هما ۱ دارای باشگاه ایروبیك و بدن‌سازی بوده و حتی زمین تنیس نیز دارد. اگر عاشق تفریحات آبی هستید حتماً از سونا و جكوزی هتل هما ۱ مشهد بهره‌مند شوید. این هتل زیبا دارای چندین سالن برای برگزاری مراسمات عقد، عروسی، همایش‌ها و جلسات كاری است. سالن آینه هتل هما یك جزو بهترین سالن‌های مشهد است كه امكانات صوتی و تصویری مجهزی دارد. این سالن مناسب مهمانی‌های خانوادگی، مراسم عروسی، جشن نامزدی و سالگرد ازدواج است. سالن آینه متراژ بالایی دارد و به ظرفیت ۴۰۰ میهمان است. این سالن امكاناتی نظیر گل آرایی، اشاره‌گر، فیلم‌برداری، عكاسی، میكروفون بی‌سیم و تخته وایت برد دارد.

 

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا-pkyPwqayTg

البته هتل هما یك مشهد، یك سالن دیگر نیز برای پذیرایی از میهمانان دارد كه با نام نیلوفر معروف است. این سالن پذیرایی دكوراسیونی بسیار زیبا داشته و الهام گرفته از فرهنگ غنی ایرانی است. سالن نیلوفر در طبقه ۱- هتل هما یك واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با طعمی لذیذ ارائه می‌دهد. این سالن در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و جزو زیباترین سالن‌های مشهد است. سالن اركیده هتل هما ۱ مشهد نیز برای برنامه‌های خاص و مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است. این سالن دارای امكاناتی نظیر استند تابلو راهنما، فیلم‌برداری، فیلیپ اشاره‌گر، میز ریجستر، تخته وایت برد، گل آرایی و غیره است. منو غذایی سالن به صورت سلف سرویس بوده و انواع غذاهای ایرانی اصیل، انواع دسر و نوشیدنی به میهمانان ارائه می‌شود. سالن اركیده برای برگزاری جلسات كاری، سمینارها و همایش‌ها خوب و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

هتل پنج ستاره هما یك مشهد در خیابان احمدآباد و تقاطع خیابان كلاهدوز قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل هما ۱ مشهد، دغدغه‌ای نخواهید داشت؛ چراكه می‌توانید به وسیله تاكسی، مترو و خطوط اتوبوس‌رانی در كمترین زمان ممكن، خودتان را به هتل هما یك، برسانید. خوشبختانه این هتل به راه آهن، فرودگاه، پایانه مسافربری و حتی خطوط مترو نزدیك است.