ریپورتاژ آگهی
معرفی چند اقامتگاه در رشت

معرفی چند اقامتگاه در رشت

ماندن در رشت فوق‌العاده است از این رو با ما همراه باشید تا درباره چند اقامتگاه در رشت بیشتر بدانیم.
  • 1401/10/12
  • استان : گيلان
  • شهر : رشت
  • دسته : مناطق توریستی ایران
آدرس : گیلان - رشت
تلفن : 66059000-021

ماندن در رشت فوق‌العاده است از این رو با ما همراه باشید تا درباره چند اقامتگاه در رشت بیشتر بدانیم.

 اقامتگاه‌های بومگردی شهر رشت از بهترین مكان‌ها برای افرادی است كه به گشت و گذار و ماجراجویی در دل طبیعت علاقه‌مند هستند. نواحی شمالی ایران طبیعت فوق‌العاده‌ای دارد و سرسبزی آن بسیار چشم‌نواز است. اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی رشت اغلب به صورت كلبه‌های چوبی، جنگلی، محلی و سنتی ساخته شده‌ است. این كلبه‌ها در جایی به دور از هیاهو و ازدحام شهر ساخته شده‌اند. زیرا محیط خارج شهر و روستاهای اطراف رشت بسیار دیدنی و بكر هستند. اقامتگاه‌های بومگردی در دل طبیعت واقع شده‌اند. در حالیكه هتل‌ها در مراكز شهر و در فضایی مدرن ساخته شده‌اند.

درباره بوم گردی

اقامتگاه‌های بومگردی شهر رشت از بهترین مكان‌ها برای افرادی است كه به گشت و گذار و ماجراجویی در دل طبیعت علاقه‌مند هستند. نواحی شمالی ایران طبیعت فوق‌العاده‌ای دارد و سرسبزی آن بسیار چشم‌نواز است. اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی رشت اغلب به صورت كلبه‌های چوبی، جنگلی، محلی و سنتی ساخته شده‌ است. این كلبه‌ها در جایی به دور از هیاهو و ازدحام شهر ساخته شده‌اند. زیرا محیط خارج شهر و روستاهای اطراف رشت بسیار دیدنی و بكر هستند.

معرفی چند اقامتگاه در رشت-qecU75KcFG

اقامتگاه‌های بومگردی در دل طبیعت واقع شده‌اند. در حالیكه هتل‌ها در مراكز شهر و در فضایی مدرن ساخته شده‌اند. اغلب اقامتگاه‌های سنتی، وعده‌های غذایی محلی به مسافران خود می‌دهند. این وعده‌ها شامل صبحانه، نهار و شام می‌شود. از بهترین ویژگی‌های این اقامتگاه‌ها غذاهایی است كه سرو می‌كنند. این غذاها سنتی و خوشمزه هستند. برخی از اقامتگاه‌های سنتی رشت به گونه‌ای ساخته شده‌اند كه می‌توانید شب را در حیاط یا بام خانه بگذرانید. این تجربه بی‌نظیری است كه پیشنهاد می‌كنیم در سفر به رشت حتماً آن را تجربه كنید.

اغلب اقامتگاه‌های سنتی، وعده‌های غذایی محلی به مسافران خود می‌دهند. این وعده‌ها شامل صبحانه، نهار و شام می‌شود. از بهترین ویژگی‌های این اقامتگاه‌ها غذاهایی است كه سرو می‌كنند. این غذاها سنتی و خوشمزه هستند. برخی از اقامتگاه‌های سنتی رشت به گونه‌ای ساخته شده‌اند كه می‌توانید شب را در حیاط یا بام خانه بگذرانید. این تجربه بی‌نظیری است كه پیشنهاد می‌كنیم در سفر به رشت حتماً آن را تجربه كنید.

 

معرفی چند اقامتگاه در رشت-TdYAhb3hcC

تعدادی از بوم‌گردی‌های رشت

اقامتگاه بوم گردی بام گلسرك

اقامتگاه بومگردی گلسرك در ۲۵ كیلومتری رشت واقع شده است. این اقامتگاه در منطقه‌ای خوش آب و هوا كه منظره جنگل و كوه درفك از پنجره‌های آن نمایان است قرار گرفته است. اطراف این اقامتگاه با شالیزارهایی پوشانده شده است. اقامتگاه سنتی بام گلسرك یك سازه چوبی ۲ طبقه است كه ۷ اتاق دارد. هریك از این اتاق‌ها نام‌های خاصی دارند. اتاق‌های شقایق، پامچال، زنبق، سنبل در طبقه اول و اتاق‌های بنفشه، مینا و قاصدك در طبقه دوم واقع شده‌اند. این مجموعه یك آشپزخانه مشترك دارد كه به تجهیزات آشپزی، اجاق گاز و یخچال مجهز شده است. از مزایای این اقامتگاه می‌توان به پاركینگ و وجود نگهبان اشاره كرد.

این اقامتگاه در مسیری واقع شده است كه ۶۰۰ متر آن خاكی است. یك سازه كوچك دیگری در آنسوی اقامتگاه گلسرك واقع شده است كه به عنوان رستوران از آن استفاده می‌شود. البته این سازه فضایی دارد كه می‌توان برای جشن‌ها و مراسم‌های مختلف از آن استفاده كرد. این مجموعه به مركز خرید، نانوایی و پمپ بنزین نزدیك است و فاصله آن تا جنگل تقریباً ۲۰۰ متر است. بالكن این مجموعه بزرگ اما مشترك است. همچنین تخت و منقل نیز در فضای باز وجود دارد. لازم به ذكر است كه نطافت رایگان به درخواست مهمان‌ها صورت می‌گیرد.

 

معرفی چند اقامتگاه در رشت-bfSe3kQFw6

اقامتگاه بوم گردی بهشت

 

اقامتگاه بومگردی و سنتی بهشت یكی از بهترین مكان‌ها جهت اقامت چند روزه در رشت است. این مجموعه بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و در فضایی بكر و دیدنی واقع شده است. این اقامتگاه در نزدیكی روستای ۳۰۰ ساله موشنگاه ساخته شده است. این روستا یكی از دیدنی‌ترین و منحصربفردترین جاذبه‎‌های گردشگری در رشت است. اگر مسافر رشت هستید، در این اقامتگاه می‌توانید اوقات خوشی را سپری كنید.

این مجموعه به پاركینگ مجهز شده است و نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته آن امنیت خوبی را برای اقامتگاه فراهم كرده است. همچنین باربیكیو و رستوران نیز در این مجموعه وجود دارد كه تمامی مهمانان می‌توانند از آن استفاده كنند. این مجموعه یك حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مشترك دارد كه همگی تمیز هستند. پذیرایی در این مجموعه تنها یك وعده و آن هم صبحانه است.

اقامتگاه بوم گردی توكا

اقامتگاه بومگردی و سنتی توكا در محیطی روستایی و منحصربفرد واقع در قلب جلگه‌های گیلان واقع شده است. این اقامتگاه در جاده كوچصفهان-خشكبیجار و در مسیری به فاصله ۳۰ كیلومتر از شهر رشت ساخته شده است. این اقامتگاه دو طبقه دارد كه مهمانان می‌توانند از هر دو طبقه استفاده كنند. در صورتی كه بخواهید می‌توانید به مجموعه سفارش غذای محلی بدهید تا آشپزها بهترین غذاها را برای شما فراهم كنند.

پس از ساعت ۱۲ شب به بعد، در این مجموعه خاموشی است و مهمانان باید سكوت را رعایت كنند. این مجموعه پاركینگ، نگهبان ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته دارد. همچنین آلاچیق و باربیكیو از مزایای این اقامتگاه است. همانند اغلب اقامتگاه‌های بومگردی رشت، توكا نیز حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مشترك دارد.

 

معرفی چند اقامتگاه در رشت-WJthnzsshZ