ریپورتاژ آگهی
شهربازی سرپوشیده تهران

شهربازی سرپوشیده تهران

برای گذراندن زمان فراغت در تهران برای ساكنان تهران یا مسافرانی كه از شهرهای دیگر به تهران می آیند گزینه های فراوانی وجود دارد
  • 1401/09/26
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

برای گذراندن زمان فراغت در تهران برای ساكنان تهران یا مسافرانی كه از شهرهای دیگر به تهران می آیند گزینه های فراوانی وجود دارد .جاذبه های تاریخی ، طبیعی و گردشگری در تهران بسیار است . تفریحات هیجانی و رفتن به اماكن تفریحی یكی از گزینه هاست . شهربازی های تهران در چند سال اخیر با امكانات و تجهیزات بروز مكانهای مناسبی برای خانواده ها بوجود آورده اند كه در چهار فصل سال می توانند مكانی دلنشین برای گذراندن اوقات فراغت باشند . حال با سیری در ایران همراه باشید تا شما را با ۱۰ شهربازی سرپوشیده تهران با كلی امكانات بازی برای بچه ها و بزرگترها آشنا سازیم .

۱-شهر بازی سرزمین عجایب (واندر لند)

یكی از شهربازی های معروف سرپوشیده سرزمین عجایب هست كه شامل بازیهای كامپیوتری، دستگاههای بازی، سالن بولینگ، سالن جشن تولد است.محیطی برای تفریح، سرگرمی و البته در كنارش كلی مغازه‌های اسباب بازی فروشی، لباس بچه‌گانه مخصوص برای خرید بزرگترها.
آدرس: فلكه دوم صادقیه- بلوار اشرفی اصفهانی- قبل از پل شهید همت- مركز خرید تیراژه
تلفن: ۴۴۴۹۴۲۳۳- ۴۴۴۹۱۷۲۳

۲-شهربازی چمران ( بولینگ عبدو)

یكی از مراكز تفریحی سرپوشیده قدیمی تهران شهر بازی بولینگ عبدو هست.شامل انواع دستگاه‌های بازی هیجانی و كامپیوتری، گریم كودكان، سینمای ۴ بعدی … هست.
آدرس: خیابان شریعتی- زیر پل صدر- بولینگ عبدو
تلفن : ۲۲۲۴۴۰۷۱

 

۳-شهر بازی تیراژه (۲)

محیطی شاد و سرگرم كننده برای همه گروه سنی كودك و نوجوان و بزرگسال است.شامل دستگاه‌های كامپیوتری، مكانیكی هست.
آدرس: اتوبان امام علی به سمت جنوب- خروجی شهید مدنی- جنب مترو شهید مدنی
تلفن: ۷۷۵۶۰۵۴۱

 

۴-شهر بازی ژوپیتر

تقریبا جزء یكی از شهر بازی‌های سرپوشیده جدید تهران هست.در كنار تعداد بسیار زیادی مدل دستگاه بازی برای كودك و نوجوان امكان استفاده از سینما مخصوص فیلم‌های همه گروه سنی وجود دارد.شهر یازی ژوپیتر در مجتمع تجاری فرهنگی كوروش در غرب تهران واقع شده است.
آدرس: بزرگراه ستاری شمال- بالاتر از خروجی شهید حكیم- مجتمع تجاری فرهنگی كوروش- طبقه دوم- شهربازی ژوپیتر
تلفن: ۴۴۹۷۱۵۸۳

۵-شهر بازی فان لند (سرزمین شادی)

شهر بازی سرزمین شادی در مجتمع تجاری فرهنگی الماس هروی واقع شده است.شهر بازی تقریبا جدیدی در شمال شرق تهران است كه دستگاه‌های جدید بازی، سینما ۶ بعدی، پیست ماشین كوبنده، اتاق تولد، تیراندازی لیزری، بازی‌های آبی، بازی‌های جایزه‌ای، بازی‌های ویدیویی و خیلی چیزهای دیگر از امكانات آن هست.
شادی، بازی، سرگرمی و خرید همه در یك جا هست.
آدرس: پاسداران- میدان هروی- ضلع شمال شرقی- مجتمع الماس هروی- شهر بازی فانلند
تلفن: ۲۲۹۵۲۷۲۴

 

۶-شهر بازی فان تایم ارگ تجریش

شهر بازی فان تایم یكی دیگر از شهربازی‌های جدید در شمال تهران هست كه در مجتمع تجاری ارگ تجریش واقع شده است.انواع بازی ها برای گروه سنی كودك و نوجوان وجود دارد.لحظات شاد و سرگرم كننده‌ای را بزرگ و كوچك می‌توانند با استفاده از امكانات بازی و مجتمع تجاری لوكس ارگ تجریش داشته باشند.
آدرس: ابتدای میدان تجریش- خیابان سعد آباد
تلفن:۲۲۳۹۶۱۲۱- ۲۲۳۹۶۸۹۲

۷-شهر بازی شهر خورشید (هایپرسان)

شهر بازی شهر خورشید محیطی تفریحی سرپوشیده در یكی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری بنام هایپرسان(نجم خاورمیانه) واقع شده است.بیش از ۶۰ مدل دستگاه مناسب كودك و نوجوان در محیطی جذاب موجود است.
آدرس: بزرگراه آزادگان- خیابان فداییان اسلام- بین خیابان غیبی و مختاری
تلفن: ۳۵۰۶۴

۸-شهر بازی قلعه سحر آمیز

شهر بازی قلعه سحر آمیز با بیش از ۱۵۰ دستگاه بازی بزرگترین مجموعه شهربازی سرپوشیده كشور است.دستگاههای بازی، سینمای ۴ بعدی، صخره‌نوردی متحرك، رقص نور و نمایش لیزر، پینت بال لیزری از امكانات این شهر بازی است.
آدرس: اتوبان تهران كرج- بعد از ایستگاه ارم- لونای ۱
تلفن: ۴۴۱۴۵۳۰۰

۹-شهربازی فان تایم پالادیوم

شهر بازی فان تایم در یكی از لوكس ترین مراكز تجاری در شمال تهران هست.علاوه بر امكان استفاده از دستگاهای بازی بچه‌ها می‌توانند لگو بازی هم داته باشند.محیطی شاد و سرگرم كننده با رستورانهای بسیار برای شادی و تفریح هست.
آدرس:خیابان مقدس اردبیلی- بعد از میدان الف- جنب كوچه عروضی
تلفن: ۲۲۰۱۰۶۰۰

۱۰-شهربازی امیر پارس
تهران، خیابان شهید مدنی، تقاطع سبلان، بالا‌تر از سینما شاهد، مجتمع تجاری امیر طبقه ۴ و ۵
تلفن :۰۲۱-۷۷۶۹۸۶۳۵

 

شهربازی سرپوشیده تهران-upfLOz7Dpr