ریپورتاژ آگهی
جزیره ای زیبا و توریستی در فیلیپین

جزیره ای زیبا و توریستی در فیلیپین

كشور فیلیپین، جزیره ای است كه در اقیانوس آرام غربی واقع شده است.
  • 1401/09/24
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

جزایر كشور فیلیپین

كشور فیلیپین، جزیره ای است كه در اقیانوس آرام غربی واقع شده است. این كشور به خاطر داشتن 7000 جزیره ی استوایی خود، یكی از طولانی ترین خطوط ساحلی را به خود اختصاص داده است. در این جزایر صخره های مرجانی زیبا، و حیات زیر آب شگفت انگیز و جنگل های بارانی كوهستانی قرار گرفته اند، در ضمن مردم فیلیپین خوش برخورد، گرم و بخشنده هستند. دسترسی به فیلیپین از طریق هوایی و پرواز به شهرهای مانیلا و سبو امكان پذیر می باشد، علاوه بر این، مسافرت های بین جزیره ای نیز از طریق هواپیما، اتومبیل، قطار و قایق در دسترس هستندمی باشد.

پالاوان

یكی از بهترین مكان ها برای بازدید در فیلیپین، جزیره پالاوان می باشد. پالاوان یك شهرستان جزیره ای است كه از میندورو تا بورنئو بین چین جنوبی و مناطق سولو امتداد می یابد. پوئرتو پرینسسا كه دارای یك رودخانه ی زیرزمینی است، مركز این جزیره به شمار می رود.كورون ریفز در جزیره ی بوسوآنگا واقع شده است كه یكی از نقاط محبوب غواصی است كه غواصان علاقمند به اكتشاف بقایای كشتی های ژاپنی جنگ جهانی دوم را به این منطقه می كشاند. یكی دیگر از نقاط محبوب «ال نیدو» است كه بین صخره های بلند آهكی و خلیج زیبای باكوئیت قرار گرفته است.

بوراكای

سواحل ماسه ای سپید رنگ، سواری در قایق های رنگی و تفرجگاه های زیبای این جزیره باعث شده اند كه در سایت های سفر، این مكان به صورت ثابت در لیست سه مورد از برترین سواحل جهان قرار گیرد. پرجمعیت ترین منطقه ی بوراكای، بخش مركزی ساحل سپید است كه بیشترین فرصت ها برای غذا، ماجراجویی، خرید و نشاط عمومی در آن وجود دارد. كمی كه از این مكان دورتر شویم، گزینه های بكر بیشتری در دسترس ما قرار می گیرند كه البته امكانات آنها هم به همین صورت كمتر شده و اسكان در آنها از آلونك های اقتصادی تا اقامتگاه هایی با امكانات كامل را شامل می شود.

میندورو

میندورو جزیره ای است كه از دو منطقه ی مختلف به نام های میندورو شرقی و غربی تشكیل شده كه با رشته كوه های بلند از هم جدا شده اند. قسمت های شمالی این منطقه دور افتاده بوده و عمدتا خانه ی قبایل بدوی مانگایان می باشد. در میندورو شرقی، مهم ترین مكان گردشگری شهر پوئرتو گالرا است كه با داشتن تفرجگاه ها و سواحل ماسه ای سفید، مكانی ایده آل برای دوست داران آب به شمار می رود. همچنین اینجا محلی مناسب برای سفر با جیپ در دل طبیعت است، ضمن اینكه جنگل های بارانی مالامال از اركیده، آبشارها و رودخانه های مناسب برای كایاك سواری به جذابیت میندورو برای طبیعت گردان می افزاید.

سبو

سبو شهرستانی جزیره ای در فیلیپین است كه از یك جزیره ی اصلی و 167 جزیره ی دیگر در محدوده ی اطراف خود تشكیل شده است. مركز آن به نام سبو سیتی قدیمی ترین شهر در فیلیپین به شمار رفته و دومین فرودگاه بزرگ بین المللی كشور در آن قرار گرفته است. این شهر از مانیلا كوچك تر اما نسخه ی شلوغی از آن به شمار می رود كه بسیاری از منافع زندگی شهری جدید، قدیمی، پیشرفته و فرهنگی را در خود جای داده است. یكی از مزایای سبو، جزیره ی ماكتان است كه مكانی برتر برای شیرجه و غواصی به شمار می رود و با طی كردن مسیر سواره ی كوتاهی از یك فرودگاه بین المللی می توان به آن دسترسی پیدا نمود. یكی دیگر از مكان های بی نظیر برای غواصی و شیرجه جزیره مالاپاسكوآ می باشد كه در فاصله ی 4 ساعت تا شهر بندری مایا قرار گرفته است و به همین دلیل دسترسی به آن از طریق قایق صورت می گیرد. به هر حال از آنجا كه این مكان منطقه ای درجه یك برای شیرجه و غواصی در سراسر فیلیپین به شمار می رود، به هیچ روی بازدید از آن را از دست ندهید.

جزیره ای زیبا و توریستی در فیلیپین-lY0KQABICK