ریپورتاژ آگهی
بهترین شیرینی فروشی قزوین

بهترین شیرینی فروشی قزوین

شیرینی هـای سنتی قزوین با طعم بسیار خاص و بوی دلپذیری كه دارد،حاصل ذوق و هنر، سلیقه و حس زیباپسندی مردم این دیار است
  • 1401/09/16
  • استان : قزوين
  • شهر : قزوين
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : قزوین-قزوین

شیرینی هـای سنتی قزوین با طعم بسیار خاص و بوی دلپذیری كه دارد،حاصل ذوق و هنر، سلیقه و حس زیباپسندی مردم این دیار است كه توسط پیشینیان ما هوشمندانه ازتركیب موادی چون: قند، بادام، پسته، عسل، گلاب، گردو، غلات، فندق، روغن، هل و …بوجود آمده وبسیار پرانرژی و شادی بخش می باشد.

شیرینی هایی با  بوی دلپذیر و رنگ و طعم بسیار خاص  كه با یك بار چشیدن طعم آن، دلتان می خواهد هر روز در كنار چای عصرانه، یكی از این شیرینی ها را نوش جان كنید.

مجموعه شیرینی سنتی رضا با بیش از ۲۰ سال سابقـه و تجربه در زمینه تولید و پخش انواع شیرینی های قزوین و بـا پرسنل مجرب وتجهیزات پیشرفتـه آمـاده ارائـه محصولات خود به سایـر نقـاط كشور عزیزمان می باشد.

علاوه بر خرید حضوری شیرینی ها از قنادی رضا، می توانید آنها را از طریق فروشگاه های رفاه در سراسر كشور و همچنین برخی فروشگاه های آجیل و خشكبار تهران تهیه كنید.

همچنین جهت رفاه شما عزیزان امكان سفارش آنلاین شیرینی های  سنتی قزوین در تهران وبرخی شهرستانها از طریق وب سایت  قنادی فراهم شده است كه با مراجعه به صفحه شیرینی های مورد علاقه خود و انتخاب نوع بسته بندی به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

 

 

بهترین شیرینی فروشی قزوین-kvMbV4MRxo