ریپورتاژ آگهی
رستوران  زنجیره ای سدروس مشهد

رستوران زنجیره ای سدروس مشهد

رستوران سدروس، یكی از رستوران های زنجیره ای شهر مشهد است
  • 1401/09/14
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : ابتدای جاده شاندیز بین ویرانی 1 و 3

رستوران سدروس، یكی از رستوران های زنجیره ای شهر مشهد است كه توانسته است با انواع غذا های ایرانی و باكیفیت و همچنین بهترین خدمات و امكانات در همه شعبه ها، امروزه به یكی از پرطرفدارترین رستوران های شهر مشهد تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم شما را با این رستوران آشنا كنیم. همراه ما باشید.

رستوران سدروس مشهد كجاست؟

یكی از بزرگترین رستوران های شهر مشهد است كه دارای 3 شعبه شاندیز، رضا شهر می باشد. امروزه این رستوران تنها دو شعبه فعال دارد و شعبه سازمان آب و شعبه منطقه 17 شهریور آن نیز به طور كلی بسته شده است. در ادامه با شعبه های مختلف این رستوران و مسیر های دسترسی آن ها، آشنا خواهیم شد.

آدرس رستوران سدروس مشهد شعبه شاندیز

اولین شعبه رستوران سدروس كه شعبه شاندیز آن است، در سال 1394 افتتاح شده است. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی، می تواند روزانه از 1000 نفر به طور همزمان پذیرایی كند. در زمان بازدید از جاهای دیدنی مشهد در منطقه شاندیز می توانید روی غذاهای جذاب رستوران سدروس حساب باز كنید. این شعبه رستوران سدروس در ابتدای جاده شاندیز بین ویرانی 1 و 3 قرار گرفته است.

دسترسی به شعبه شاندیز رستوران سدروس مشهد با مترو

در ایستگاه حرم مطهر (طبرسی) قرار گرفته و سوار BRT پایانه امام رضا- پایانه طبرسی شوید و در میدان بسیج نیز از اتوبوس خارج شوید. سوار مترو خط 1 شده و در آخرین ایستگاه، ایستگاه مترو وكیل آباد پیاده شوید. به ایستگاه اتوبوس پایانه وكیل آباد رفته و با خط 4 –شاندیز، در چاه خاصه پیاده شوید. مسیر باقیمانده تا رستوران سدروس شعبه شاندیز را نیز با پیاده روی طی كنید.

دسترسی به شعبه شاندیز رستوران سدروس مشهد با ماشین شخصی

برای رسیدن به رستوران سدروس شعبه شاندیز، در زیر گذر حرم، وارد خیابان آیت الله شیرازی شوید. وارد میدان شهدا شده و به سمت دانشگاه حركت كنید. سپس با رسیدن به میدان صاحب الزمان، در این خیابان به مسیر خود ادامه دهید. از میدان تختی و سپس میدان راهنمایی عبور كنید و در بلوار خیام به مسیر خود ادامه دهید. با گذشت از بلوار ملك آباد و میدان آزادی، در بلوار وكیل آباد به مسیر خود ادامه دهید تا وارد جاده مشهد شاندیز شوید. در ادامه مسیر به ویرانی 3 رفته و مسیر باقی مانده تا مقصد را طی كنید.  

 

آدرس رستوران سدروس مشهد شعبه رضاشهر

رستوران سدروس پس از تاسیس شعبه اول خود در شاندیز، در تیرماه 1393، دومین شعبه خود را با ظرفیتی بالغ بر 350 نفر افتتاح كرده است. این رستوران در رضاشهر، نبش دعبل خزائی 12 قرار گرفته و دارای دو سالن مجزا برای سرو غذا و برگزاری مجالس دارد. رستوران سدروس شعبه رضاشهر، دارای دو محیط فضای باز و بسته می باشد كه می توانید به دلخواه هر كدام از آن را كه می خواهید برای نشستن انتخاب كنید.

دسترسی به شعبه رضا شهر رستوران سدروس مشهد با اتوبوس

اگر می خواهید پس از زیارت حرم امام رضا (ع) با استفاده از اتوبوس، به رستوران سدروس شعبه رضا شهر بروید، بایستی در ابتدا خود را به ایستگاه حرم مطهر (شیرازی) برسانید. سپس با استفاده از خط 12 حرم مطهر- فارغ التحصیلان، در ابتدای مجد پیاده شوید. در ادامه مسیر به ایستگاه اتوبوس مجد در مجد 28 رفته و سوار خط 81 پایانه گردشگری- فلسطین، انتهای خاقانی شده و در پیروزی 7 پیاده شوید. در نهایت مسیر باقی مانده تا رستوران را به صورت پیاده طی كنید.

دسترسی به شعبه رضا شهر رستوران سدروس مشهد با ماشین شخصی

در زیر گذر حرم سمت خیابان امام رضا رفته و مسیر خود را تا میدان بسیج و سپس به میدان 15 خرداد ادامه دهید. سپس در خروجی اول، وارد خیابان خرمشهر شده پس از عبور از خیابان امام خمینی و میدان انقلاب اسلامی، وارد بزرگراه شهید قاسم سلیمانی شوید. در ادامه مسیر پس از گذشت از بزرگراه، به میدان جمهوری اسلامی خواهید شد كه باید به سمت بلوار شهید كاوه، مسیر خود را تغییر دهید. با رسیدن به بلوار كاوه، از خروجی اول وارد بلوار پیروزی شوید. در پیروزی مسیر خود را ادامه دهید و با رسیدن به اولین خروجی به سمت راست بپیچید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران سدروس مشهد

از مزایای رستوران سدروس مشهد می توان به امكان سفارش آنلاین غذا اشاره كرده كه در تمامی شعبه های آن ارائه شده است. اگر به دلایل مختلفی نمی توانید به صورت حضوری برای صرف غذا به رستوران بروید، می توانید در هر محدوده ای كه قرار دارید، با استفاده از سایت های آنلاین، غذای مورد نظر خود را در شعبه های مختلف سدروس سفارش غذای خود را ثبت كنید. سپس در صورت تایید رستوران، غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر آن می توانید پس از صرف غذا، انواع چای، دمنوش و بستنی را برای خود سفارش دهید.

منوی رستوران سدروس مشهد

رستوران سدروس مشهد در همه شعبه های خود، دارای منوی اصلی و سنتی شامل انواع غذا های ایرانی چون چلوگوشت گردن، چلو كباب لقمه ممتاز، چلو جوجه كباب با استخوان، چلو شیشلیك، چلو ماهیچه، چلو جوجه زعفرانی ممتاز، سوپ روز و همچنین سینی های شیش خوان، هفت خوان و هشت خوان سدروس است. در كنار این غذا ها نیز می توانید انواع نوشیدنی چون نوشیدنی مخصوص سدروس، انواع نوشیدنی های گازدار چون نوشابه و دلستر، انواع شربت چون شربت سكنجبین خیار، شربت زعفران، تامارینا، آب هندوانه، نوشیدنی طبیعی آسمان غروب، رعنا رعنا، لیموناد و دوغ محلی را سفارش و نوش جان كنید.

قیمت غذا رستوران سدروس مشهد چگونه است؟

رستوران سدروس مشهد، با منویی متنوع از انواع غذا های ایرانی در میان رستوران های گران قیمت قرار گرفته است. اما لازم است بدانید غذاهای رستوران از كیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طعم بسیار خوبی دارند كه ارزش یكبار امتحان كردن را دارند.

امكانات رستوران سدروس مشهد

رستوران های زنجیره ای سدروس مشهد، به كلیه امكانات رفاهی مجهز شده اند. این رستوران با ارائه سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام و همچنین كافی شاپ، این امكان را قرار داده تا بتوانید از آن ها برای برگزاری انواع مهمانی و مراسمات خود استفاده كنید. همچنین در این رستوران فضایی بی نظیری برای انواع جشن های خانوادگی و دو نفره تعبیه شده است كه می توانید به راحتی از آن ها استفاده كنید.

رستوران سدروس مشهد، پاركینگی ندارد اما در جلوی درب ورودی رستوران، برای پارك خودرو ها فضایی در نظر گرفته شده است كه میهمانان می توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه خودروی خود را پارك كنند. از دیگر امكاناتی كه در این رستوران وجود دارد، می توان به فضای باز این رستوران ها اشاره كرد كه بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. در این محیط ها، آلاچیق های رو باز و سرپوشیده ای ارائه شده است كه لذت خوردن غذا را دو چندان كرده است.

یكی از امكانات پرطرفداری كه در این رستوران های زنجیره ای ارائه شده است، خوردن غذا به همراه موسیقی زنده است. همچنین دارای قسمتی اختصاصی برای بازی كودكان می باشد كه می توانید كودك خود را تا زمان آماده شدن غذای خود به آن جا ببرید.  

رستوران سدروس مشهد كجاست؟

این رستوران یكی از بزرگترین مجموعه های غذاخوری رستوران های شهر مشهد است كه دارای 3 شعبه شاندیز، رضا شهر می باشد. امروزه این رستوران تنها دو شعبه فعال دارد و شعبه سازمان آب و شعبه منطقه 17 شهریور آن نیز به طور كلی بسته شده است.

منوی غذایی رستوران سدروس مشهد شامل چه مواردی می شود؟

سدروس دارای منوی اصلی و سنتی شامل انواع غذا های ایرانی چون چلوگوشت گردن، چلو كباب لقمه ممتاز، چلو جوجه كباب با استخوان، چلو شیشلیك، چلو ماهیچه، چلو جوجه زعفرانی ممتاز، سوپ روز و همچنین سینی های شیش خوان، هفت خوان و هشت خوان سدروس است. در كنار این غذا ها نیز می توانید انواع نوشیدنی چون نوشیدنی مخصوص سدروس، انواع نوشیدنی های گازدار چون نوشابه و دلستر، انواع شربت چون شربت سكنجبین خیار، شربت زعفران، تامارینا، آب هندوانه، نوشیدنی طبیعی آسمان غروب، رعنا رعنا، لیموناد و دوغ محلی را سفارش دهید.

-bfRD4OBCYZ