ریپورتاژ آگهی
كد منطقه شهرداری مشكین دشت كرج

كد منطقه شهرداری مشكین دشت كرج

محل سكونت شهرداری در واقع همان شهر محل سكونت شما می باشد یك عدد را به عنوان كد خود اختصاص داده است.
  • 1401/09/12
  • استان : البرز
  • شهر : مشكین دشت
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : البرز _مشكین دشت
تلفن : 66059000-021

كد منطقه شهرداری محل سكونت چیست؟

محل سكونت شهرداری در واقع همان شهر محل سكونت شما می باشد یك عدد را به عنوان كد خود اختصاص داده است. این كد برای هر یك از شهرها متفاوت می باشد. هنگام ثبت نام در كنكور شما لازم است كد مربوط به محل سكونت خود را وارد كنید و این كد بر اساس جدول محل سكونت شما شناسایی می شود.

 كد منطقه و كاربرد آن

كد منطقه كدی است كه برای هر یك از مناطق زیر نظر شهرداری تعریف می شود. به طور مثال در تهران بزرگ كه 22 منطقه دارد، برای هر منطقه آن یك كد تعریف شده است. توجه داشته باشید كه این موضوع مختص تهران نیست و اكثر شهرها این كدها را دارند.

كاربردهای این كد برای ثبت نام كنكور، ثبت نام سامانه ها و ثبت نام ماشین است.

 

با توجه به جستجوهای مكرر شما عزیزان در فضای مجازی در مورد كد منطقه شهرداری مشكین دشت كرج در جدول ما تلاش بسیار نمودیم تا اطلاعاتی در این مورد پیدا كنیم اما به نظر میرسد اطلاعات دقیق و قابل قبولی وجود ندارد از شما خواننده گرامی خواهش می شود اگر در مورد كد منطقه شهرداری مشكین دشت كرج در جدول اطلاعات،نظر و یا عكس بیشتری دارید به نشانی ایمیل nabarati@yahoo.com  ارسال نمایید تا با نام خود شما در همین مقاله به صورت تكمیلی و اصلاحی درج گردد. بابت ورود شما به سایت ایران توریسم آنلاین تشكر وقدر دانی میكنیم.