ریپورتاژ آگهی
باشگاه اسب سواری جنوب تهران

باشگاه اسب سواری جنوب تهران

باشگاه اسب سواری میلاد باشگاه سواركاری میلاد، با ۲۷۰۰۰ مترمربع مساحت، یكی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سواركاری پایتخت است
  • 1401/09/08
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

باشگاه اسب سواری میلاد باشگاه سواركاری میلاد، با ۲۷۰۰۰ مترمربع مساحت، یكی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سواركاری پایتخت است. در این باشگاه، مربیان حرفه‌ای و با تجربه‌ای، آماده ارائه خدمات آموزشی از مبتدی تا حرفه‌ای به بانوان و آقایان می‌باشند. از جمله امكانات این باشگاه می‌توان به چندین لنژ، پاركینگ، دوش و … اشاره كرد.
باشگاه اسب سواری رخش صبا باشگاه اسب سواری رخش صبا با فضای دلنشین و صمیمی خود، میزبان علاقه‌مندان به ورزش سواركاری است. یكی از بهترین باشگاه های سوار كاری تهران می‌باشد. در این مجموعه، آموزش سواركاری از مبتدی تا پیشرفته داده می‌شود. دوست‌داران این ورزش،  می‌توانند به صورت تفریحی و حرفه‌ای از امكانات این مجموعه استفاده كنند.

باشگاه اسب سواری آزمون باشگاه سواركاری آزمون، یكی از معروفترین باشگاه  در بین باشگاه های سوار كاری تهران است. كه به همه گروه‌های سنی، آموزش سواركاری می‌دهد. در این مجموعه، باشگاه پونی سواری و اسب‌های مینیاتوری وجود دارد و شما می‌توانید كودك ۵ ساله خود را با خیال راحت به مربیان بسپارید.
باشگاه سواركاری چیتگر باشگاه سواركاری چیتگر، دارای ۲۰۰ مترمربع مانژ تفریحی و آموزشی می‎باشد. در این مجموعه، تجهیزات لازم برای اسب سواری، به همراه پاركینگ و بوفه وجود دارد. همچنین بانوان علاقه‌مندان نیز می‌توانند از این باشگاه استفاده كنند.
باشگاه اسب سواری دنیای فلز، یكی از برترین باشگاه های سوار كاری تهران این باشگاه، جزو مجتمع‌های خصوصی سواركاری در تهران است. در این مجموعه، انواع اسب و رشته‌های مختلف اسب سواری وجود دارد كه علاقه‌مندان به ورزش اسب سواری، می‌توانند از این امكانات استفاده كنند. با توجه به نوع اسب، مربی و رشته انتخابی، هزینه آموزش متفاوت خواهد بود.
باشگاه اسب سواری آریاسب، یكی از با‌ امكانات‌ترین باشگاه های سوار كاری تهران باشگاه سواركاری آریاسب با مدیریت هادی ساعی، در اتوبان تهران–كرج قرار دارد. این باشگاه، با امكاناتی مانند ۱۰۷ باكس اسب، ۸ مانژ سواركاری (حرفه‌ای و آموزشی)، فروشگاه لوازم سواركاری، تیراندازی با كمان و… آماده ارائه خدمات آموزشی به علاقه‌مندان است. همچنین در این مجموعه باشگاه پونی سواری كودكان نیز وجود دارد.

باشگاه اسب سواری جنوب تهران-U6Ys7uoINL