ریپورتاژ آگهی
برنامه هفتگی پروازهای فرودگاه زاهدان

برنامه هفتگی پروازهای فرودگاه زاهدان

فرودگاه زاهدان در سال 1335 با مساحتی حدود 900 هكتار، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز كرده است
  • 1401/09/02
  • استان : سيستان و بلوچستان
  • شهر : زاهدان
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : این فرودگاه در فاصله دوری از مركز شهر و در بلوار شهید مطهری قرار گرفته است.
تلفن : 66059000-021

فرودگاه زاهدان در سال 1335 با مساحتی حدود 900 هكتار، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز كرده است. ابتدا این فرودگاه شامل دو چادر بوده است كه در آن ها تنها به امور مربوط به پست و گمرك می پرداختند كه با مرور زمان و بهره برداری، ساختمان فرودگاه ساخته شد و در هر هفته یك پرواز انجام می شد. در ادامه پرواز های ورودی و خروجی این هواپیما بیشتر شد و این فرودگاه را به یك فرودگاه بین المللی تبدیل كرد كه اكنون یكی از پنج فرودگاه مهم استان سیستان و بلوچستان به شمار می رود. كد یاتا این فرودگاه برابر با ZAH و كد فرودگاهی ایكائو آن OIZH می باشد. در ادامه مطلب با این فرودگاه بیشتر آشنا می شویم.

فرودگاه زاهدان به كدام شهرها پرواز دارد؟

این فرودگاه دارای چندین ایرلاین فعال همچون هواپیمایی زاگرس، ماهان، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی آسمان، كاسپین، هواپیمایی كارون، هواپیمایی آتا، هواپیمایی قشم ایر می باشد. این فرودگاه نیز مقاصد مختلفی برای پرواز دارد كه شامل پرواز های داخلی و خارجی می شوند. در ادامه برنامه پرواز به شهر های داخلی و خارجی را بررسی می كنیم.

برنامه هفتگی پروازهای فرودگاه زاهدان به مقاصد های داخلی

این فرودگاه به شهرهای داخلی از جمله شهرهای تهران، مشهد، شیراز، گرگان، اهواز، چابهار نیز به صورت ورود و خروج پرواز دارد.

برنامه پرواز فرودگاه زاهدان به شهر های خارجی

فرودگاه زاهدان علاوه بر شهرهای داخلی، به شهر های خارجی هم پرواز دارد كه به صورت برنامه ای و غیر برنامه ای می باشند. در این فرودگاه امكان پرواز به مسیر های خارجی چون دمشق، بغداد، نجف، جده نیز به صورت غیر برنامه ای و برای دبی به صورت برنامه ای وجود دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به خرید بلیط هواپیما، با كارشناسان پرواز رسپینا تماس بگیرید.

* پرواز برنامه ای به پروازهای منظمی گفته می شود كه برنامه و ساعت معینی دارند و بیشتر برای زمان های طولانی استفاده می شوند. در مقابل پروازهای غیر برنامه ای، هیچ نظمی در پروازهای خود ندارند و ساعت حركت پرواز آن ها نیز مشخص نمی باشد.

آدرس فرودگاه زاهدان كجاست؟

این فرودگاه در فاصله دوری از مركز شهر و در بلوار شهید مطهری قرار گرفته است.
شماره فرودگاه زاهدان: 33222774 054

 

برنامه هفتگی پروازهای فرودگاه زاهدان-yuNiud4prh