ریپورتاژ آگهی
خانه رستوران ماهور رامسر

خانه رستوران ماهور رامسر

خونه رستوران ماهور رامسر
  • 1401/08/30
  • استان : مازندران
  • شهر : رامسر
  • دسته : چایخانه , مهمانسرا و رستوران
آدرس : مازندران - رامسر - دوراهی ساداتشهر - میدان بهشت - روبه روی بمپ بنزین كاوداران شماره تماس : 09113918033

خرید انلاین غذا یك راه عالی برای صرفه جویی در وقت و لذت بردن از غذای خوشمزه است. شما می توانید از هر كجا كه هستید، غذای مورد علاقه خود را از رستوران های مورد علاقه خود سفارش دهید و در كمترین زمان ممكن آن را تحویل بگیرید. خرید انلاین غذا همچنین یك راه عالی برای كشف رستوران های جدید و امتحان غذاهای جدید است.

در اینجا چند مزیت خرید انلاین غذا آورده شده است:

  1- آسان و راحت است: شما می توانید از هر كجا كه هستید، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در كمترین زمان ممكن آن را تحویل بگیرید.
  2- مقرون به صرفه است: بسیاری از رستوران ها تخفیف های ویژه ای برای خرید آنلاین غذا ارائه می دهند.
  3- متنوع است: شما می توانید از بین طیف گسترده ای از رستوران ها و غذاها انتخاب كنید.
  4- بهداشتی است: غذای شما در بسته بندی های بهداشتی و ایمن تحویل داده می شود.

اگر به دنبال یك راه آسان، راحت و مقرون به صرفه برای سفارش غذا هستید، خرید انلاین غذا گزینه مناسبی برای شماست.

میخواهیم به شما یك رستورانی خلوت و فوق العاده دوست داشتنی را معرفی كنیم كه با بسیاری از رستوران های رامسر متفاوت است. سایر رستوران های رامسر از دور مشخص است كه یك رستوران هستند اما خونه رستوران ماهور از اسمش هم پیداست كه یك ویلا است و اگر از جلویش عبور كنید متوجه رستوران بودنش نمی شوید. رستوران ماهور رامسر در سال 1395 افتتاح شده و چون رستورانی خاص بود و برای مشتریانش خدمات و غذا های بی نظیری را ارائه میداد طولی نكشید تا جزء بهترین رستوران های رامسر قرار گیرد.

خونه رستوران رامسر محیطی با جو بسیار صمیمی و دوست داشتنی دارد چون هم محیط رستوران در نوع خودش خاص و زیباست و هم تمامی كاركنان شیك پوش علاوه بر خدمات سرویس دهی مطلوبی كه ارائه می دهند بسیار خوش برخورد هستند و احساس غریبی در این رستوران نمی كنید. خونه رستوران ماهور رامسر ظرفیت بالایی دارد اما با اینكه مشتریان همیشگی خود را دارند، بیشتر در زمینه برگزاری مراسم ها و جشن ها فعالیت دارد و افراد زیادی بودند كه مراسم عروسی و جشن های تولد خود را در این رستوران برگزار كرده اند.

خونه رستوران ماهور رامسر برای مشتریانش برخی از غذا های ایرانی مانند انواع كباب كوبیده و جوجه و كلی غذای محلی سرو می كند. بین تمام رستوران های رامسر، معدود رستوران هایی هستند كه در خصوص غذا های محلی، هم تنوع بالایی داشته باشند و هم طعم اصیل غذای محلی شمال را داشته باشند و یكی از این رستوران ها همین خونه رستوران ماهور است. پیش غذا های رستوران ماهور شامل كلی ماست، سالاد های مختلف، كشك بادمجان و غیره است اما چون حجم زیادی دارد برخی به عنوان غذای اصلی هم قلمداد می كنند. منوی غذای اصلی به قدری متنوع هست كه گاهی اوقات سردرگم می شوید. غذا های خونه رستوران ماهور رامسر جدا از اینكه مزه ای خاص، كیفیتی بالا و حجمی ایده آل دارند، به شكلی زیبا و خلاقانه تزئین می شوند تا لذت بیشتری را ارائه دهند.

در آخر نكاتی هست كه طبق نظرات مشتریان بوده و بد نیست در نظر بگیرید. غذا های رستوران قیمت های خیلی خوبی دارند و بخاطر خدمات سرویس دهی مطلوب و غذا هایی فوق العاده، ارزش این هزینه را دارند. رستوران برای برگزاری مراسم های مختلف ایده آل است و از قبل می توانید رزرو كنید. اگر با خانواده، دوستان و مهمانان به رامسر سفر كردید و رستورانی میخواهید كه غذا های آبرومند و فوق العاده ای سرو كند، روی خونه رستوران ماهور می توانید حساب كنید. اما، در روز های خلوتی سال چون خونه رستوران ماهور در خارج از شهر رامسر قرار دارد و ظاهرش هم چندان مشخص نمی كند كه رستوران است، بسیار خلوت می باشد.

آدرس خونه رستوران ماهور رامسر

خونه رستوران ماهور در خارج از شهر رامسر و نزدیك به سادات شهر قرار دارد. سادات شهر منطقه ای دوست داشتنی در شرق رامسر است. دسترسی به خونه رستوران ماهور رامسر بسیار آسان است و اگر از شهر رامسر میخواهید به رستوران مراجعه كنید، وارد جاده اصلی شوید و به سمت شرق بروید تا به میدان بلوار های كاشانی و رزاقی و سپس به میدان خلعتبری برسید. از این میدان مسافتی به طول 2.8 كیلومتر را طی كنید تا به منطقه سادات شهر برسید و در سمت راست جاده اصلی بعد از خیابان مطهری، خونه رستوران ماهور را مشاهده خواهید كرد.

شماره تماس خونه رستوران ماهور رامسر: 09113918033

ساعت كاری خونه رستوران ماهور رامسر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

خانه رستوران ماهور رامسر-xfi8hAJjGt